Fitness Seller

Prison Break S2 (spoilers!)

Hey gasten,

Ik heb tot nu toe gewoon de afleveringen gevolgd op tv, maar heb de aflevering van vorige week do gemist. Deze zou ik nog wel graag willen zien, maar weet niet welke aflevering het was. Kan iemand mij aan deze aflevering helpen, in de aflevering daarvoor ontdekte ze op het eind dat de kk ranch nu een woonwijk is geworden.

alvast bedankt, randy

Via youtube.com zijn ze allemaal te zien hoor ;)
Dit seizoen heeft geloof ik 17 afleveringen, tenminste.. Als ik op Wikipedia afga.

Mensen, ga nou eens Dexter kijken!!!

ach man.. dexter is niet boeiend meer.. iedereen weet dat ik de icetruck killer ben.. jullie moeten SMITH gaan kijken :D

Heroes is ook wel aardig.

Heeft heroes nu een pauze ofzo?

Verdomme, ga je een serie volgen om de pauze van LOST door te komen, gaat die serie ook weer een pauze inlassen. Pfff....

doe dexter dan, rob!

Zal idd eens naar Dexter kijken Boegie.

Zowel PB als Lost als BSG hebben nu een break. Mag hopen dat het wat is anders zit je mijn kostbare tijd te verspillen kerel. ;)

Zal idd eens naar Dexter kijken Boegie.

Zowel PB als Lost als BSG hebben nu een break. Mag hopen dat het wat is anders zit je mijn kostbare tijd te verspillen kerel. ;)
de serie is jou letterlijk op het lijf geschreven jay :roflol:

Ik ben echt verslaafd aan Dexter :) We zitten nu bij S1E12..

bekijk de serie maar ;)

Jawel, deze maandag gaan we weer verder!

Dinsdag dus te downloaden!!

Hopen dat ze het allemaal in dit seizoen afmaken en niet nog een seizoen eea gaan rekken. :)

Ja, werd idd tijd. Heb ondertussen seizoen 1 en 2 voor de 2e keer helemaal gekeken. Tijd voor nieuwe afleveringen :D

Hallo allemaal, weet iemand hoe ik de recente games direct vanaf het internet kan downloaden???

Terug
Naar boven