XXL Nutrition

Primo ipv test

Vincent v

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m90
Massa
96kg
Vetpercentage
12%
Zit nu al een aantal jaar op trt maar mijn oestrogeen is veel te hoog neem nu 175 mg test en 2 keer 500 IU hcg per week .en 2 keer per week kwart tab aridimex
Nu zeggen ze bij mij in de gym dat ik mijn test moet veranderen in primo dat dan mijn oestrogeen zou dalen klopt dit ?
Groet vincent

Verlaag gewoon je test naar 125mg.

En als je toch voor de rest van je leven op TRT zit dan kun je HCG ook wel weglaten. HCG zorgt ook voor meer oestrogeen.

Waarom een tweede topic?

Je oestrogeen is waarschijnlijk voornamelijk zo hoog vanwege de hCG.
Is er een rede dat je hCG gebruikt? Je bent namelijk 47 en ik neem aan geen kinderwens en ook niet van plan om off te gaan?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom een tweede topic?

Je oestrogeen is waarschijnlijk voornamelijk zo hoog vanwege de hCG.
Is er een rede dat je hCG gebruikt? Je bent namelijk 47 en ik neem aan geen kinderwens en ook niet van plan om off te gaan?

Heb inderdaad geen kinderwens meer en ben ook niet van plan te stoppen met trt
Dus zal de hcg dan maar eens weg laten en de test naar 125 mg verlagen
Maar het was mij geadviseerd

Daarnaast moet je je ook afvragen of je wel real primo kan krijgen. Ik dacht ook dat het een eitje was om real primo te krijgen. Heb nu twee merken getest op inhoud, beiden masteron:treuren:. Dat wil je denk ik niet zonder test in je lichaam hebben als trt (volgens mij wil je dat met primo ook niet). Dus lekker je test verlagen en HCG eruit. Dit betekent overigens niet direct dat het je oestrogenen zal verlagen. Mocht het niet verlagen, dan wellicht je arimidex frequentie verhogen of vervangen door aromasin.

Succes!

Je hebt nu twee merken getest op primo, en beiden zijn masteron......kan je dat onderbouwen of roep je maar wat ...

Leuk he dat geroeptoeter :roflol: "Getest" :rolleyes:

Daarnaast moet je je ook afvragen of je wel real primo kan krijgen. Ik dacht ook dat het een eitje was om real primo te krijgen. Heb nu twee merken getest op inhoud, beiden masteron:treuren:. Dat wil je denk ik niet zonder test in je lichaam hebben als trt (volgens mij wil je dat met primo ook niet). Dus lekker je test verlagen en HCG eruit. Dit betekent overigens niet direct dat het je oestrogenen zal verlagen. Mocht het niet verlagen, dan wellicht je arimidex frequentie verhogen of vervangen door aromasin.

Succes!

Gewoon de goede merken zoeken. Daar zit echt wel gewoon primo in.

Succes!
Ik heb vaak genoeg primo gebruikt en ik weet dat het primo was omdat ik gigantische acne krijg van mast en mijn A:E verhouding was perfect op die kuurtjes.
Primo is ook niet zo zeldzaam hoor.
Bijna elk UG merk is gewoon echt primo.
Misschien kies jij toevallig net bagger merken uit.. misschien ga je voor het goedkoopste?
En anders kan je altijd nog HG merken nemen.

Ontopic: primo zonder test kan ook niet he.
Je hebt op zijn minst een klein beetje test nodig omdat een man nou eenmaal functioneert op testosteron.
Wat je zou kunnen doen is bijv 100mg test en 100mg primo.
Hcg gewoon weglaten inderdaad.

• Topic Starter Topic Starter
Ontopic: primo zonder test kan ook niet he.
Je hebt op zijn minst een klein beetje test nodig omdat een man nou eenmaal functioneert op testosteron.
Wat je zou kunnen doen is bijv 100mg test en 100mg primo.
Hcg gewoon weglaten inderdaad.

Bedankt voor de reactie's denk dat ik mijn test dan maar ga verlagen na 125 mg ,hcg hou ik er nog even bij en ga dan over 10 weken weer bloed trekken hopelijk is mijn oestrogeen dan lager

Terug
Naar boven