Basma Huge Freak Lid sinds 5 jan 2014 Berichten 9.225 Waardering 5.883 Lengte 1m89 Massa 89kg Vetpercentage 12% 13 aug 2015 #21 Ik doelde tevens op een UB/LB in plaats van je huidige split .
Paulvri Advanced Bodybuilder Lid sinds 2 mei 2011 Berichten 855 Waardering 33 Lengte 1m84 14 aug 2015 #22 Nikita1998 zei: Lijkt inderdaad dat je gecut hebt en ik denk niet dat we echt tips kunnen geven. Alles ziet er goed uit en in verhouding. Train je ook je benen? Ik zie het niet zo goed. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Gast jij bent soms wel een kampioen in commentaar geven op DBB he....... Z'n benen zijn prima in verhouding met de rest.
Nikita1998 zei: Lijkt inderdaad dat je gecut hebt en ik denk niet dat we echt tips kunnen geven. Alles ziet er goed uit en in verhouding. Train je ook je benen? Ik zie het niet zo goed. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Gast jij bent soms wel een kampioen in commentaar geven op DBB he....... Z'n benen zijn prima in verhouding met de rest.
Nikita1998 Dutch Bodybuilder Lid sinds 14 feb 2015 Berichten 601 Waardering 43 Lengte 1m85 Massa 77kg Vetpercentage 11% 15 aug 2015 #23 Paulvri zei: Gast jij bent soms wel een kampioen in commentaar geven op DBB he....... Z'n benen zijn prima in verhouding met de rest. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ik had problemen met het openen van de bijlage, TS heeft inmiddels zijn foto's vergroot waardoor alles beter te zien is. Zijn benen zijn inderdaad goed in verhouding.
Paulvri zei: Gast jij bent soms wel een kampioen in commentaar geven op DBB he....... Z'n benen zijn prima in verhouding met de rest. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ik had problemen met het openen van de bijlage, TS heeft inmiddels zijn foto's vergroot waardoor alles beter te zien is. Zijn benen zijn inderdaad goed in verhouding.