AndroidHealthClinic

Prison Break S2 (spoilers!)

Whehe dat word ff afkicken.
Ik vond episode 12 wel weer een aantal verassende wendingen hebben.
Vooral dat Bellick nu aangezien word voor de moord op Mr. Gerry :D
Kun je maar weer zien dat T-bag niet zo dom is als dat hij eruit ziet.

T-Bag heeft dat ook niet bedacht. Bellick heeft zichzelf in de nesten gewerkt door dat Verdonk-achtig wijffie heel de tijd voor de gek te houden.

Viel je in slaap bij 3/4 kwart van de aflevering?
T-bag had een grijns van oor tot oor toen hij een kassabon vond ;)
T-bag heeft vast ook niet bedacht om een zender in de tas te stoppen?

Ja, dat is waar ook. T-Bag is trouwens idd erg slim, één van mijn favoriete personages. Maar Bellick was voor een groot gedeelte ook zelf verantwoordelijk voor het verliezen van zijn geloofwaardigheid.

Mijn favoriet blijft die Haywire, wat een gast ongelofelijk. Totaly wecko :D

Ja, dat is waar ook. T-Bag is trouwens idd erg slim, één van mijn favoriete personages. Maar Bellick was voor een groot gedeelte ook zelf verantwoordelijk voor het verliezen van zijn geloofwaardigheid.

Bellick heeft zich gewoon verlult door dat telefoontje naar Geary, wat een dumbass

Zo dat was een pittige voorlopig laatste aflevering.
Echt het einde was supergoed.
En nu is het een heel lang eind wachten pff

Pfff, Kellerman schiet Mahone dood en gaat samen met Linc en Michael president Reynolds aanpakken. Sucre is vrij en T-Bag heeft eindelijk Mrs Hollander gevonder... En nu moet ik verdomme tot eind januari wachten :(

Wel een goede aflevering weer.

wahahah meesterlijk einde

uhh zijn het de herhalingen nu op tv off??

Pfff, Kellerman schiet Mahone dood en gaat samen met Linc en Michael president Reynolds aanpakken. Sucre is vrij en T-Bag heeft eindelijk Mrs Hollander gevonder... En nu moet ik verdomme tot eind januari wachten :(

huhu uhuhuhuhu

Geloof mij Mahone is niet dood!
Dit is weer 1 van de vele wendingen uit het verhaal.
Maar ze doen het meesterlijk goed.
Ben benieuwd hoe het met Sarah af gaat lopen en of zij en Michael nog een nummertje gaan maken of een snuif coke nemen.

Hoezo is Mahone niet dood?
Ik hoop dat ie nog leeft, want ik vond hem altijd sterk spelen en het is een interessant personage.

Die T-bag is wel een player.

Mooi einde.. maar ik wil écht niet wachten tot januari.. damn.. daar gaat mn leven :o

Gelukkig heb ik dexter nog :D

wat deed sarah eigenlijk???

Terug
Naar boven