Oké, je hebt al die middelen in die doseringen, op jouw leeftijd, gedurende die lange periode (3 tot 4 maanden totaal als ik het goed begrijp) in je lichaam gestopt. Je sides zijn nog niet eens verdwenen, laat staan dat je lichaam herstelt is... en dan wil jij aan een nieuwe kuur gaan beginnen? Sorry dude... onverantwoord. Er zijn vast mensen die je kunnen en willen helpen hier, ook nog eens met veel meer verstand van zaken dan ik heb dus als je echt wilt zal het heus wel lukken. Ik ben absoluut niet tegen middelen of tegen jou, maar op dit moment vind ik het onverantwoord om je ermee te helpen.
Hoewel... dat is niet eens waar. Ik vind het juist prettig om je te helpen maar het is niet wat je horen wilt waarschijnlijk: blijf nog minimaal 3 maanden off en ga dan eens kijken wat je als volgende kuur zou willen. Ik denk dat dat de beste hulp is die je kan krijgen op 't moment.
Heb je een reden waarom je nu alweer aan een (heftige) nieuwe kuur wilt beginnen?
Hoeveelste kuur heb je net afgerond?
Hoe lang ben je in het verleden tussen de kuurtjes in off geweest? (periodes on/off dus)
En als je nu 22j 1m79 81kg 8% bent, wat waren je stats voordat je begon te kuren?
Wat zou je qua stats willen bereiken?
(ja sorry, veel vragen, ik weet het...

)