MuscleMeat

Proegressie na 6 weken. Advies om verder te gaan?

scandalous

Cool Novice
Waardering
0
IMG_2577_2.jpg

progress.png

Laatst bewerkt:
Lijkt inderdaad dat je gecut hebt en ik denk niet dat we echt tips kunnen geven. Alles ziet er goed uit en in verhouding.

Train je ook je benen? Ik zie het niet zo goed.

• Topic Starter Topic Starter
ik train ook benen ja.
IMG_2530.jpg

Goed droog ben je iig. Tijdje op onderhoud zitten en dan langzaam kcal verhogen zou ik doen.

hallo :$

• Like
Waarderingen: Ot92
Hey.

OT: Wat is je doel? Een advies is waardeloos zonder wat input van jou stel je wilt hardloper worden dan heeft bulken niet zo'n zin:p

Mijn doel is om te kijken of ik mezelf zover kan krijgen dat ik mee kan doen aan een Men's Physique kampioenschap zoals enercup ofzo en wat er dan nog verder nodig is.

Ziet er prima uit!

Hoe zien je trainingsschema en voedingsschema eruit?

Ziet er goed uit!

Goede definitie! Hoe lang doe je al aan fitness?

Goede definitie! Hoe lang doe je al aan fitness?

Uhm ik ben om mijn 16de begonnen maar toen echt op en af.

Dit serieuze trainen met dieeten etc. denk ik 1,5 jaar ofzo.
Heb er een tijd uitgelegen met een schouderblessure ook.

Ik had wel al een basis maar nooit total commitment. deze winter wil ik nog wat meer massa gaan pakken

Uhm ik ben om mijn 16de begonnen maar toen echt op en af.

Dit serieuze trainen met dieeten etc. denk ik 1,5 jaar ofzo.
Heb er een tijd uitgelegen met een schouderblessure ook.

Ik had wel al een basis maar nooit total commitment. deze winter wil ik nog wat meer massa gaan pakken

Wat voor schema's heb je tot nu toe geprobeerd? Aangezien je natural bent weet ik niet of je huidige trainingsopzet wel optimaal is.

Wat voor schema's heb je tot nu toe geprobeerd? Aangezien je natural bent weet ik niet of je huidige trainingsopzet wel optimaal is.

Mee eens. Volgens mij kan je, als je vrijwel altijd alles 1x per wk hebt gedaan zoals je opzet, nog een hoop progressie maken als je de grote bewegingen 2x per week doet.

tot nu toe heb ik altijd een 4 daagse split gedaan. nu ik aan het cutten ben doe veel op intensiteit.
verder heb ik nog niet veel geprobeerd.

wat raad je aan dan?

waar bazeer je dat op lopen er dingen achter of gewoon overall meer massa pakken

Meer massa. Ben niet van de jury. Als je echt vrijwel altijd met een split uit de voeten kon en de frequentie per spiergroep 1x per week was, dan kan je je lol op met een hogere frequentie per spiergroep is mijn ervaring.

zou ook ub/lb gaan doen als je altijd split hebt gedaan, of l/p/p. Zelf ook lange tijd split gedaan en nu al een een aantal maanden alles 2x per week pakken, en merk zeker verschil.
Gewicht ging sneller omhoog en ook me lifts hadden zeker profijt, lichaam komt uiteraard lekker mee.

Terug
Naar boven