MuscleMeat

Primeur: Primo van GS

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Ik weet niet of t al is gepost maar ik kom net bij mn supplier weg en hij vertelde dat GS ook met primo (depot) op de markt komt.

Ikzelf ga kennis maken met de winstrol inject van GS. Dat spul ziet dr btw verdraaid wit uit. De vial is net zo'n sneeuwbol die je moet schudden. :D Ik had van DBC01 al begrepen dat het klote injecteren is, dus ik probeer t met een 0.8x 40 naald. Mocht dat niet lukken dan neem ik een gasbuis met afgeslepen punt :D

waarom pak je geen dunnere naald?
winstrol inject is tog immers op waterbasis;)

Winstrol maken vanuit een powder is moeilijk stabiel te krijgen, zambon heeft hier een speciaal procede voor. underground labs hebben hier de equipment niet voor. Je kan winstrol oplossen in olie of bacteriologisch water met de nodige BA en BB daarbij. Maar het is moeilijk stabiel te houden daarom zie je dat na het schudden de werkzame stof snel weer uit de oplossing komt en bezinkt. dus snel injecteren maar..

het is in principe beter om winny te maken met PEG300 ipv water, dit houdt de werkzame stof beter opgelost. Alleen zijn injects met PEG300 voor sommige pijnlijk.

aha ok weer wat geleerd.
maargoed heb met men winstrol van zambon op watrebasis ook zere spuitplekken op mijn schouders.
maar pijn is fijn moet je maar denken ;)

ok maar HARDHAINERS ik zie staan onder je plaatje van 50% lab.
mag ik hier uit aannemen dat je wekzaam bent in een underground lab.??

fitnesboy zei:
ok maar HARDHAINERS ik zie staan onder je plaatje van 50% lab.
mag ik hier uit aannemen dat je wekzaam bent in een underground lab.??

Nee, dat niet. maar ik maak mijn spullen voor eigen gebruik wel zelf en heb hier redelijk wat kennis over.

• Topic Starter Topic Starter
hardgainers zei:
Winstrol maken vanuit een powder is moeilijk stabiel te krijgen, zambon heeft hier een speciaal procede voor. underground labs hebben hier de equipment niet voor. Je kan winstrol oplossen in olie of bacteriologisch water met de nodige BA en BB daarbij. Maar het is moeilijk stabiel te houden daarom zie je dat na het schudden de werkzame stof snel weer uit de oplossing komt en bezinkt. dus snel injecteren maar..

het is in principe beter om winny te maken met PEG300 ipv water, dit houdt de werkzame stof beter opgelost. Alleen zijn injects met PEG300 voor sommige pijnlijk.

Er staat op de vial niks over dat er BB of BA aan is toegevoegd, op de op olie gebaseerde vials wel. Zou het in olie mss niet stabieler blijven dan in aqua dest?

Ik zal morgen ff een fotootje schieten van de vial, dan kunnen jullie zien hoe wit de oplossing is. Vergelijk t met zon sneeuwbol met die witte vlokjes.

Als er niet min 2%BA in zit zou ik het niet injecteren, dan is die oplossing niet steriel. Ik neem aan dat er wel BA inzit, het kan ook dat er een speciale solvent is gebruikt om de boel op te lossen. In deze solvent zit ook een gedeelte BA.

Leviathan zei:
Er staat op de vial niks over dat er BB of BA aan is toegevoegd, op de op olie gebaseerde vials wel. Zou het in olie mss niet stabieler blijven dan in aqua dest?

Ik zal morgen ff een fotootje schieten van de vial, dan kunnen jullie zien hoe wit de oplossing is. Vergelijk t met zon sneeuwbol met die witte vlokjes.

Ik geloof dat jij mijn thread nog totaal niet hebt gezien he lieverd? :D

Hier, kun je alles erover lezen, inclusief foto's:
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=20869

Enne, dat GS met Primo komt is ook geen primeurtje want dat is al in 2 threads besproken :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

DBC01 zei:
Ik geloof dat jij mijn thread nog totaal niet hebt gezien he lieverd? :D

Hier, kun je alles erover lezen, inclusief foto's:
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=20869

Enne, dat GS met Primo komt is ook geen primeurtje want dat is al in 2 threads besproken :D

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb de foto's gezien,thread tot op zekere hoogte gevolgd, en voor wat betreft de primo, ik heb ook vermeldt dat ik niet wist of t al eerder was gepost.

Beter 3 x goed nieuws horen dan geen keer. ;)

Ik ga s proberen met verwarmen van de vial, mss dat de stof daar wat beter door oplost.Ik vindt de hoeveelheid vaste deeltjes ook wel erg veel voor 550 mg, mss zit er wel meer in. Je zou eigenlijk een vial open moeten maken, de inhoud indampen en kijken hoeveel het residu is. Zal me weinig verbazen als er wel meer in zit dan 50mg/ml/

Leviathan zei:
Ik heb de foto's gezien,thread tot op zekere hoogte gevolgd, en voor wat betreft de primo, ik heb ook vermeldt dat ik niet wist of t al eerder was gepost.

Beter 3 x goed nieuws horen dan geen keer. ;)

Ik ga s proberen met verwarmen van de vial, mss dat de stof daar wat beter door oplost.Ik vindt de hoeveelheid vaste deeltjes ook wel erg veel voor 550 mg, mss zit er wel meer in. Je zou eigenlijk een vial open moeten maken, de inhoud indampen en kijken hoeveel het residu is. Zal me weinig verbazen als er wel meer in zit dan 50mg/ml/

Ik heb daar weinig verstand van :)
Ik kan alleen zeggen dat het verdomd moeilijk injecteert en dat de solutie niet oplost zoals bij Zambon maar zixh als witte vlokken mengt, en die vlokken verstoppen meteen de naald waardoor injecten hopeloos wordt.

DBC01 zei:
Ik heb daar weinig verstand van :)
Ik kan alleen zeggen dat het verdomd moeilijk injecteert en dat de solutie niet oplost zoals bij Zambon maar zixh als witte vlokken mengt, en die vlokken verstoppen meteen de naald waardoor injecten hopeloos wordt.

Mocht het echt niet lukken dan spuit ik m wel in mn mond leeg :)

Terug
Naar boven