Fitness Seller

Probleem... hoe kan ik mijn reis naar Thailand cancellen???

MrJ zei:
3 jaar daar rondgelopen dan bro?
4 jaar relatie met een Thaise, 3 jaar hier mee samengewoond. Wel 3 jaar veel gefeest maar op het laatst was het niet veel feesten meer. Als je een psycho in huis wilt halen moet je daar gaan shoppen :D Misschien toch wat voor Centaur dan.

Gewoon gaan, beetje met je pik zwaaien en schijt aan die lui hebben.

Ga lekker je eigen gang. Er zijn daar genoeg andere leuke lui te vinden en zo een thais hoertje zal vast wel lekker te palen zijn :eek:

Als je aanspraak wil maken op je annuleringsverzekering, dan moet je ff bij je dokter langs gaan en een verklaring zien te regelen.

15.-

• Topic Starter Topic Starter
TongPo zei:
Als je aanspraak wil maken op je annuleringsverzekering, dan moet je ff bij je dokter langs gaan en een verklaring zien te regelen.

Ja maar zolang ik geen ziekte of gebroken been heb zal dat toch niet gaan lukken???

16euro!!! Mits zijn ex lekker is.

foto?

Ik zou gewoon gaan.

Gewoon nog paar keer palen evt en mocht je daar geen zin aan hebben, maak je er dr een leuke vakantie van en pak je een paar Thaise hoertjes voor 10$ ;)

Wel ff 3 rubbers omdoen he!!!!

Leviathan zei:
Wel ff 3 rubbers omdoen he!!!!

Of nog beter: Gaysafe condooms.

maarja, haal die maar eens bij de drogist.

"Mag ik een pakje Gaysafe condooms van u?"

Zeg dat maar eens zonder rood te worden.

KaLe zei:
Of nog beter: Gaysafe condooms.

maarja, haal die maar eens bij de drogist.

"Mag ik een pakje Gaysafe condooms van u?"

Zeg dat maar eens zonder rood te worden.

Whahahaha

Mag ik een pakje Billie Boys van U?

:roflol:

(disclaimer: ik lees de Pabo en Wehkamp wel eens)

Billi Boys??

omfg! jij zoekt het ook echt op he :D

KaLe zei:
Billi Boys??

omfg! jij zoekt het ook echt op he :D

Okee, okee, ik zal de waarheid vertellen en niets dan de waarheid.

Man-Mountain heeft me eens zo'n pakje Billie Boys toegestuurd om te proberen me te verleiden :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb besloten lekker alleèn rond te gaan zwerven door Thailand :)
Kheb met iemand gesproken die er al vaak is geweest en schijnt dat dat uitstekend gaat in Thailand.
Ze zei alleen wel dat ik waarschijnlijk erg veel lastig gevallen ga worden door Thaise meisjes :eek:

Maar dat zie ik niet echt als een nadeel ;)

:D

RobbieH zei:
Ze zei alleen wel dat ik waarschijnlijk erg veel lastig gevallen ga worden door Thaise meisjes :eek:

Maar dat zie ik niet echt als een nadeel ;)

Ligt eraan. Ik heb verhalen gehoord van mn broer en een kameraad van me die beiden in Fortaleza (Brasil) zijn geweest. En daar zijn de vrouwen zo handtastelijk, dat het irritant wordt op een gegeven moment.

Als dat er zo in Thailand ook aan toegaat, heb je er nog wel n keer genoeg van. Zeker als je in je achterhoofd houdt dat het ze vaak om je geld te doen is.

Thaise vrouwen zijn niet handtastelijk of je moet naar de bars gaan op Patpong (Bangkok), daar kunnen ze wel vrij opdringerig zijn. Maar verder valt het erg mee, het blijven natuurlijk wel Aziaten.

Terug
Naar boven