mainstream
Cool Novice
- Waardering
- 0
Hallo allemaal,
Ik heb eerst 2 jaar gesport omdat ik wou aankomen.
Ben rond de 60 kg en ben 1,79, erg licht dus.
Zelf heb ik ook een voedingsschemawaar ik me aan houd
http://forum.dutchbodybuilding.com/f142/mijn-schema-140916/
Al wijkt het soms een beetje af. vervang dan bijv brood met noodles etc.
Nu ben ik gestopt met fitness, maar eet nog wel steeds zoveel, maar ik kom nog steeds niks aan, terwijl ik helemaal niet zo actief ben overdag, alleen 20 km fietsen op een dag.
Voor de rest slaap ik ook niet meer zo goed... kweet niet hoe het komt, maar als ik s'avonds in bed lig, kan ik gewoon niet slapen, heb ook wel vaker ghb gebruikt,
dit werkte in het begin wel met slapen, maar nu niet meer.
Zoiezo heb ik al last van vermoeidheid, van bloedarmoede.
Maar als ik rond 1-2 uur thuiskom s'middags en dan op de bank ga liggen ben ik weer zo weg, dat wil ik ook voorkomen door dat niet te doen, want dan draai ik me dag/nacht ritme helemaal om.
Heb nu ook wat supplementen gekocht zoals ZMA enzo, hopelijk dat het dan wat beter gaat.
Als iemand advies heeft, danke
Ik heb eerst 2 jaar gesport omdat ik wou aankomen.
Ben rond de 60 kg en ben 1,79, erg licht dus.
Zelf heb ik ook een voedingsschemawaar ik me aan houd
http://forum.dutchbodybuilding.com/f142/mijn-schema-140916/
Al wijkt het soms een beetje af. vervang dan bijv brood met noodles etc.
Nu ben ik gestopt met fitness, maar eet nog wel steeds zoveel, maar ik kom nog steeds niks aan, terwijl ik helemaal niet zo actief ben overdag, alleen 20 km fietsen op een dag.
Voor de rest slaap ik ook niet meer zo goed... kweet niet hoe het komt, maar als ik s'avonds in bed lig, kan ik gewoon niet slapen, heb ook wel vaker ghb gebruikt,
dit werkte in het begin wel met slapen, maar nu niet meer.
Zoiezo heb ik al last van vermoeidheid, van bloedarmoede.
Maar als ik rond 1-2 uur thuiskom s'middags en dan op de bank ga liggen ben ik weer zo weg, dat wil ik ook voorkomen door dat niet te doen, want dan draai ik me dag/nacht ritme helemaal om.
Heb nu ook wat supplementen gekocht zoals ZMA enzo, hopelijk dat het dan wat beter gaat.
Als iemand advies heeft, danke