RobbieH
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Ik zou dus van met mijn (inmiddels ex
) vriendin en een stel ( wat haar vrienden zijn ) 2 weken naar Thailand gaan.
Nu heb ik de relatie afgelopen zondag beindigd en we zouden als vrienden uit elkaar gaan en toch gewoon op vakantie gaan....
Dit blijkt dus niet te werken omdat ze schijnbaar toch nog gevoel; heeft of wat weet ik en daardoor gaat ze heel irritant lopen doen.
Ik zal jullie de details maar besparen.
Nu kan ik 3 dingen doen:
1 gewoon meegaan ( wat waarschijnlijk fout gaat )
2 meegaan maar daar mijn iegen ding doen, hotels zijn daar toch goedkoop en ik vermaak mij daar wel
3 de hele reis cancellen door annuleringsverzekering of ticket verkopen.
Heeft iemand een idee hoe ik mijn ticket kwijt kan raken of aanspraak kan maken op de annulerinsgverzekering
Ik heb nog een ticket liggen voor 2 weken met EVA air.
Vertrek dinsdag 28 December terugkomst 11 Januari.
Dus als iemand intresse heeft
) vriendin en een stel ( wat haar vrienden zijn ) 2 weken naar Thailand gaan.Nu heb ik de relatie afgelopen zondag beindigd en we zouden als vrienden uit elkaar gaan en toch gewoon op vakantie gaan....
Dit blijkt dus niet te werken omdat ze schijnbaar toch nog gevoel; heeft of wat weet ik en daardoor gaat ze heel irritant lopen doen.
Ik zal jullie de details maar besparen.
Nu kan ik 3 dingen doen:
1 gewoon meegaan ( wat waarschijnlijk fout gaat )
2 meegaan maar daar mijn iegen ding doen, hotels zijn daar toch goedkoop en ik vermaak mij daar wel

3 de hele reis cancellen door annuleringsverzekering of ticket verkopen.
Heeft iemand een idee hoe ik mijn ticket kwijt kan raken of aanspraak kan maken op de annulerinsgverzekering

Ik heb nog een ticket liggen voor 2 weken met EVA air.
Vertrek dinsdag 28 December terugkomst 11 Januari.
Dus als iemand intresse heeft