- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Dat Aziaten qua lichamelijk contact vrij terughoudend zijn. Oost-Azie dan vooral.Herbmanshufle zei:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat Aziaten qua lichamelijk contact vrij terughoudend zijn. Oost-Azie dan vooral.Herbmanshufle zei:
RobbieH zei:Nou dat cancellen gaat nu waarschijnlijk dus wel lukken met die aardbeving![]()

Apenootje zei:Je krijgt alleen maar een negatief reisadvies, als je gevaar kan lopen, door onlusten ofzo.
De oost kust van Thailand + het binnenland zijn nog prima te doen.
Waar ga je precies heen?

RobbieH zei:Ja maar zolang ik geen ziekte of gebroken been heb zal dat toch niet gaan lukken![]()

Apenootje had gelijk bro, het is onlusten. Zie wat de Vandale daar over zegt :ScHrOeFjE zei:
Euh je gedachten zitten bij die geile dame's daar maar het is ONRUSTEN![]()
ik bedoelde het meer van lust,coïtus,industrieEricr zei:Apenootje had gelijk bro, het is onlusten. Zie wat de Vandale daar over zegt :
on·lus·ten (de ~ (mv.)) 1 rellen => rel

Apenootje zei:Wat ik hier uit kan opmaken is, dat de mogelijke derving van "het genieten" alleen van toepassing is op de punten die in je reisovereenkomst staan, dus je reis naar Bankok + die 1e overnachting.
Maar als je open ticket hebt, kan je hem als het goed is gewoon omboeken, voor een klain bedrag ofzo.
Het hangt wel af van welke codes er op je ticket staan geloof ik, sommige aanbiedingen zijn gestript van bepaalde privileges, maar dat moet je gewoon ff vragen.
Ik denk wel dat het gaat lukken!
Apenootje zei:Wat ik hier uit kan opmaken is, dat de mogelijke derving van "het genieten" alleen van toepassing is op de punten die in je reisovereenkomst staan, dus je reis naar Bankok + die 1e overnachting.
Maar als je open ticket hebt, kan je hem als het goed is gewoon omboeken, voor een klain bedrag ofzo.
Het hangt wel af van welke codes er op je ticket staan geloof ik, sommige aanbiedingen zijn gestript van bepaalde privileges, maar dat moet je gewoon ff vragen.
Ik denk wel dat het gaat lukken!
bartp zei:Ik heb wel eens een doktersverklaring gekregen om een reis te cancellen om psychologische redenen... Je zou dit ook kunnen faken bij huisarts...

Apenootje zei:Maar hij heeft geen reis naar Phuket geboekt, maar 1 naar Bankok, en daar hebben ze geen last van de Tsunami gehad.