MuscleMeat

Primo “hoest”

Bezoekers in dit topic

IronWarrior

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
4 jan 2016
Berichten
3.461
Waardering
2.156
Lengte
1m90
Massa
113kg
Vetpercentage
15%
Jongens,

Nu heb ik steeds dat ik moet hoesten en heb ik een benauwd gevoel na een injectie testosteron en methenolone.

Nu injecteert mijn vriendin mij twee keer per week. Mijn vriendin studeert geneeskunde op de universiteit, en ik ben ook medisch geschoold. Dus daar kan eigenlijk geen fouten gemaakt worden.

Bloeddruk is tijdens het hoesten redelijk net zoals mijn zuurstofgehalte in het bloed.

Nu ben ik benieuwd naar jullie ervaringen.
 
Enige wat ik kan bedenken is dat er toch een druppeltje olie in een bloedvat terecht komt..
 
Depot aanleggen vlak bij een beschadigd bloedvat is volgens mij ook een mogelijkheid.
 
Enige wat ik kan bedenken is dat er toch een druppeltje olie in een bloedvat terecht komt..

Dat is mijn vermoeden ook. Is dan ook niet te voorkomen..
 
Dat is mijn vermoeden ook. Is dan ook niet te voorkomen..
Ik heb het zelf nog maar 1x gehad in alle tijd dat ik prik.. je hebt net even pech gehad denk ik

Edit, je hebt het iedere keer?
 
Ik heb het zelf nog maar 1x gehad in alle tijd dat ik prik.. je hebt net even pech gehad denk ik

Edit, je hebt het iedere keer?

Ik heb het vandaag voor de tweede keer gehad in zes weken. Het is een hele nare ervaring.
 
Laat je olie over de naald heen gaan wanneer je de lucht eruit duwt?

Als ik de zuignaald wissel met de zetnaald trek ik eerst wat lucht, daarna zet naald erop en duw de lucht zover eruit tot je geen lucht meer ziet in het gekleurde gedeelte maar laat niks over de naald lopen, wanneer er olie op de naald zit en je raakt onderweg iets is de kans hierop denk ik groter
 
Ik heb het vandaag voor de tweede keer gehad in zes weken. Het is een hele nare ervaring.
Je hebt gewoon ff pech, waar zet je? Heb het zelf meermaals gehad bij injecties in de quadriceps en inderdaad niet leuk. Andere plaatsen nooit last van gehad.
Laat je olie over de naald heen gaan wanneer je de lucht eruit duwt?

Als ik de zuignaald wissel met de zetnaald trek ik eerst wat lucht, daarna zet naald erop en duw de lucht zover eruit tot je geen lucht meer ziet in het gekleurde gedeelte maar laat niks over de naald lopen, wanneer er olie op de naald zit en je raakt onderweg iets is de kans hierop denk ik groter
Nah dat is niet, als er een druppeltje op de naald zit, zal dit bij je huid direct achterblijven.
 
Je hebt gewoon ff pech, waar zet je? Heb het zelf meermaals gehad bij injecties in de quadriceps en inderdaad niet leuk. Andere plaatsen nooit last van gehad.

Ik heb het één keer in de schouder gehad en gisteren had ik het in de glutes.

In het verleden ook een keer in de quadriceps gehad. Ach ja, je overleeft het wel.
 
Ik heb nog nooit moeten hoesten oid na een injectie. Ben benieuwd naar hoe dat voelt :hahaha:
 
Ik heb nog nooit moeten hoesten oid na een injectie. Ben benieuwd naar hoe dat voelt :hahaha:

Ik ook niet, ben wel 1x bijna nokkie gegaan, toen er toch wel een behoorlijk deel gewoon in mijn bloed terecht was gekomen :eek: Ik dacht echt dat mijn tijd gekomen was :roflol:
 
Ik heb nog nooit moeten hoesten oid na een injectie. Ben benieuwd naar hoe dat voelt :hahaha:
Eerste beginnen je lippen, oren en hoofdhuid te tintelen en branden, dan weet je al wat gaat komen, vervolgens voelt het letterlijk alsof een stuk long geblokkeerd zit en dus een ziek heftig hoestreflex optreedt die minuten lang aanhoudt.
 
Eerste beginnen je lippen, oren en hoofdhuid te tintelen en branden, dan weet je al wat gaat komen, vervolgens voelt het letterlijk alsof een stuk long geblokkeerd zit en dus een ziek heftig hoestreflex optreedt die minuten lang aanhoudt.

Ok nu ben ik bang om te injecteren:bang:
 
Eerste beginnen je lippen, oren en hoofdhuid te tintelen en branden, dan weet je al wat gaat komen, vervolgens voelt het letterlijk alsof een stuk long geblokkeerd zit en dus een ziek heftig hoestreflex optreedt die minuten lang aanhoudt.
Het voelt alsof Satan met 2 vingers je gaatje binnen dringt en vervolgens denkt dat je longen een soort g-spot is.
 
mijn longen voelden alsof ze in de fik stonden.
 
Zo erg heb ik het nog niet meegemaakt, prik altijd schouder om & om en dat gaat prima! Bil zelf injecteren lukt mij gewoonweg niet knap als je het wel hoor.
 
Dikte en lengte van naalden plus injectie spots zijn ook bepalend.
 
Back
Naar boven