XXL Nutrition

primo - test

Mr. B.I.G. zei:
Yep ik probeerde alleen maar te zeggen dat Andriol en Primo wel degelijk je axis onderdrukken natuurlijk wel niet zoveel als test!!!
Maar Wim beweerde dat andriol en primo je eigen test totaal niet onderdrukt dus vandaar......!!!! :p

Klein misverstandje dan ;)

Ik weet best wel dat deze producten je axis ook onderdrukken maar niet zo erg als zwaardere produkten waar je axis wel volledig plat ligt.

Anders zou ik niet nakuren, toch??

Toch nog een groot verschil, je herstelperiode duurt VEEL langer.

greets wim

IDD maar vond dat je nogal raar reageerde alsof jij alleen diegene was die alles weet ofzo...! Maar maakt niet uit verder!!!

Maar andriol is gewoon testosteron undecanoaat in pil vorm dus legt naar mijn mening je eigen test wel degelijk redelijk plat!!! Alleen is de werking van Andriol minder omdat er redelijk veel wordt afgebroken in je lichaam! en je er daarom hogere doseringen van moet nemen!!!

Mr. B.I.G. zei:
IDD maar vond dat je nogal raar reageerde alsof jij alleen diegene was die alles weet ofzo...! Maar maakt niet uit verder!!!

Maar andriol is gewoon testosteron undecanoaat in pil vorm dus legt naar mijn mening je eigen test wel degelijk redelijk plat!!! Alleen is de werking van Andriol minder omdat er redelijk veel wordt afgebroken in je lichaam! en je er daarom hogere doseringen van moet nemen!!!

Ik weet belange nog niet alles, daarom dat ik hier ook zit. ;)

• Topic Starter Topic Starter
quote tylw:

De kuur waar je aan denkt is iig de kuur die ik zou doen wanneer ik ga kuren. Ik ga alleen winny elke dag 50mg zetten. Ook met een frontload van test 750mg GEEN orals.

Wat mij betrefd is het een gezonde stack, big cat had ook eens een kuur artikel gepost met ongeveer deze stack en het doel was massa maar zo weinig mogelijk schade aan de gezondheid. Als je wil stuur ik het via pm ("sane cycle")

ja tylw, ik vind het wel interresant om die sane cylce even te bestuderen
frontloaden heb ik nog nooit gedaan vind het verder wel interresant, maar zou je dan met de equipose ook niet frontloaden ?
ik heb zowieso een dboll fobie, dus zal dat nooit als opstarten gebruiken
groetjes

Terug
Naar boven