AndroidHealthClinic

Primo of masteron?

Heb test only (375 pw) en test-primo (500-500) gedaan en vond tijdens test-primo mezelf 'mooier' gainen. De vormen kwamen beter door en had ook veel minder last van zweten en acne, dit kan ook komen door de verhoudingen door primo-gebruik natuurlijk ipv test only. Ook amper last gehad van herstel de tweede keer. Niet dat de eerste keer een zwaar herstel was, maar ik merkte het toch. Vooral aan mijn libido want dat is voor, tijdens en na de kuur even hoog gebleven terwijl dit na de test only toch een stevige tijd afgezwakt was :) Is waarschijnlijk heel persoonlijk maar zelf ben ik niet voor tren aangezien ik al van mezelf een zweter ben en toch wel een redelijk stressy en 'belangrijke' job heb, mast niet omdat ik acne-gevoelig ben en deca voor het vocht. Dan was er niet heel veel keuze dan test only of test-primo maar ben er persoonlijk zeer tevreden van.

• Topic Starter Topic Starter
Heb test only (375 pw) en test-primo (500-500) gedaan en vond tijdens test-primo mezelf 'mooier' gainen. De vormen kwamen beter door en had ook veel minder last van zweten en acne, dit kan ook komen door de verhoudingen door primo-gebruik natuurlijk ipv test only. Ook amper last gehad van herstel de tweede keer. Niet dat de eerste keer een zwaar herstel was, maar ik merkte het toch. Vooral aan mijn libido want dat is voor, tijdens en na de kuur even hoog gebleven terwijl dit na de test only toch een stevige tijd afgezwakt was :) Is waarschijnlijk heel persoonlijk maar zelf ben ik niet voor tren aangezien ik al van mezelf een zweter ben en toch wel een redelijk stressy en 'belangrijke' job heb, mast niet omdat ik acne-gevoelig ben en deca voor het vocht. Dan was er niet heel veel keuze dan test only of test-primo maar ben er persoonlijk zeer tevreden van.

Ideaal!

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

Tren en Deca wil je niet. Je wilt niet te erg aankomen als ik het goed begrijp?

Wat doe je dan eigenlijk moeilijk?

Zet test 500 mg per week en een kickstart Tboll 40 ed voor 4 weken. Eet 300 boven onderhoud en je gaint zon 5-6kg in je kuur.

Ben niet van plan om een oral te gebruiken volgende kuur, daarom :) Test only was ook een optie maar denk dat ik dan iets meer vocht ga vasthouden, dus vandaar.

Waarom kuren als je niet wil teveel wil bijkomen???

Waarom kuren als je niet wil teveel wil bijkomen???

Met niet teveel bedoel ik niet zo enorm opvallend zoals deca (een opgeblazen kikker), of bij tren bijvoorbeeld is het, bij mijn vrienden toch, elke keer te obvious dat ze iets gebruiken. Een kg of 5 valt een pak minder op, en ga aub niet zeggen dat het gaat zonder AAS, want dan duurt het misschien een jaar bij mij tegenwoordig.

Dus door het toevoegen van 625 mg extra AAS herstelde je beter? 8e wereldwonder hiero.

---------- Toegevoegd om 09:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:02 ----------

Ben niet van plan om een oral te gebruiken volgende kuur, daarom :) Test only was ook een optie maar denk dat ik dan iets meer vocht ga vasthouden, dus vandaar.

Wacht, als ik dit goed lees denk je dat je door Primo minder vocht vast gaat houden?

Dus door het toevoegen van 625 mg extra AAS herstelde je beter? 8e wereldwonder hiero.

---------- Toegevoegd om 09:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:02 ----------

Wacht, als ik dit goed lees denk je dat je door Primo minder vocht vast gaat houden?

Haha :p dat vond ik ook al een beetje raar!
En ja, primo is toch vochtvrije massa? Dat kan ik toch afleiden uit alles wat ik erover gelezen heb. Ik ben natuurlijk geen kenner, vandaar ook deze post.

Haha :p dat vond ik ook al een beetje raar!
En ja, primo is toch vochtvrije massa? Dat kan ik toch afleiden uit alles wat ik erover gelezen heb. Ik ben natuurlijk geen kenner, vandaar ook deze post.

Het is niet zo dat als je 500 mg test en 500 mg primo neemt je opeens minder vocht vasthoudt dan wanneer je 500 mg Test pakt hoor. En vocht ligt hoofdzakelijk aan je voeding. Ik zit op 600 test en 500 Deca en vind 't vocht echt ontzettend meevallen terwijl ik er normaal flink gevoelig voor ben.

Ik wil kuren, maar niet teveel gainen

En zoveel tren haat hier :mad:

Heb op 250test en 400primo gezeten en later verhoogd naar 250 / 600 en toen voelde ik er meer van. Maar met primo pak je ook gewoon veel vocht als je voeding niet top is. Herstel is ook gewoon zwaar en mijn ballen waren flink gekrompen. Mijn advies is dan zoals velen voor mij al gegeven hebben. Gebruik gewoon hcg!!! Nog belangrijker dan een nakuur zowat....

Wat zou ik anders doen?

-Hcg
-test op 500
-primo minimaal 600

Maar ik ga voor tren de volgende keer :-)

Ik wil kuren, maar niet teveel gainen

En zoveel tren haat hier :mad:

Ik zeg nergens dat ik tren haat. Ik heb absoluut nog geen ervaring met anabolen en ik ga me niet meteen wagen aan de sterkste die er is ;)

---------- Toegevoegd om 17:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

Heb op 250test en 400primo gezeten en later verhoogd naar 250 / 600 en toen voelde ik er meer van. Maar met primo pak je ook gewoon veel vocht als je voeding niet top is. Herstel is ook gewoon zwaar en mijn ballen waren flink gekrompen. Mijn advies is dan zoals velen voor mij al gegeven hebben. Gebruik gewoon hcg!!! Nog belangrijker dan een nakuur zowat....

Wat zou ik anders doen?

-Hcg
-test op 500
-primo minimaal 600

Maar ik ga voor tren de volgende keer :-)

Herstel moeilijk met primo? Waarom is t dan zogezegd een steroide met weinig en zwakke sides :p

Het voelde minder zwaar aan. Heb mijn bloedwaarden niet laten testen dus kan het niet met zekerheid zeggen. Maar bij mijn kuur van test-primo heb ik na de nakuur amper een dip gehad (eigenlijk geen) en 3 maand later maar een kg verloren, die er een paar weken later al terug bij zat. bij test-only heb ik maand of 3 wel een zware dip gehad. Zowel mentaal als fysiek (constant moe, geen fut, amper libido, depri...) Vind het zelf ook raar maar het zou natuurlijk andere redenen kunnen hebben (stressy periode, fake nolva/gear oid). Heb het wel degelijk gemerkt en kan niet direct mijn vinger opleggen waarom de test-primo me een beter herstel gaf, of beter gezegd leek te geven ;) Bij de test-only leek ik dus ook meer sides zoals zweten, acne en haargroei (vooral rug) te hebben. En nu ik dit opsom lijkt het of die test only geen test maar tren oid was...

Terug
Naar boven