XXL Nutrition

Proces Joran en uitlevering

Die arme Joran toch ook. Al die meisjes die er om vroegen vermoord te worden. Gelukkig neemt zijn vriend het voor hem op. Ook al krijgt hij van CNN een flink smak geld. Het gaat hem om de vriendschap!

http://www.youtube.com/watch?v=MxwzXcXLbrA&feature=player_embedded

Een vriend van Joran in discussie met een presentator van CNN. Die vriend is bijna net zo gek als Joran.

Ik heb het filmpje na ongeveer 2 minuten afgezet. Kreeg de schijt van die interviewster. Die vriend van hem is niet zo gek als hemzelf. Enige wat die gast zegt is dat als zij het wist dat Joran dat echt was, ze meteen weg moest wezen. Komt dat wijf meteen aan: "ze vroeg er dus om om vermoord te worden!?", zo mooi hoe alles altijd uit context wordt getrokken. :o

Het filmpje dan toch maar afkijken, hij blijft er vanuit gaan dat Stephanie Flores niet heeft proberen weg te komen en doet nogal laconiek over de brute moord die Joran heeft gepleegd.

AMSTERDAM - Joran van der Sloot beschikt in zijn cel in de Castro Castro-gevangenis in Peru over een 42 inch LCD-tv, een Blu-ray-speler, speakers om zijn muziek mee af te luisteren en een iPhone met toegang tot internet.

Dat blijkt uit beelden van het tv-programma A Las Once. Volgens de makers van dat programma hebben zij de telefoon van de Nederlander in hun bezit.
Daarin troffen zij beelden aan van hoe zijn cel er van binnen uitziet en recente communicatie met de buitenwereld, waaronder een mailwisseling met Mary Hamer, de 'suikertante' die hem financieel ondersteunde.

• Topic Starter Topic Starter
Ongelovelijk toch.
Mag aannemen dat pa Flores en zijn advocaat hier wel wat aan gaan doen.

Het filmpje dan toch maar afkijken, hij blijft er vanuit gaan dat Stephanie Flores niet heeft proberen weg te komen en doet nogal laconiek over de brute moord die Joran heeft gepleegd.

Ik heb 'm wel afgekeken. Die vriend van 'm spoort niet, hopen dat Jorass vrijkomt binnen 10 jaar. Ik had die foto's van haar dode lichaam nog niet gezien, echt walgelijk hoe hij haar heeft toegetakeld! Vandaag is de uitspraak, ik hoop dat hij de maximum straf krijgt!

Wordt die laffe hond dan toch nog opgesloten ook al is het niet voor de dood op Natalee Holloway... Dan z'n gluiperige smoel lekker weg mag rotten! :kots:

Altijd episch om te zien hoe joran nog fans heeft ook. Sletje hier, die hem tientallen duizende dollars sponsort. vriendje daar

hoelaat begint die uitspraak? want nu staat het beeld nog op blanko

Hij is al begonnen, ik zie in ieder geval wel beeld.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooi zo, ik versta er alleen geen **** van. Dat is jammer! :p

Edit: nice, een Nederlandse tolk...

Laatst bewerkt:
Laten we allemaal duimen voor Joran...

chill, er is een tolk

Terug
Naar boven