MuscleMeat

Profs voor ze groot waren

Flex Wheeler in 1984

10hp27n.jpg

8vu25k.jpg

8z03kh.jpg

Laatst bewerkt:
Ik vind die Dave Palumbo toch wel het meest extreme verschil om te zien. Hij lijkt daar geen tiener op die hardloopfoto. Een goed voorbeeld voor hoe je als persoon zonder genetische aanleg toch in een monster kan veranderen met de juiste drugs.

Ik vind die Dave Palumbo toch wel het meest extreme verschil om te zien. Hij lijkt daar geen tiener op die hardloopfoto. Een goed voorbeeld voor hoe je als persoon zonder genetische aanleg toch in een monster kan veranderen met de juiste drugs.

Bullshit, maakt niet uit hoeveel je gebruikt als je de genen er niet voor hebt wordt je never nooit zo groot.

Geen genetische aanleg? :rolleyes:

Palumbo is pas begonnen met AAS toen hij 24 was, en hij zat nooit boven 1250 mg test.

I experimented with different doses of testosterone on myself and I’ve seen the athletes I coach try various doses (usually without asking me…lol). I found that if I took more than 1250mg per week, I saw no benefits and only negative side effects. At that point there were diminishing returns and I often experienced flu-like effects if I took anymore. And while there might be some pros and amateurs that take as much as 3g per week, they are not the majority. I find that it's mostly a waste of money and a risk to your health. As far as coïtus drive is concerned, I was extremely horny when taking 1000mg testosterone per week. When I added trenbolone to that mix, my coïtus drive was through the roof. The one time I took upwards of 1200mg per week, my coïtus drive plummeted because I felt nauseous all the time.

Bron: Q&A with Dave Palumbo!

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik twijfel eraan dat Jay op zijn 18e begon te trainen....

Dat is een foto toen hij 15 was en hij heeft natuurlijk super genen.

Dat is een foto toen hij 15 was en hij heeft natuurlijk super genen.

Ja dat zie ik ook wel dat hij daar 15 was... maar wil jij zeggen dat hij op die foto nooit een gewicht opgetild heeft en nog nooit opgedrukt had ofso? Helemaal niets?

hij speelde toch american football, hij vertelde ook in een interview die hier laatst was geplaatst dat hij toen hij begon met trainen al een aardig fysiek had

Ja of nee? Als je zegt dat hij op die foto fysiek nooit getraint heeft met gewichten en al die dingen, dat lach ik je echt uit... Voor dat lichaam heb je minimaal 1 jaar harde training nodig.

Hij heeft heel wat sporten beoefend, op zijn 18e wilde hij bodybuilder worden maar deer die andere sporten had die al een aardige basis. Hij is natuurlijk geen ecto ;P

Hij werkte toch ook op het land bij zijn ouders? als zijn vader, opa etc. dat ook al deden worden dat idd goeie genen voor hem => hard werken al die generaties.

Hij heeft heel wat sporten beoefend, op zijn 18e wilde hij bodybuilder worden maar deer die andere sporten had die al een aardige basis. Hij is natuurlijk geen ecto ;P

ja dat zeker niet, logisch. maar dit lichaam zonder gewichtheffen of soiests is onmogelijk

Prima, als ik $60.000 over had had ik die steroiden wel eens in jou willen laten pompen en dan es kijken of je er net zo uit komt te zien ???

Terug
Naar boven