AndroidHealthClinic

prive advies

Eerlijk gezegd snap ik niet dat jij dit nu zegt. Je hebt zelf op redelijk hoog niveau wedstrijden gedraaid met als resultaat een erg mooie fysiek. Je hebt daarvoor waarschijnlijk heel wat kuurtjes nodig voor gehad. Hoe kan je dan zeggen tegen iemand die een pschychologisch probleem heeft door een tekort aan test dat hij maar niet moet gaan kuren omdat dit je hormoonhuishouding in de war kan schoppen en er acne van zou kunnen krijgen? waarom heb jij dan zoveel AAS gebruikt? (no offense bro☺) voor puur een cosmetisch doel en niet omdat je lichamelijk dit echt nodig blijkt te hebben?
Dit is een beetje krom vind ik.

Als hij nu onder begeleiding of in ieder geval een licht test E kuurtje zou nemen a 250 mg per week gedurende 8 weken dan is er toch niks aan de hand? Nogmaals verder no offense.

onzin bewijs dat maar eens. Dat denkt hij ja.

Eerlijk gezegd snap ik niet dat jij dit nu zegt. Je hebt zelf op redelijk hoog niveau wedstrijden gedraaid met als resultaat een erg mooie fysiek. Je hebt daarvoor waarschijnlijk heel wat kuurtjes nodig voor gehad. Hoe kan je dan zeggen tegen iemand die een pschychologisch probleem heeft door een tekort aan test dat hij maar niet moet gaan kuren omdat dit je hormoonhuishouding in de war kan schoppen en er acne van zou kunnen krijgen? waarom heb jij dan zoveel AAS gebruikt? (no offense bro☺) voor puur een cosmetisch doel en niet omdat je lichamelijk dit echt nodig blijkt te hebben?
Dit is een beetje krom vind ik.

Als hij nu onder begeleiding of in ieder geval een licht test E kuurtje zou nemen a 250 mg per week gedurende 8 weken dan is er toch niks aan de hand? Nogmaals verder no offense.
Wat heeft dat nu met zijn probleem te maken. Denk je dat hij met een kuurtje van 8 weken 250mg test meer lichaamsbeharing gaat krijgen. Hij is 20 jaar en volgens mij traint hij zelf niet. Waarom zou hij een 8 weken kuurtje moeten doen. Ik snap je uitleg helemaal niet.

• Topic Starter Topic Starter
Je bent nog maar 20 man, als je een beetje een laatbloeier bent kan alles nog goed komen. Ken iemand die op zn 18-19 jaar letterlijk gebeden heeft voor meer haar. 5 Jaar later was hij een bosaap (zelfs volledig zn rug vol met haar). Het kan dus nog komen ;)

Er staat midden in de 20. Vorige week ben ik er 26 geworden.
Ik scheer om de 5 dagen een stuk of tien haren weg op de rechterkant van mijn kin and that's it.

Onder mijn rechter oksel heb ik er een stuk of tien en links nog minder. Je kunt ze letterlijk op 1 hand tellen.

Eerst zat ik er niet zo mee maar er komen steeds meer opmerkingen van mensen die beweren dat " ik gewoon geen test heb". Ook van vrouwen.
Let's face it, vrouwen vallen op ervaren kerels die meestal ouder zijn en iedereen schat me 8 jaar jonger dan ik ben omdat ik een babyface heb.
Ik heb ook een supersnelle stofwisseling, talent om uithoudingswedstrijden te lopen.
Ik wil echter breed worden en ik heb er genetisch geen aanleg voor.

Een beetje extra test onder medisch toezicht zou me geen kwaad doen. Ik heb het er eens over gehad met een arts. Die raadde het me af maar hij zei dat ik wel om advies mocht vragen als ik besliste om er mee door te gaan.

En voor alle mensen die zeggen dat AS zo slecht zijn.. Ja inderdaad bijna alles heeft toxische bijwerkingen. Maar geen mens die beseft hoe slecht al dat zuipen in het weekend en al die troep van de McDonalds is voor je lever en je nieren.

Ik zou wel eens willen weten of iemand die zo verantwoord mogelijk kuurt, maar nooit drinkt of rookt per se slechter af is.

• Topic Starter Topic Starter
Edit: Op mijn bovenbenen groeit niet 1 haar

De arts zei dat test eerder te maken heeft met haargroei op je hoofd en dat ik gewoon weinig haarzakjes heb. Mannen met veel test worden blijkbaar snel kaal. Maar ik vind het toch raar

je begrijpt zn punt niet helemaal denk ik, ts heeft als t goed is geen probleem net zn test levels. om dan te kuren om meer lichaamshaar te krijgen zal geen **** uitmaken want lichaams haar is genetisch.
ben zelf altijd ook ****ing behaard geweest, noem me gorilla. en ik kan je zeggen dat kuren met Test het er niet minder op heeft gemaakt. real story bro (geld ook voor kuki trouwens) hehehe

Misschien dat testosteron het lichaam triggert voor blijvende haargroei?!???

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 16:42 ----------

Wat heeft dat nu met zijn probleem te maken. Denk je dat hij met een kuurtje van 8 weken 250mg test meer lichaamsbeharing gaat krijgen. Hij is 20 jaar en volgens mij traint hij zelf niet. Waarom zou hij een 8 weken kuurtje moeten doen. Ik snap je uitleg helemaal niet.

Het is maar in welke context je het plaatst. De een (bodybuilder) heeft een andere reden om Test te nemen dan TS die weer een andere reden heeft hiervoor en wie niet waagt wie niet wint.
Misschien wordt het lichaam getriggert om haargroei te stimuleren door eenmalige Test kuur dat weet je toch niet? misschien wel, misschien niet.
Probeer het uit zou ik zeggen onder begeleiding van een arts.

Edit: Op mijn bovenbenen groeit niet 1 haar

De arts zei dat test eerder te maken heeft met haargroei op je hoofd en dat ik gewoon weinig haarzakjes heb. Mannen met veel test worden blijkbaar snel kaal. Maar ik vind het toch raar

Ik kan je 1 ding vertellen lichaamsbeharing en aas gaan hand in hand, helaas ???

Ik raad je niet aan om zomaar aan de AAS te gaan maar ik kan je wel vertellen dat ik weinig tot geen lichaamsbeharing had en door AAS aardig wat meer heb gekregen, ook op plekken waar ik geen zichtbare haren had, en ook een heel wat dichtere en snellere baardgroei. En dat is allemaal blijvend.

Ik zou een teen opgeven om geen lichaamsbeharing te hebben :( ... Wat zit jij nu te klagen :D

Ik zou een teen opgeven om geen lichaamsbeharing te hebben :( ... Wat zit jij nu te klagen :D

Idd zou ik ook doen,ik ben een bosaap:D

Nee als je helemaal géén haar hebt(vooral geen baard)

moet ook niet fijn zijn hoor,tja wat doe je eraan?speciaal een kuurtje

test,maar als je door de kuur bent dan stopt de haargroei gelijk:cool:

en dan heb je dadelijk haar en dan kan je t er weer afscheren...!

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven