AndroidHealthClinic

Problemen met starten volgende kuur ?

Inspirational

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
81kg
Vetpercentage
7%
He , ik zou een nieuwe kuur willen starten maar ik zit met het volgende :
wat acne op mijn schouders en armen en een knobbel in mijn rechtertepel ?

Iemand iedee wat ik zou of kunnen doen ?

Eerst denk ik dat het wel ff handig is om wat meer info te geven. Bijvoorbeeld wat je wanneer gebruikt hebt, hoe lang en hoeveel. Hoe heb je je PCT verzorgt? Hoelang ben je al OFF?

Hoe lang heb je die acne al? Had je die al voor je kuur? Tijdens je kuur? Na je kuur? Altijd al gevoelig geweest voor acne of helemaal niet?

't Zelfde geldt voor die knobbel achter je tepel. Hoe kunnen wij daar überhaupt iets zinnigs over zeggen? Voor hetzelfde geld is het kanker en ram je er een lekkere hoeveelheid oestrogenen tegenaan door je kuur en ons advies zonder te voelen/biopsie en ben je over 6 maanden dood.

Kom op, wat verwacht je man? Beetje boel meer en secure info gaarne.

• Topic Starter Topic Starter
Eerst denk ik dat het wel ff handig is om wat meer info te geven. Bijvoorbeeld wat je wanneer gebruikt hebt, hoe lang en hoeveel. Hoe heb je je PCT verzorgt? Hoelang ben je al OFF?

Hoe lang heb je die acne al? Had je die al voor je kuur? Tijdens je kuur? Na je kuur? Altijd al gevoelig geweest voor acne of helemaal niet?

't Zelfde geldt voor die knobbel achter je tepel. Hoe kunnen wij daar überhaupt iets zinnigs over zeggen? Voor hetzelfde geld is het kanker en ram je er een lekkere hoeveelheid oestrogenen tegenaan door je kuur en ons advies zonder te voelen/biopsie en ben je over 6 maanden dood.

Kom op, wat verwacht je man? Beetje boel meer en secure info gaarne.

Kheb de eerste 2 weken op 500 mg Test en 750 Bold heb dan nieuwe moeten bestellen omdat ik die potjes kwijt was heb dan gewoon overgegaan naar 500 test en 400 deca 12 weken ; nakuur begonnen 2 weken na kuur , 4 weken Tamoxifen . ben nu al 3 weken OFF acne begint wel drastisch te minderen nu , acne is pas echt begonnen in nakuur .
Die knobbel zat er in ongeveer 8ste week ofzo ? zit er tot nu toe nog maar is al wat geminderd in het begin was het echt pijnlijk maar nu moet je er al op kloppen tegen het pijn doet .

Oké, je hebt al die middelen in die doseringen, op jouw leeftijd, gedurende die lange periode (3 tot 4 maanden totaal als ik het goed begrijp) in je lichaam gestopt. Je sides zijn nog niet eens verdwenen, laat staan dat je lichaam herstelt is... en dan wil jij aan een nieuwe kuur gaan beginnen? Sorry dude... onverantwoord. Er zijn vast mensen die je kunnen en willen helpen hier, ook nog eens met veel meer verstand van zaken dan ik heb dus als je echt wilt zal het heus wel lukken. Ik ben absoluut niet tegen middelen of tegen jou, maar op dit moment vind ik het onverantwoord om je ermee te helpen.

Hoewel... dat is niet eens waar. Ik vind het juist prettig om je te helpen maar het is niet wat je horen wilt waarschijnlijk: blijf nog minimaal 3 maanden off en ga dan eens kijken wat je als volgende kuur zou willen. Ik denk dat dat de beste hulp is die je kan krijgen op 't moment.

Heb je een reden waarom je nu alweer aan een (heftige) nieuwe kuur wilt beginnen?
Hoeveelste kuur heb je net afgerond?
Hoe lang ben je in het verleden tussen de kuurtjes in off geweest? (periodes on/off dus)

En als je nu 22j 1m79 81kg 8% bent, wat waren je stats voordat je begon te kuren?
Wat zou je qua stats willen bereiken?

(ja sorry, veel vragen, ik weet het... :D )

Kerel je hebt dus overduidelijk gyno, ga je weer kuren gaat die zeker erger worden. Trek je tamoxifen nakuur nog maar even door tot dat die knobbel weg is.

Verder heeft je lichaam zeker 3 tot 6 maanden nodig om enigzins te herstellen naar een kuur met 400 deca en jij wilt alweer beginnen 2 weken na je nakuur. Gast je bent echt kansloos bezig anders kan ik het niet zeggen, no offence zeker op jouw leeftijd.

ik ga je verder ook geen advies geven voor een volgende kuur, dat vind ik niet verantwoord.

Gozer je hebt gyno, tamoxifen kun je idd doortrekken nog zeker een week of 4 ook al ben je nu al gestopt met innemen. Ik zou niet doorgaan tot je gyno weg is want dan kun je een vrachtwagen nolva bestellen. De kans dat het helemaal weg gaat is vrij klein.

Nu, of over een jaar beginnen met een andere kuur zal je gyno sowieso weer opwekken mocht het slijten. Dat kun je voor lief nemen of stoppen met kuren.

De acne zal slijten, maar ook hiermee heb je kans dat het weer tijdelijk terug komt na het stoppen met de nolva. Dit heeft te maken met de hoeveelheid hormonen in je lichaam en de strijd tussen (grotendeels) 2 stoffen

Oké, je hebt al die middelen in die doseringen, op jouw leeftijd, gedurende die lange periode (3 tot 4 maanden totaal als ik het goed begrijp) in je lichaam gestopt. Je sides zijn nog niet eens verdwenen, laat staan dat je lichaam herstelt is... en dan wil jij aan een nieuwe kuur gaan beginnen? Sorry dude... onverantwoord. Er zijn vast mensen die je kunnen en willen helpen hier, ook nog eens met veel meer verstand van zaken dan ik heb dus als je echt wilt zal het heus wel lukken. Ik ben absoluut niet tegen middelen of tegen jou, maar op dit moment vind ik het onverantwoord om je ermee te helpen.

Hoewel... dat is niet eens waar. Ik vind het juist prettig om je te helpen maar het is niet wat je horen wilt waarschijnlijk: blijf nog minimaal 3 maanden off en ga dan eens kijken wat je als volgende kuur zou willen. Ik denk dat dat de beste hulp is die je kan krijgen op 't moment.

Heb je een reden waarom je nu alweer aan een (heftige) nieuwe kuur wilt beginnen?
Hoeveelste kuur heb je net afgerond?
Hoe lang ben je in het verleden tussen de kuurtjes in off geweest? (periodes on/off dus)

En als je nu 22j 1m79 81kg 8% bent, wat waren je stats voordat je begon te kuren?
Wat zou je qua stats willen bereiken?

(ja sorry, veel vragen, ik weet het... :D )

Dit board is er om vragen te stellen dua geen probleem maat :D
Mijn stats zo kleine 2 jaar geleden waren lachwekkend 56 of 57 kilo op 1 % vet haha nee just kidding mja alsje begrijpt wat ik bedoel boonestaakje :p kzou willen 88 of 89 raken op 7 procent 1 ste kuur btw

De reden waarom iknog een kuur wil doen Is omdat het in januari mn verjaardag is enzo voor jullie misschien niet een geldige reden maar bon, ben ondertussen wel een maand van de tamoxifen ..

Januari is te kort man, pas in april moet je weer overwegen iets te pakken. Als je er voor je verjaardag goed uit wil zien moet je zoveel mogelijk zien te behouden, zorgen dat je acne weg is en voor het geld wat je in AAS wilde steken leuke nieuwe kleren kopen. Dat valt mensen eerder op dan 5kg massa. Denk aan je gezondheid!

1ste kuur 500Mg test en 400 deca
Cool Whaha gewoon intressen
Wat heb je gegaind?
Had je goed voedingsschema?
Hoe was het met je noten??
Nog anderen bijwerkingen gehad?

Wtf is 'intressen'

Terug
Naar boven