MuscleMeat

Primobolan???

Bezoekers in dit topic

Cagri51

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 mrt 2003
Berichten
438
Waardering
0
Eey bros

Zijn er mensen die ervaring heben met primobolan. Sommıge zeggen dat primo beter dan eq is. Wat denken jullie???


Graag jullie meningen en ervaringen...
 
andersom zou ik zo zeggen, EQ heeft een lichte estrogene activiteit waardoor je wat meer massa kan bouwen, maar eigenlijk zijn de effecten bijna 't zelfde, en de ene reageert beter op primo de andere op EQ.
 
Primo bouwt minder massa. Maar is toch haast niet meer te vinden...
 
of als je nog echte vind zijn 't de laatsten...
 
enrico zei:
of als je nog echte vind zijn 't de laatsten...

Moet je ze wel al vinden inderdaad... Ik zou het risico niet eens lopen. De kans dat je fake hebt als je iets vind is niet gering.
 
maat van me heeft er nog gekocht en laten testen, ze waren echt, maar had wel de laatste ampullen :p
 
waren vast fake, wordt immers al jaren niet meer gemaakt


enrico zei:
maat van me heeft er nog gekocht en laten testen, ze waren echt, maar had wel de laatste ampullen :p
 
hij heeft ze laten testen, en 't is een van de meest bekende dealers hier dus ;)
btw. jaren? je bent zwaar verkeerd, nog maar een klein jaartje en die kerel had net een hele inkoop gedaan voor ze stopten.
In Turkije worden ze nog steeds gemaakt.
 
Tja, als die dealer bekend staat als goed dan zall het wel zo wezen,
en als ie shit zou verkopen komt men dr gauw genoeg 8ter en is ie zn goede naam kwyt, dus zal wel zo wezen dan

enrico zei:
hij heeft ze laten testen, en 't is een van de meest bekende dealers hier dus ;)
btw. jaren? je bent zwaar verkeerd, nog maar een klein jaartje en die kerel had net een hele inkoop gedaan voor ze stopten.
In Turkije worden ze nog steeds gemaakt.
 
Heb ook laatst nog goeie primo's gekocht. Je moet alleen wel 100% je leverancier vertrouwen.
 
Agree, want juist van die rommel die erin zit als t fake is en waarvan je niet weet wat het is richt de ergste schade aan


Diver2000 zei:
Heb ook laatst nog goeie primo's gekocht. Je moet alleen wel 100% je leverancier vertrouwen.
 
daarom kwam die van mij met primo tabs aanzetten... want de (echte)ampullen kon ie niet meer krijgen...
 
İk heb de echte Primo. Heb ze gekocht in Turkije bij een leverancier van apotheken. Ze zijn 100 % echt en daar durf ik om te wedden voor alles.
Dus als er mensen zijn met ervaring dan laat maar wat weten
 
jweigeman zei:
daarom kwam die van mij met primo tabs aanzetten... want de (echte)ampullen kon ie niet meer krijgen...
sorry bro, denk dat je genaaid bent, de kans op echte tabs is nog 100 maal kleiner dan echte ampullen.
 
Tabs.....waar heb je het over. İk heb de ampullen. İk heb ze na laten checken en ze zijn echt.

Maar hoe kom je aan tabs enrico????
 
kun je beter EQ kopen van generic supplements. weet je tenminste ook dat wat erin zit echt is. en je loopt tenminste geen risico met duanes. plus dat de prijzen ook meevallen.
 
Dat klopt wel wat je zegt. ik heb zelf ook eq thuis liggen van GS. Maar de primo valt hier reuze mee. En ze zijn echt dus wat wil je nog meer..
 
tuurlijk. als je echt spul hebt, no problem. maar ik ga mij in de toekomst zeker niet moe maken om het spul in het buitenland te zoeken als ik hier vlakbij ook deftig spul kan krijgen tegen acceptabele prijzen. maar da's voor na de zomer.
 
Maar ik ben hier bij mijn familie. En mijn kennis heeft hier een opslagplaats met medicijen. Alles wat hij heeft is echt.
 
is wel goed meegenomen, natuurlijk. ervan profiteren zou ik zeggen.
 
Back
Naar boven