XXL Nutrition

probleem met ogen (hgh ?)

sic

Advanced Bodybuilder
Waardering
15
Lengte
1m84
Massa
92kg
Even een belangrijke vraag voor een maatje van me :

Hij heeft de laatste weken veel last aan zijn ogen,wazig en slecht zien zelf een paar keer even volledig verlies van zicht...

Gebruikt op het moment Hyge op 4iu,test-e en tren-e (ongeveer 8 weken ver)
Al genoeg ervaring met de anabolen maar hgh is eerste keer.

Iemand ervaring hoe men dit kan beperken ?

Laat is zijn glucose testen... Zit veel kans in dat hij tijdelijk diabetisch heeft of aan het krijgen is.

Let hij op z'n carb inname tijdens hgh inject?

ik heb dit wel van igf gehad..idd zoals myjector zegt: bloedsuiker laten testen..

Heeft hij ook de hele dag dorst?

Zicht vermindering kan tevens een gevolg zijn van lever schade/stress.

• Topic Starter Topic Starter
Oke goede tips,word eens bezoekje bij de doc voor wat testjes.
@myjector : moet ik nog eens vragen maar denk niet dat daar echt stipt op gelet word

Oke goede tips,word eens bezoekje bij de doc voor wat testjes.
@myjector : moet ik nog eens vragen maar denk niet dat daar echt stipt op gelet word

Met hgh moet je opletten met je carbs, wanneer je hgh zet moet je min.1u ervoor en 1u na de inject geen carbs binnen hebben, ivm insuline gevoeligheid... Zeker zijn glucose laten checken en de carbs rond hgh shot vermijden!

kep laatste tijd branderige vochtige ogen.Was overgens een beetje van carb protocool afgestapt,miiscchien toch daar maar weer scherper in gaan worden

Laat is zijn glucose testen... Zit veel kans in dat hij tijdelijk diabetisch heeft of aan het krijgen is.

Let hij op z'n carb inname tijdens hgh inject?

Kan hij bij de apo zo'n testkitje kopen of heb je daar een voorschrift voor nodig ?

Glucose meter kost redelijk wat geld, is speciaal voor diabetisch patienten gemaakt...Tenzij je iemand kent die diab is, en zijn metertje vragen.
Ofwel de huisarts

Hij wist dus niet dat je carbs moet vermijden rondom de inject,dit dus al 8 weken

hij zit niet aan de t3? krijg ik ook last van me ogen als ik meer als 50 mcg neem.

nee daar is ie wat huiverig voor

Gouwetony zei:
Zicht vermindering kan tevens een gevolg zijn van lever schade/stress.
ik zou wel is weten waar je dat vandaan haalt. heb ik nooit van gehoord. ik ben nochtans meer dan 10 jaar leverpatient geweest.

je kan zon bloedsuiker test bij apo halen of online bestellen..kost geen drol ..10euro ofzo

ha thanx klaas
,wat moet er dan eigenlijk gebeuren als zijn bloedsuiker te hoog blijkt te staan?

Terug
Naar boven