- Waardering
- 2.518
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Heb test only (375 pw) en test-primo (500-500) gedaan en vond tijdens test-primo mezelf 'mooier' gainen. De vormen kwamen beter door en had ook veel minder last van zweten en acne, dit kan ook komen door de verhoudingen door primo-gebruik natuurlijk ipv test only. Ook amper last gehad van herstel de tweede keer. Niet dat de eerste keer een zwaar herstel was, maar ik merkte het toch. Vooral aan mijn libido want dat is voor, tijdens en na de kuur even hoog gebleven terwijl dit na de test only toch een stevige tijd afgezwakt was
Is waarschijnlijk heel persoonlijk maar zelf ben ik niet voor tren aangezien ik al van mezelf een zweter ben en toch wel een redelijk stressy en 'belangrijke' job heb, mast niet omdat ik acne-gevoelig ben en deca voor het vocht. Dan was er niet heel veel keuze dan test only of test-primo maar ben er persoonlijk zeer tevreden van.
Is waarschijnlijk heel persoonlijk maar zelf ben ik niet voor tren aangezien ik al van mezelf een zweter ben en toch wel een redelijk stressy en 'belangrijke' job heb, mast niet omdat ik acne-gevoelig ben en deca voor het vocht. Dan was er niet heel veel keuze dan test only of test-primo maar ben er persoonlijk zeer tevreden van.

dat vond ik ook al een beetje raar!