XXL Nutrition

Probleem... hoe kan ik mijn reis naar Thailand cancellen???

RobbieH

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Ik zou dus van met mijn (inmiddels ex :rolleyes: ) vriendin en een stel ( wat haar vrienden zijn ) 2 weken naar Thailand gaan.
Nu heb ik de relatie afgelopen zondag beindigd en we zouden als vrienden uit elkaar gaan en toch gewoon op vakantie gaan....

Dit blijkt dus niet te werken omdat ze schijnbaar toch nog gevoel; heeft of wat weet ik en daardoor gaat ze heel irritant lopen doen.
Ik zal jullie de details maar besparen. :D

Nu kan ik 3 dingen doen:

1 gewoon meegaan ( wat waarschijnlijk fout gaat )

2 meegaan maar daar mijn iegen ding doen, hotels zijn daar toch goedkoop en ik vermaak mij daar wel ;)

3 de hele reis cancellen door annuleringsverzekering of ticket verkopen.

Heeft iemand een idee hoe ik mijn ticket kwijt kan raken of aanspraak kan maken op de annulerinsgverzekering???

Ik heb nog een ticket liggen voor 2 weken met EVA air.
Vertrek dinsdag 28 December terugkomst 11 Januari.

Dus als iemand intresse heeft :p

10 euro

ik zou 2 doen en genieten van het leven , tenslotte you live only once

thailand leuk met al die terro activities de laatste tijd :p

anders enough other fish in the sea , en nog veel meer in thailand a la "love you long time " :p

i say :GO HAVE SOME ****ING FUN

Gewoon gaan, maar verder alles alleen daar doen. Ticket verkopen is geen optie, die staat op naam. Het overzetten is vaak bijna net zo duur als een nieuw ticket.

1. je gaat mee en doet of alles koek en ei is.

2. je gaat samenmet dr op dr hotel kamer.

3. nog voordat je de koffers uitgepakt hebt, heb je een dozijn thaise tienerhoertjes opgetrommeld en gaat je eigen uitgebreid vermaken vor dr neus....Let the fun begin :D

Dit proces herhaalt zich gedurende de reis zo gemiddeld ...uhm...elke dag.

(dit een gratis tip, hier voor hoef ik geen karma robbie ;))

Shluh zei:
ik zou 2 doen en genieten van het leven , tenslotte you live only once

thailand leuk met al die terro activities de laatste tijd :p

anders enough other fish in the sea , en nog veel meer in thailand a la "love you long time " :p

i say :GO HAVE SOME ****ING FUN

ja geil man ..al die meisjes van 5 :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga gewoon en doe daar mijn eigen ding, behalve de eerste 2 dagen want dan hebben we een of andere vila afgehuurd direct aan het strand.
Dat was ruim 250 euro per nacht en dat is zelfs voor Nederlandse begrippen duur dus kan je nagaan wat een paleisje dat is :)
EN daarna ga ik gewoon lekker alleen op pad, genoeg te doen daar en ben immers ook weer vrijgezel dus lol ga ik daar sowieso wel hebben :D

• Topic Starter Topic Starter
Mr. B.I.G. zei:
:roflol:

Wat een gore goedkope sl*t ben je toch ook he! ;) :D

Maar ik wil wel gaan, krijg ik dan ook je ex erbij?!!! :p :D

Wat mij betreft wel :D gartis zelfs alleen ben ik niet diegen die daarover kan beslissen denk ik :)
Mijn toestemming heb je in ieder geval niet meer nodig al heb je die nu dus wel :D

RobbieH zei:
Wat mij betreft wel :D gartis zelfs alleen ben ik niet diegen die daarover kan beslissen denk ik :)
Mijn toestemming heb je in ieder geval niet meer nodig al heb je die nu dus wel :D

HEHE thnx bro!!! Kijk echte DBB-ers hebben alles voor elkaar over zie je wel!!!
Je kan wel een goed woordje doen voor me!! :D EN alleen voor mij, want ik weet dat er hier nog veel meer van die sletjes achter haar aan gaan!!! ;) :D

Fijne vakantie man en geniet ervan!!! :)

MrJ zei:
Oprotten, jij hebt al een neuk aanbieding (1tje die je niet kan weigeren toch? :D).

Deze is voor mij.

11,75 dus.
Met die neuk aanbeiding kom ik niet met m`n reet in Thailand.

€11,85

Thaise pareltjes voor de zwijnen hier, jongens ga nou niet dat kunnen jullie niet aan ! :D (ik ook niet hoor, na 3 jaar was ik het wel totaal zat).

Ericr zei:
Thaise pareltjes voor de zwijnen hier, jongens ga nou niet dat kunnen jullie niet aan ! :D (ik ook niet hoor, na 3 jaar was ik het wel totaal zat).

3 jaar daar rondgelopen dan bro?

Terug
Naar boven