XXL Nutrition

Proces Joran en uitlevering

Je denkt toch niet werkelijk dat de FBI dat meisje vermoord heeft om Joran te kunnen pakken?

Joran zal zich ongetwijfeld opgejaagd gevoeld hebben door zijn bekendheid, maar alles wijst er toch echt op dat Joran de dader is.

hoeft toch niet perse de FBI te zijn geweest, kan ook een complot in peru zijn.
Ze wilden hem wel allemaal heel graag veroordeeld krijgen

• Topic Starter Topic Starter
hoeft toch niet perse de FBI te zijn geweest, kan ook een complot in peru zijn.
Ze wilden hem wel allemaal heel graag veroordeeld krijgen

Ze wilde hem graag veroordeeld krijgen omdat hij een meisje vermoord zou hebben of bij haar dood betrokken zou zijn.
Dan gaan ze toch niet zelf ook een meisje vermoorden :D

Mensen die in een complot geloven terwijl Joran gewoon bekend heeft dat hij Stephanie Flores om het leven heeft gebracht :scratch: Deze rechtszaak is meer om te bepalen of het moord of doodslag was en of Joran ook tijdens de rechtszaak een bekentenis doet.

Het is er gemiddeld 8 tot 9 graden celcius waarbij de temperatuur met circa 20 uur daalt als de zon onder gaat. Er is geen verwarming. Meeste gedetineerden hebben constant darmklachten doordat het drinkwater verontreinigt is. De meeste wassen zich 2 keer per week, dat omdat het water ijskoud is.

Die 30 jaar overleeft hij niet :roflol:

PS: Kun je je voorstellen, in een kamer van nog geen 10 graden met ijswater wassen :roflol:

Karma is a b*ch. Time for payback.

Het is er gemiddeld 8 tot 9 graden celcius waarbij de temperatuur met circa 20 uur daalt als de zon onder gaat. Er is geen verwarming. Meeste gedetineerden hebben constant darmklachten doordat het drinkwater verontreinigt is. De meeste wassen zich 2 keer per week, dat omdat het water ijskoud is.

PS: Kun je je voorstellen, in een kamer van nog geen 10 graden met ijswater wassen :roflol:

Jezus dat klinkt echt heavy zeg. En dan heb je ook nog een grote zuid-amerikaan die hem 3x per dag gaat penetreren.

Ik gok op zelfmoord binnen 12 maanden.

Dekens zijn daar ook te kort, matrassen zijn nat, geen ramen en tocht daar constant.
Gevangenis met 80 gedetineerde met 1 dokter en 1 verpleegster en geen verwarming. :D

http://www.crimesite.nl/dossier/joran/22624-proces-joran-.html

Voor een narcist als Joran kan je het niet slechter treffen.

De gedetineerden tobben met chronische darmklachten omdat het drinkwater verontreinigd is. De meeste gevangenen verbijven vrijwel voortdurend op cel.

Damn bijna 24 uur per dag op cel dus. :D

Op bezoek gaan is een ware expeditie omdat - afhankelijk van de weerscondities - de de trip per auto vanaf de dichtsbijzijnde stad Puno zo'n zes uur in beslag neemt

Weinig tot geen bezoek dus :D.

De situatie in de gevangenis is zo slecht dat het Internationale Comité van het Rode Kruis, dat doorgaans vooral omstandigheden in oorlogsgebieden probeert te verbeteren, er regelmatig binnen probeert te komen om de autoriteiten de toestand te laten verbeteren. Amnesty International protesteerde in 2005 tegen de omstandigheden bij de Peruaanse regering

Joran , u mad brah?:eek:

Hahaha... Iedereen denkt hier dat Joran nu eindelijk de nodige straf zal krijgen...

Joran is een pak slimmer dan dat. Zn proces moet nog beginnen en het zou mij niet verbazen moest hij de minimumstraf krijgen of zelfs de vrijspraak.

We hebben het hier over baas Joran, die pak je niet zomaar. Zeker de peruaanse justitie niet.

Free Joran.

Ja maar dan in de buitenlucht met een temperatuur van -30, dat was dus alleen even snel mijn gezicht deppen.

Lijkt me een feest die gevangenis, soort van Goelag.

Waar Joran terecht komt -30? zou wel heel heftig zijn :D

Moet toch een groot sadist zijn de projectontwikkelaar van die gevangenis.

Joran van der Sloot tijdens zijn rechtszaak afgelopen vrijdag. © ap
Berichten dat INPE, de dienst voor het gevangeniswezen in Peru, plannen heeft om Joran van der Sloot over te plaatsen naar de beruchte Challapalca-gevangenis zijn uit de lucht gegrepen. Dat heeft de advocaat van de Nederlandse moordverdachte, José Jiménez Navarro, gezegd.

© ap Volgens hem is er nooit sprake van geweest dat zijn cliënt naar het 'Siberië van Peru', zoals de gevangenis in het Andesgebergte ook wordt genoemd, zou worden gestuurd.

Van der Sloot zit nu vast in de Miguel Castro Castro-gevangenis in de Peruaanse hoofdstad Lima. Vrijdag werd hij vroeg in de ochtend korte tijd naar de nabijgelegen Lurigancho-gevangenis overgebracht om de eerste dag van zijn proces bij te wonen in een belendende rechtszaal. Een bron bij de rechtbank laat weten dat het in zaken als die van Joran ongebruikelijk is om gevangenen over te plaatsen na een veroordeling.

De Challapalca-gevangenis, gelegen in het district Tacna, in het zuiden van Peru, werd in 1996 geopend om met name leden van terroristische groepen als het Lichtend Pad op te sluiten. In deze gevangenissen wordt volgens critici de hand gelicht met de mensenrechten. Datzelfde geldt, maar in mindere mate, voor de Miguel Castro Castro-gevangenis. (AP/Redactie)
08/01/12 19u47

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenl...aatsing-Joran-van-der-Sloot-is-fabeltje.dhtml

Jammer..

Joran heeft net schuld bekent met de hoop nu strafvermindering te krijgen.
De rechters moeten nu binnen 48 uur de straf bepalen. :)

Tot over 30 jaar dan Joran.:who:

Karma.png

Als er 500 camera's om mij heen stonden zou ik het er ook wel een beetje moeilijk mee hebben mijn emoties de vrije loop te laten gaan,
Niet dat ik die zak verdedig maar ik denk dat ik me niet heel veel anders zou gedragen.
Al die tijd in je cel ga je toch proberen te doden dus hij zal dit waarschijnlijk al 20 keer gezegd hebben en dan is het al snel een act.
Die jongen is volgens mij ook een beetje emotie dood dus dan is het al snel een act om te zien.

Dat men nog überhaupt bezig is met deze jongen.

Terug
Naar boven