AndroidHealthClinic

primo,winstrol - prostaat??

pusher

Cool Novice
Waardering
0
zou primo en winstrol samen een grote druk leggen op de prostaat? ik las es ergens een artikel van een kerel die er een poos problemen door had aan zn prostaat!

• Topic Starter Topic Starter
ik hoorde zelf dat je er van gaat scheuren!

oke da was even om jullie aandacht te trekken ;-)

Licht er aan hoe gevoelig je voor dht's bent he? is dus moeilijk te zeggen en verschilt van persoon tot persoon.

maar 't zijn inderdaad niet de beste middelen voor je prostaat.

Prostaat verhaaltjes vind ik overdreven. Grotendeels zal elk gezonde man vóór de middelbare leeftijd, geen last hebben van prostaat hypertrofie dmv DHT.

Zou me eerder zorgen maken om het dunner worden van je haardos dan prostaat.

heb altijd een opgeschoren kop gehad :) Echter nu mijn kruin toch merkbaar dunner is geworden zal dit zo moeten blijven haha!

Hebben jullie het nu echt over haarverlies of over het dunner worden van de haren? Zo ja is het effect nog omkeerbaar of niet?

philippe_no zei:
Hebben jullie het nu echt over haarverlies of over het dunner worden van de haren? Zo ja is het effect nog omkeerbaar of niet?

mijn haardos is aanzienlijk dunner geworden , en moet het nu al bijna een jaar regelmatig afscheren , het zit wel in de familie , maar na mijn eerste winny is het blijkbaar wel sneller dun geworden.

Ja bedoel je dat ej haren dunner worden zoals in minder dik of bedoel je dat je haar uitvalt of dat je gewoon minder haar hebt?

Ja sorry voor de onduidelijkheid maar hier in België gebruiken we toch wel een andere woordenschat blijkbaar en het komt voor mij dus niet duidelijk over...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
bigger bolder and better!!!

Terug
Naar boven