XXL Nutrition

Problemen na kuur.

Kavkaz

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
83kg
Hallo mensen ik heb 10 weken kuur gedaan van sus tren en boldenone. Spoot 2keer in de week en dat dus tien weken lang. Zit nu in nakuur met clomid. Maar heb laatste tijd last van erectie problemen. Is dat normaal of ligt het ergens anders aan. Libido is goed maar problemen met erectie. Wie kan zeggen of dat met kuur te maken heeft?

Hoe ver in je nakuur zit je?

ja heeft met je kuur te maken, is normaal

• Topic Starter Topic Starter
Maak dan eerst je nakuur af. Waaruit bestaat je nakuur precies? En hcg mee laten lopen?
Nakuur heb ik alleen clomid 50 Mg gekregen. Zelf heb ik niet super veel verstand van die dingen. Zoals wat je zegt over hcg mee lopen? Een beetje goede ideeën zou me zeer helpen.

Nakuur heb ik alleen clomid 50 Mg gekregen. Zelf heb ik niet super veel verstand van die dingen. Zoals wat je zegt over hcg mee lopen? Een beetje goede ideeën zou me zeer helpen.

Wie heeft je kuur dan in elkaar gezet? Vind 2x sust per week ook niet optimaal, welke tren had je? Hcg had je tijdens de kuur erbij kunnen zetten, zorgt ervoor dat je ballen op formaat blijven, wat uiteindelijk weer ervoor zorgt dat je sneller opstart na je kuur.

Ga in dit geval even de stickys af in de AAS sectie. Ga je al een hoop vinden.

Wie heeft je kuur dan in elkaar gezet? Vind 2x sust per week ook niet optimaal, welke tren had je? Hcg had je tijdens de kuur erbij kunnen zetten, zorgt ervoor dat je ballen op formaat blijven, wat uiteindelijk weer ervoor zorgt dat je sneller opstart na je kuur.
Die kuur is door een neef en jongen van sportvoeding zaak aangeraden. Heb vroeger een testo kuur gehad dat beviel veel beter man. Van die tren kom ik nog op terug moet ik even kijken welke dat was. Dat van hcg kan dus alleen tijdens kuur zelf?

I
Die kuur is door een neef en jongen van sportvoeding zaak aangeraden. Heb vroeger een testo kuur gehad dat beviel veel beter man. Van die tren kom ik nog op terug moet ik even kijken welke dat was. Dat van hcg kan dus alleen tijdens kuur zelf?
. Heb van alledrie dingen 2maal in week gezet. Is te veel of niet?

Merk hoef ik niet te weten, je weet toch wel welke ester je hebt gezet?

2 maal hoeveel?

Als ik jou was zou ik eens wat research gaan doen, je hebt geen flauw idee van wat je aan het doen bent. Is geen snoepgoed he :)
Nee klopt. Maar ik heb het puur op goed vertrouwen gedaan die kuur. Neef van mij is zo een wedstrijd type doet al jaren aan die dingen. Hij heeft bepaald dat het een goed kuur was. Lang kort of überhaupt wat ester is wist ik niet tot ik hier over ging lezen op internet.

:thumbs: goed bezig man!

Nee klopt. Maar ik heb het puur op goed vertrouwen gedaan die kuur. Neef van mij is zo een wedstrijd type doet al jaren aan die dingen. Hij heeft bepaald dat het een goed kuur was. Lang kort of überhaupt wat ester is wist ik niet tot ik hier over ging lezen op internet.
En je besefte wel dat je hormonen intramusculair hebt ingespoten...

• Like
Waarderingen: REJ
Hoe kan je toch zo dom zijn? Ik kan er met mijn pet niet bij.

Wat ben jij een dombo
Van alles injecteren zonder te weten wat je neemt en wat de bijwerkingen zijn
En nu hier huilen dat je erectieproblemen hebt
Ik ben van mening dat je hersenen niet over voldoende capaciteit beschikken om je kleine vriend omhoog te helpen

Gast.. Je weer niet eens wat je in je lichaam spuit? Goed bezig :windup:

Terug
Naar boven