XXL Nutrition

primo, boldenone en winstrol

Ik heb Primo uit de goeie tijd van Schering Spanje gehad, Turkse Primo, en in de nabije toekomst nog veel meer Primo. Primo is geil.

hmmm ook maar keertje proberen dan...is alleen zo rete duur die shit....en ik krijg het idee dat je er redelijk wat van moet zetten per week voordat het resultaat heeft..

heb primo ject genomen als volgt: op de eerste dag, 6 dagen later, 5 dagen later, 4 d, 3d,3d, 2d,2d,2d,3d,3d, 4d,5d,6d. is dus om de zoveel dagen 100 mg gezet.
in totaal 15 amp. uit turkije voor 3,5e per stuk. had er samen met mijn vrouwtje 100 amp gehaald voor 350 euri's :p allemal heel aangkomen per post.
daarnaast 100 tabs van GS stromba. nam ik 40 mg per dag voor 25 dagen.op het hoogte punt van de kuur.
kwam er in totaal 5 kg van aan. terwijl vetper. terug liep. dus ik denk meer spiermassa en minder vet. geen nakuur gehad.

een paar tips: primo niet op en afbouwen (kwam ik later achter :mad: )
en strombaject gebruiken ipv stromba tabs.
massa is goed te behouden.

voor vragen mag altijsd ge-pm't worden
mvg d

• Topic Starter Topic Starter
oke ik ga het alleen met primo en winstrol doen zodra de financieen binnen zijn want is inderdaad duur die primo.

he dennis waarom geen winstrol tabs is dat alleen voor de lever of heeft dat ook nog een andere reden( ik doe wel eject maar ben benieuwd).

DBC en dennis bedankt voor de goeie uitleg, en de rest ook natuurlijk

Terug
Naar boven