AndroidHealthClinic

primo - test

reusje20

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
goeje dag allemaal, ik lees op internet dat je van de combi primo / test
"achterlijk veel vocht zou vast houden" zijn er mensen die deze combi gedaan hebben en mij kunnen vertellen of dit echt zo is
ik ben namelijk mijn kuurtje voor vogend jaar january aan het plannen maar ik twijfel nog tussen de juiste combi's

eq-test hoor heel wisselvallige verhalen over deze combi
primo-test weinig over te vinden helaas...

alvast bedankt voor jullie reacties

Nee bro, valt echt wel mee..ligt ook een beetje aan de hoeveelheden natuurlijk, maar als je het samen onder een gram per week houdt valt het best mee...

D.W.

Zou je met Primo+test meer vocht vasthouden dan met alleen test?
Want voor zover ik lees staat Primo er niet bekend om dat je veel vocht vasthoudt. Of juist wel in stack met test?
...Effe iets anders: hoe staat het met die pagina van GS. Volgens mij had jij `t er `n tijdje terug over DW...

dutch windmill zei:
Nee bro, valt echt wel mee..ligt ook een beetje aan de hoeveelheden natuurlijk, maar als je het samen onder een gram per week houdt valt het best mee...

D.W.
Ik ga ook beginnen aan kuurtje primo depot maar wel met andriol tabs 6 x40 mg/dag, want ben er niet zo zot van om test. te injecteren.
Levert deze combi meer spieren op dan primo alleen?
Zou eigenlijks wel moeten....de meesten vinden het het pakken niet waard maar ik heb nog niet zoveel gekuurd.
Is dan toch ook combi primo/test.... :lifter:

6 x 40 mg/dag... = 240 mg/dag x 7 = 1680 per week... :eek:

en hoezo wel aan de primo en niet aan de test?

jweigeman zei:
6 x 40 mg/dag... = 240 mg/dag x 7 = 1680 per week... :eek:

en hoezo wel aan de primo en niet aan de test?

Primo belast je eigen test.productie zo niet en test. spuiten wel.
En eigenlijk is andriol niet zo duur maar je moet idd hoge dosissen nemen omdat veel in je lichaam afgebroken wordt.
Andriol legt je eigen test.produktie ook niet plat, is een van mijn eerste kuurtjes en wil daarna nog naturel ook kunnen groeien zonder grote terugslag.
Maar ge er waarschijnlijk 4x40mg van maken...
grtz

wimmeke26 zei:
Primo belast je eigen test.productie zo niet en test. spuiten wel.
En eigenlijk is andriol niet zo duur maar je moet idd hoge dosissen nemen omdat veel in je lichaam afgebroken wordt.
Andriol legt je eigen test.produktie ook niet plat, is een van mijn eerste kuurtjes en wil daarna nog naturel ook kunnen groeien zonder grote terugslag.
Maar ge er waarschijnlijk 4x40mg van maken...
grtz

hoeveel primo ga je zetten en voor hoelang??

Pumpin' zei:
hoeveel primo ga je zetten en voor hoelang??

Ik zou voor 8 weken 250mg/week gaan...is wel weinig maar ik zie wel hoe ik erop reageer.
De primo van gs natuurlijk (normaal overgedoseerd?)
Samen met een maand andriol dus...
Is niet mijn bedoeling om een opgeblazen massamonster te worden, ben al tervreden met kilo of 5.(toch wel mogelijk?)
Ben vorig jaar 4 kg verzwaard door winstrol tabs only dus....

Primo en Andriol beinvloeden wel degelijk je eigen test levels dus... kan je net zo goed gewoon test pakken!!!

primo GS 95mg/ml dus niet overgedoseerd.

reusje20 zei:
goeje dag allemaal, ik lees op internet dat je van de combi primo / test
"achterlijk veel vocht zou vast houden" zijn er mensen die deze combi gedaan hebben en mij kunnen vertellen of dit echt zo is
ik ben namelijk mijn kuurtje voor vogend jaar january aan het plannen maar ik twijfel nog tussen de juiste combi's

eq-test hoor heel wisselvallige verhalen over deze combi
primo-test weinig over te vinden helaas...

alvast bedankt voor jullie reacties
Zoals je weet: vocht ga je vasthouden doordat het hormoon gedeeltelijk omzet naar oestrogeen. Primo doet dat niet, test wel. Dus al wat je aan vocht wint komt in een stack met primo NIET van primo.

eq-test is een supercombi, hoef je niet aan te twijfelen, test is de basis van elke goede massa kuur en eq is krachtiger dan primo en heeft minder bijwerkingen dan deca of test.

Promi test is een leuke kuur, maar dus minder krachtig dan eq test, toch een goede massakuur voor beginners die een 2de kuur willen doen. En als je aan goede primo kan geraken dan lijkt me dat een goed idee.

Mr. B.I.G. zei:
Primo en Andriol beinvloeden wel degelijk je eigen test levels dus... kan je net zo goed gewoon test pakken!!!

Eenmaal winny gepakt = 4 kilo bijgekomen, NIKS van nevenwerkingen, GEEN terugslag en gewoon verder kunnen trainen.
Winny staat ook bekend je axis niet te erg te belasten..
Eenmaal DECA gepakt.....4 kilo bijgekomen, na 4 weken nevenwerkingen( depressief,lusteloos,VEEL kracht verloren)...spieren terug verloren, tijdje gestopt. Deca legt je axis plat.

Primo en andriol staat er ook voor bekend niet zwaar belastend te zijn voor je axis ( natuurlijk doe ik altijd nakuur)

Nu ga je mij niet wijsmaken dat ik evengoed 6 weken dianabol en 2 maand sustanon of tetso kan zetten met de zelfde belasting voor mijn axis..dat ik mij even fit en evenweinig terugval ga hebben als bij mijn kuurtje.

NIET dus, ik weet hoe ik mij gevoeld heb door mijn test. volledig plat te leggen en ik weet ook dat ik bij winny NIKS van problemen gehad heb.
Zodus is mijn keuze snel gemaakt :yes:

• Topic Starter Topic Starter
@ tylW
primo is toch ook een dht ? en dht middellen gaan toch de omzetting naar oestrogenen tegen ?
van winstrol word dit wel beweerd n.l.
of zit ik er nu naast ?

en dat de eq- test een hoogaangeschreven combi is weet ik, maar ik lees juist heel tegenstrijdige berichten op anderre boards van mensen die de combi gedaan hebben

ik denk dat er maar 1 manier is om erachter te komen of die combi voor mij gaat werken
en das gewoon doen!
groetjes !

reusje20 zei:
@ tylW
primo is toch ook een dht ? en dht middellen gaan toch de omzetting naar oestrogenen tegen ?
of zit ik er nu naast ?

en dat de eq- test een hoogaangeschreven combi is weet ik, maar ik lees juist heel tegenstrijdige berichten op anderre boards van mensen die de combi gedaan hebben

ik denk dat er maar 1 manier is om erachter te komen of die combi voor mij gaat werken
en das gewoon doen!
groetjes !

Primo is idd. dht in de zin van winstrol....maar sommige houden er ook een beetje water van op.(spreek niet van ondervinding maar heb dat al af en toe gelezen).
Hangt ook af van persoon tot persoon denk ik, ik begin volgende week aan mijn primo's en zal het wel zien.
Weet ook niet hoe dat juist kan aangezien het dht is...
Je houdt niet zoveel water op als bij deca natuurlijk want deca zet makkelijk om naar oestrogeen.

DHT kan normaal NIET omzetten naar oestrogeen d.w.z. veel minder nevenwerkingen( gyno, depri).

DHT is wel slecht voor prostaat, haar, cholesterol (zeker de orale/winny)
Volgens mij is primo dus een van de veiligste DHT producten om te pakken(zeker voor lever)!!!
Boldenone is toch ook een soort DHT??? Volgens mij dus goede combi met goede spiermassa zonder al te zware terugval.
Ik ben dus een DHT fannetje :D
Veel succes en ik ben benieuwd.
grtzzzzzzzz

reusje20 zei:
@ tylW
of zit ik er nu naast ?

en das gewoon doen!
groetjes !
Tja die anderen op andere boards doen het dan niet goed. Ken veel toppers die zweren bij de combi.

Primo is gebasseerd op dht maar is eigenlijk dihydroboldenone (DHB) wat lijkt op boldenone maar dan zonder vorming van estrogeen.

DHT middelen kunnen gedeeltelijk vorming van estrogeen tegen gaan maar het is niet voldoende om alle risico's weg te nemen. Het is eigenlijk te zwak daarvoor, dus heb je altijd een ER blocker nodig.

Ik zou zeggen, 500mg test/400mg boldenone als je gaat kuren, komt dan goed

• Topic Starter Topic Starter
ja dat waren ook de hoeveelheden waar ik zelf ook aan zat te denken (500/500) voor iemand van 118 kilo, en dan 10 weken en de van week 8 tot 14 winstrol injects 50mg eod

maar ik ben er voor mezelf gewoon nog niet helemaal uit, kan geen echt doorslaggevende
informatie vinden op internet wat betreft de keuze
gelukkig heb ik tijd zat om om alles voor mezelf op een rijtje te zetten, wil geen overhaaste beslissingen nemen als het om mijn gezondheid gaat
groetjes

De kuur waar je aan denkt is iig de kuur die ik zou doen wanneer ik ga kuren. Ik ga alleen winny elke dag 50mg zetten. Ook met een frontload van test 750mg GEEN orals.

Wat mij betrefd is het een gezonde stack, big cat had ook eens een kuur artikel gepost met ongeveer deze stack en het doel was massa maar zo weinig mogelijk schade aan de gezondheid. Als je wil stuur ik het via pm ("sane cycle")

Chemical zei:
Jep dit is tot nu toe wel de stomste opmerking die ik ben tegengekomen.

Ok, dit dacht ik ook al.....soms worden er hier toch aardige dingen beweerd :eek:

Primo en andriol zijn niet zo schadelijk voor je gezondheid ( kuren is wel NOOIT gezond maar je kan wel een beetje uitkijken.)

Ik ben nu ongeveer één jaar info aan het verzamelen over hormonen.

Ja ok, ik ben geen pro maar als er dan sommige zijn die hun sport heeeeeel serieus nemen en zogezegd veel weten over hormonen ( weet niet of hij al gekuurd heeft,en dat karma?) met zo'n beredeneringen af komen kan ik niet meer volgen :(

Liever dan geen advies dan zo een advies, toch iemand dat reageerd want was bijna al achter dianabol/deca/sustanon geweest om te kuren, allemaal zwakke produktjes dus ;)

Maar ja, iedereen geeft wel advies met goede bedoelingen zodus....het is je vergeven :p
grtz wim

Laatst bewerkt:
Yep ik probeerde alleen maar te zeggen dat Andriol en Primo wel degelijk je axis onderdrukken natuurlijk wel niet zoveel als test!!!
Maar Wim beweerde dat andriol en primo je eigen test totaal niet onderdrukt dus vandaar......!!!! :p

Terug
Naar boven