Fitness Seller

Het ''zomerkuurtjes seizoen'' is begonnen hoor!

Bezoekers in dit topic

KoekieMonster

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2007
Berichten
7.756
Waardering
536
Lengte
1m84
Het is weer vroeger licht, later donker, de zon begint wat meer te schijnen en de temperatuur stijgt al weer.....
Voor een gedeelte van de seizoen-sportschool bezoekers staat dat voor een paar weekjes cutten met een leuk stackje erbij...

Nu sprak ik gisteren een kerel in de sportschool die vol enthousiasme vertelde over de kuur die hij iets meer dan 2 weken volgt..... voor zover ik heb ''begrepen'' ziet zijn kuur er als volgt uit:

  • Primobolan: Week 1 t/m 10: 450 mg/week (zet 300mg elke 5e dag) momenteel zittie in zijn 3e week.
  • Winstrol injectie: Week 7 t/m 12: 50mg om de dag. (komt neer op 175mg/ week)
In week 13 en 14 zou die Nolvadex gaan pakken. 20mg per dag. Omdat de primo tenminste 2 weken in het lichaam aanwezig is.


Nu ben ik geen expert in anabolics, maar weet grofweg wel benamingen en enigszins de werking van diverse soorten omdat ik het gewoonweg een interessant onderwerp vind.

Ik heb deze kerel het advies gegeven om er testosteron naast te zetten (cyp of e) maar hij geeft aan dat dit zijn eerste kuur is, maar dat vind ik dan eerlijk gezegd nou juist zo dubieus.... als eerste kuur zou testosteron juist een base moeten zijn..... het is 5x zo goedkoop als een pirmo/winstrol inject kuur en het libido blijft wat beter in stand.

Ik wil hem graag overtuigen om er tenminste 200 - 250mg test per week bij te zetten gedurende de periode dat zijn primo loopt (t/m wk 10). Of kan hij het ook zo laten staan?

Ik vraag dit puur uit interesse richting jullie.
Het merk dattie gebruikt, geen idee!
 
Test zou de basis moeten zijn van iedere kuur. De andere middelen die hij neemt onderdrukken zijn eigen test, en dat gaat niet goed voelen als hij dat 10 weken doet.
 
Test zou de basis moeten zijn van iedere kuur. De andere middelen die hij neemt onderdrukken zijn eigen test, en dat gaat niet goed voelen als hij dat 10 weken doet.
Tbh is dat mss goed. Dat deze persoon zich een periode kut voelt en dan veel massa kwijt speelt. Als ze het goed doen gaan ze mss verder en zitten ze misschien binnen 2-3 jaar al constant op blast-cruise met cruises van 1g test en 500 g tren. Sommige mensen zijn niet slimmer en moeten zichzelf eens 'pijn' doen op zo'n manier zodat het niet erger wordt later. Is mss cru maar voor sommige mensen is het beter dat ze in een vroeg stadium problemen krijgen die enigszins zijn op te lossen ipv van jaren na elkaar op +2g gear te zitten en onherstelbare schade te hebben omdat ze er geen verstand van hebben.
Natuurlijk moet je allereerst de mensen wel proberen helpen en het ze goed uitleggen vooraleer je ze hun gangetje laat gaan natuurlijk, mss komen ze tot inkeer :p
 
Niks mis met primo only imo
 
Primobolan onderdrukt tocht ook Rob? Of heb je het hier over een lage dosis?
+/- 450mg primo/week is niet absurd hoog, maar 10 weken lang is best pittig lijkt me? Zeker als er in de laatste 4 weken nog winny naast gespoten gaat worden.
 
Primobolan onderdrukt tocht ook Rob? Of heb je het hier over een lage dosis?
+/- 450mg primo/week is niet absurd hoog, maar 10 weken lang is best pittig lijkt me? Zeker als er in de laatste 4 weken nog winny naast gespoten gaat worden.

Alle aas onderdrukken :P
 
Primobolan onderdrukt tocht ook Rob? Of heb je het hier over een lage dosis?
+/- 450mg primo/week is niet absurd hoog, maar 10 weken lang is best pittig lijkt me? Zeker als er in de laatste 4 weken nog winny naast gespoten gaat worden.

Test onderdrukt ook. En primo is gewoon een DHT variant kan prima als zonder test. 450mg Primo zet trouwens geen zoden aan de dijk. Als die al echte primo heeft en geen mast oid.
 
Is een typisch kuurtje uit de old days. Daar was primo vaker de basis. Kan best..als mild kuurtje. De vraag is alleen of je echte primo hebt....meestal niet namelijk
 
Primobolan onderdrukt tocht ook Rob? Of heb je het hier over een lage dosis?
+/- 450mg primo/week is niet absurd hoog, maar 10 weken lang is best pittig lijkt me? Zeker als er in de laatste 4 weken nog winny naast gespoten gaat worden.

450mg primo voor 10 weken is alles behalve pittig. kan prima.
 
Anavar only of orals only en sarms only word ook gedaan zonder test en die onderdrukken ook dus snap niet waarom primo only niet?
Hou je met je eigen zaken bezig jij hebt er toch geen last van als hij libido problemen krijgt of wat dan ook
 
Wat zijn je stats eigenlijk?
 
Anavar only of orals only en sarms only word ook gedaan zonder test en die onderdrukken ook dus snap niet waarom primo only niet?
Hou je met je eigen zaken bezig jij hebt er toch geen last van als hij libido problemen krijgt of wat dan ook

Wel als hij er mee naar bed wil :D
 
Hou nou toch eens een keer op met "als je echte primo hebt".. er is zat echte primo te koop!!
 
LOL, nee het is echt uit interesse voor een gymbro, en niet voor eigen gebruik :)

Interesse is ontstaan omdat ik gedurende mijn studie veel met medicatie werk (oa ook opiaten en insuline).

Maar thanks voor de antwoorden.

Eigen gebruik van AAS staat voorlopig nog lang niet in de planning. Ik sluit het niet uit... maar ik ben tevreden met de progressie die ik doormaak, en als ik aan de AAS ga, dan pak ik simpelweg test enanthate, 10 weekjes, 500mg
 
Winstrol injects moeten elke dag gespoten worden niet om de dag
 
Tbh is dat mss goed. Dat deze persoon zich een periode kut voelt en dan veel massa kwijt speelt. Als ze het goed doen gaan ze mss verder en zitten ze misschien binnen 2-3 jaar al constant op blast-cruise met cruises van 1g test en 500 g tren. Sommige mensen zijn niet slimmer en moeten zichzelf eens 'pijn' doen op zo'n manier zodat het niet erger wordt later. Is mss cru maar voor sommige mensen is het beter dat ze in een vroeg stadium problemen krijgen die enigszins zijn op te lossen ipv van jaren na elkaar op +2g gear te zitten en onherstelbare schade te hebben omdat ze er geen verstand van hebben.
Natuurlijk moet je allereerst de mensen wel proberen helpen en het ze goed uitleggen vooraleer je ze hun gangetje laat gaan natuurlijk, mss komen ze tot inkeer :p
lekker 500gram tren in de week :)
 
Hou nou toch eens een keer op met "als je echte primo hebt".. er is zat echte primo te koop!!
Er is idd genoeg echte primo te koop maar is toch wel een van de vaker gefakete producten volgens mij.
Maar in principe als je een goede bron hebt mag je er vanuit gaan dat je 'kwaliteit' krijgt en geen brol die je bestelt bij de eerste beste site die je tegenkomt via google :p
 
Er is idd genoeg echte primo te koop maar is toch wel een van de vaker gefakete producten volgens mij.
Maar in principe als je een goede bron hebt mag je er vanuit gaan dat je 'kwaliteit' krijgt en geen brol die je bestelt bij de eerste beste site die je tegenkomt via google :p

Dan heb ik het gewoon over de goede bronnen inderdaad.
 
Back
Naar boven