Fitness Seller

Prins Pinda Bye Bye BBQ Party

Veel plezier met de dolfijnen op curacao katjang:eyebrow:
Hoelang blijf je daar btw?

Papa en mama Prins gingen op een gegeven moment gewoon maar naar bed ofzo want het stond bláuw van de rook en het leek meer op een kippenboerderij dan op een meeting qua lawaai! :D Een zeer geslaagd feessie kerel, met leuke kadootjes, gezellige mensen, keurig verzorgd voer en een paar ouders die het allemaal best vonden zo'n invasie! Uitstekend! :thumbs:

Ik kwam dik een uur te laat op m'n werk, iets dat niet werd geappricieerd maar who cares, dit was weer zo'n avondje dat je niet wilde missen.

Ryu, je moeder zei nog dat ze hoopte dat ze je goed op pad zou sturen met de opvoeding die ze je hebben gegeven. Dat lijkt me absoluut geen probleem. :)

:hello:

Nog twee weekjes kerel en dan gaat het Grote Avontuur beginnen!

Hoor ik daar ergens wok?

Veel plezier met je baan Ryu.. leuk om te merken dat mensen op het forum zo met elkaar omgaan..

@ DBC: Ik dacht het ook te horen!

Hee Pinda,

Ik heb een leuke avond gehad. Leuk om te zien dat mensen het naar hun zin hadden. Ik heb genoten van je stokbroodjes ;)

Ik heb trouwens nog gezellig geklest met een paar oude bekende van de zomer BBQ en de wok. En testo, ik ga wat voor je regelen hoor! Laat dat maar aan hert over... :evilnana:

DBC01 zei:
Papa en mama Prins gingen op een gegeven moment gewoon maar naar bed ofzo want het stond bláuw van de rook en het leek meer op een kippenboerderij dan op een meeting qua lawaai! :D Een zeer geslaagd feessie kerel, met leuke kadootjes, gezellige mensen, keurig verzorgd voer en een paar ouders die het allemaal best vonden zo'n invasie! Uitstekend! :thumbs:

Ik kwam dik een uur te laat op m'n werk, iets dat niet werd geappricieerd maar who cares, dit was weer zo'n avondje dat je niet wilde missen.

Ryu, je moeder zei nog dat ze hoopte dat ze je goed op pad zou sturen met de opvoeding die ze je hebben gegeven. Dat lijkt me absoluut geen probleem. :)

Hoor ik daar ergens wok?

Sticky :cool:

DBC01 zei:

Hoor ik daar ergens wok?
Kijk, dàt zijn nou de echte diehards :D

Have phun daar Ryu :)

Oja... [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb blijkbaar een hoop gemist, wannt ik wist niiets van, dat je weg gaat of, dat daar een BBQ voor geregeld was. Een zal wel gevolg zijn van ander.:D
Wat ik begrijp uit de teksten, ga je (tijdelijk?) werken op Curacao met dolfijnen? Ik wil je daar dan enorm veel succes mee wensen en hoop, dat je daar de ervaring van je leven mee mag maken. Het lijkt me een mooi avontuur....
Succes daar en keep us posted.
(PS: Kijk uit daar, want er schijnt daar binnenkort een blanke man te gaan wonen met een brilletje. Hij is dol op klussen, dus hij zal daar wel opvallen.:D )

Idd en je zult niet de enige zijn want een zeer grote n*ger genaamd oxgene zal er ook zijn:D
Mischien dat jullie daar samen een meeting kunnen organiseren

Ryu nog harstikke bedankt voor het gezellige avondtje, en ook bedankt voor pa en ma pinda voor hun gastvrijheid en voor het eten :D Het eten was super, vooral die karbonades en de kipsate waren super :meal:

Het was super gezellig, allemaal bekenden die ook op de wok waren geweest en heb met een aantal weer even gezellig bij kunnen kletsen :thumbup:

Ik wens je heel veel succes op Curacao ouwe dolfijnen temmer ;) :D

veel suc6 daar in Curacao, en heel veel plezier !;)

;)

Klinkt als een geslaage avond gepsierde pinda. Jammer dat ik niet aanwezig kon zijn, veel plezier in verweggiestan!

Celine zei:
Idd kan prima op mezelf passen hoor mannen :P

Het feest was gezellig en t was leuk om es ff te zien wie nou al die mannen zijn waar mijn prinsje het altijd over heeft;) Ow en testo je heb wel een sexy voorgevel hoor, kan ik toch echt niet evenaren;) Tot een volgende keer, op het terugkomfeest voor ryu :D

Gezellig he, toen we even op de gang stonden met z'n vijven:D;)

Leuke party zal het geweest zijn Ryu; nogmaals spijt dat ik er niet kon bijzijn ivm de lange afstand die ik moet overbruggen ( binnen een weekje is mijn auto weer gefixed) en de lastige discussies die ik deze week met mijn semi-ex-vriendin had.

Hey Pindaman en Pindavrouw. Goed geregeld gisteren hoor.

Toppie van je ouwelui!!

Sorry dat er bier over is :(

Celine zei:
Idd kan prima op mezelf passen hoor mannen :P

Het feest was gezellig en t was leuk om es ff te zien wie nou al die mannen zijn waar mijn prinsje het altijd over heeft;) Ow en testo je heb wel een sexy voorgevel hoor, kan ik toch echt niet evenaren;) Tot een volgende keer, op het terugkomfeest voor ryu :D
Shit! Sinds wanneer post jij hier ook? :o :D

wanneer is er een gewone meet ? (voor de rest van het voetvolk ;) )

begin nu wel nieuwsgierig te worden naar iedereen ;)

oh en ontopic have fun daar ryu

Mighty zei:
Ik heb blijkbaar een hoop gemist, wannt ik wist niiets van, dat je weg gaat of, dat daar een BBQ voor geregeld was. Een zal wel gevolg zijn van ander.:D
Wat ik begrijp uit de teksten, ga je (tijdelijk?) werken op Curacao met dolfijnen? Ik wil je daar dan enorm veel succes mee wensen en hoop, dat je daar de ervaring van je leven mee mag maken. Het lijkt me een mooi avontuur....
Succes daar en keep us posted.
(PS: Kijk uit daar, want er schijnt daar binnenkort een blanke man te gaan wonen met een brilletje. Hij is dol op klussen, dus hij zal daar wel opvallen.:D )
Ryu gaat een jaartje pleite, ergens in september ga ik hem even opzoeken daar. :D

Oh ja, het was een besloten feestje, vandaar dat er geen topics over waren.

Terug
Naar boven