Fitness Seller

Prins Pinda Bye Bye BBQ Party

Hertje zei:
Hee Pinda,

Ik heb een leuke avond gehad. Leuk om te zien dat mensen het naar hun zin hadden. Ik heb genoten van je stokbroodjes ;)

Ik heb trouwens nog gezellig geklest met een paar oude bekende van de zomer BBQ en de wok. En testo, ik ga wat voor je regelen hoor! Laat dat maar aan hert over... :evilnana:
Hertekind, hoe smaken die Marlboro's? :mad: :finger:

Blackadder zei:
Leuke party zal het geweest zijn Ryu; nogmaals spijt dat ik er niet kon bijzijn ivm de lange afstand die ik moet overbruggen ( binnen een weekje is mijn auto weer gefixed) en de lastige discussies die ik deze week met mijn semi-ex-vriendin had.
Jammer dat je er niet bij was gozer, maar volgende meet zien we je vast weer.
Wokmeeting bij hertje in huis en al haar klasgenootjes komen; heel veel mooie dames met blond haar en dubbel DD;)

Testo wilde geloof ik eerste keus alleen hebben of moeten we een topic voor hem openen om een mooie vriendin te zoeken:)

Gasten werden bij het verlaten van het pand belaagd door een woedende menigte Brabantse reizigers die geen toegang tot het feest kregen. Gelukkig was er aan de overkant een afhaalchinees waar de bedroefde carnavallers een satétje mee konden prikken.

marz01 zei:
Testo wilde geloof ik eerste keus alleen hebben of moeten we een topic voor hem openen om een mooie vriendin te zoeken:)

Testo heeft toch een vrouw? Niet dat je dan niet verder mag roeren hoor maar ik d8 dat hij al voorzien was van een 'vaste' vrouw...?

Tnx voor de toffe avond kerel.

En bedankt voor het binnencoachen op de heenweg en de uitgetekende routebeschrijving op de terugweg. :D

Het eten was top evenals de mensen weer. :thumb:

Celine zei:
Ow en testo je heb wel een sexy voorgevel hoor, kan ik toch echt niet evenaren;)

Met deze opmerking verdien je eeuwig karma,Celine!:D

Maar Prins Pinda mag trots zijn op zn prinses....je bent leuke en mooie meid.

eduardjanssen zei:
Testo heeft toch een vrouw? Niet dat je dan niet verder mag roeren hoor maar ik d8 dat hij al voorzien was van een 'vaste' vrouw...?

Jij moet niet denken Jansen...is niet goed voor je,gab.:D

Hey ouwe die multi-quote werkt zeker niet zo lekker bij jou?:D

@ Ryu... Vond je de CDtjes leuk trouwens???

Centaur zei:
Jij was weg, en mijn peuken waren ook spontaan met de noorderzon vertrokken. :D

Nou kerel, ik weet niet waar je me van verdenkt maar ik rook alleen light. Ik had trouwens 2 pakjes bij me dus zou niet weten waarom ik andermans peuken mee zou nemen.

Maar bedankt. :rolleyes:

Terug
Naar boven