zeror
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 286
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Maar als ik de antwoorden hier lees vraag ik me wel iets af: waarom zou deca je meer spiermassa geven dan primo?
Dat je nog meer vocht zal vasthouden kan ik begrijpen maar meer spiermassa? Kunnen jullie deze stelling misschien onderbouwen?
Ik ben ook redelijk snel opgefokt, maar van trenbolone word ik echt helemaal doorgedraaid.
Primo is zwak en duur en staat voor zover ik weet absoluut niet bekend als pure massabouwer. Het geeft wel wat leuks aan je look, het mooie ronde en je hebt er weinig sides van. Dus als je graag teveel geld uit geeft en teveel milliliters gear zet voor weinig massa winst is Primo je go-to roid.
En please laat er nou niet iemand aankomen met Cools zijn 250/200 test/primo en de zus van de kennis van de melkboer haar achterneefje die er 19 kg op is aangekomen.
)Tren is zwaar spul, dat zeg ik al een tijdje en is zeker niet voor beginners alhoewel het hier steeds gepromoot word. Dus afblijven als je zelf al twijfelt of je het wilt nemen of niet. Test/primo is een mooie combi en masteron heb je voor uw doel niet nodig.
Deca is ook een optie maar die zou je niet boven de 200 mg /week mogen doseren als je niet wil opblazen als een kikker. Geloof me gerust dat 200 mg zeker al iets doet
Primo op 400 mg/week is meer dan genoeg hoor, verhogen kan later nog altijd.
Test op 250mg of 500mg/week moet je zelf aanvoelen. je kan eventueel starten op 500 mg en dan verder aankijken hoe je tijdens de kuur erop reageert.
Eventueel kickstart met anavar voor een week of 3 aan 30 mg/dag, geeft je extra kracht en een zeer lekkere pomp.
Maar een eerste echte kuur met TEST en PRIMO ga je zeker voelen hoor![]()

Pff wat denk je dat die Test gaat doen dan. Als je minder wilt gainen pak dan gewoon 250 mg Test only, kun je zeggen dat je kuurt maar zal niemand het kunnen zien. 't Is een beetje bull om bijna een gram AAS weg te werken als 1e kuur en niet te willen gainen![]()
Ik zal het nogmaals vragen waarom zou deca je meer brengen dan primo kan iemand me dit uitleggen?
Dat je veel meer vocht zal aantrekken en vast houden geloof ik direct.
Dan de alternatieve middelen? Er wordt wel gereageerd maar er wordt dus niet gezegd wat deze middelen dan zijn.
Her is duidelijk dat tren een no-go is ook voor Rambotje. Maar wat zou er dan beter toegepast kunnen worden ipv primo of mast voor uiteraard maximale gains? Als basis de basis 500 test zou blijven.
deca en tren rustig links laten liggen. dat heb je goed begrepen.
masteron heeft de voorkeur over primo, altijd. let wel, primo en mast zijn typische 'stack-compounds' - ik noem dat zo omdat je op die 2 alleen geen kuur baseert, zou zonde zijn.
doe gewoon 2ml test en 1 ml mast e, gaat voor jou het beste zijn.
niet te veel luisteren naar de gekken op het board, gewoon jezelf informeren
succes
Dus algemeen gezien denkt iedereen dat ik weinig ga hebben aan 400mg primo (met test)?
---------- Toegevoegd om 12:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------
Vanwaar precies die voorkeur voor masteron, ik lees dat primo toch iets meer een massabouwer is?
Heel simpel. Deca is mg voor mg potenter dan primo.
Primo kan je ook prima als massa bouwer gebruiken maar moet dan erg hoog gedoseerd worden.
Tren zou trouwens ook nog prima kunnen bij een tweede kuur.
Zijn er zat die 2ml test + 1ml tren per week zetten en er erg tevreden mee zijn en dat zijn IMO verre van gekke doseringen.

Hoe zit het met de dip 12 weken 1ml tren per week? Ook een dikke crash?
Ik heb geen zin om ook al aan de HCG enzo te beginnen![]()
Ik zou sowieso HCG nemen of je nou wel of niet tren neemt.
Zelf heb ik geen ergere crash dan normaal gehad met tren