Fitness Seller

Profs voor ze groot waren

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha dan is iedereen ecto, zoek maar eens schoolfoto's er is niemand die een "tussenin" fysiek heeft als die niet traint hoor, ofwel mager ofwel dik.
IFBB pro's zijn echt wel geen ecto's.

en ik maar wachten op foto's van bodybuilders op jonge leeftijd!

voorlopig heb ik er geen meer,alleen van mezelf heb ik er nog

Laatst bewerkt:
**** genetics!
Ik ben ook 100procent ecto

Tja de fout die gemaakt wordt is denken dat een meso er in zijn tienerjaren al als een beest uitziet. Ik heb zelden of nooit meso's gezien die als tiener al erg gespierd of breed waren. Het verschil is dan vooral merkbaar tussen endo's en de andere lichaamstypen.

De meeste meso's waren als tiener gewoon niet vet, en hun spieren waren nog in ontwikkeling. Dat gaf hen een 'magere' look, wat niet hetzelfde is als een ecto.

ben aant zoeken geweest en heb al iig gevonden dat "larry scott" een ecto is.
Je hebt natuurlijk gelijk dat ecto's het veel moeilijker hebben om massa te winnen maar met aangepast train-en voedingsschema kan je zeker aan de top geraken .

Is het bij de pros niet van meer belang of je goed op de AAS en zo reageert of dat je ecto/meso/endo bent?

ben aant zoeken geweest en heb al iig gevonden dat "larry scott" een ecto is.
Is gewoon een mening, geen 'feit'. Hij ziet er zeker niet typisch ecto uit, relatief korte armen en benen (hij was 1.70m) en niet opvallend dun gebouwd. Deel ecto en deel meso zou kunnen.

Je hebt natuurlijk gelijk dat ecto's het veel moeilijker hebben om massa te winnen maar met aangepast train-en voedingsschema kan je zeker aan de top geraken.
Hangt af van hoe groot het deel ecto is. Er zijn gasten die nooit prof kunnen worden, is gewoon een feit. Hoef je niet eens ecto voor te zijn trouwens, de top is gewoon zo extreem tegenwoordig dat goede genen steeds belangrijker zijn geworden.

Is het bij de pros niet van meer belang of je goed op de AAS en zo reageert of dat je ecto/meso/endo bent?
Beiden. Maar als je goed op AAS reageert wil dat ook gewoon zeggen dat je meso-eigenschappen hebt. Goed reageren op AAS wil zeggen meer androgene receptors, meer spiercellen, dat zijn kenmerken die bij een meso vaker voorkomen.

Is gewoon een mening, geen 'feit'. Hij ziet er zeker niet typisch ecto uit, relatief korte armen en benen (hij was 1.70m) en niet opvallend dun gebouwd. Deel ecto en deel meso zou kunnen.
Ik verzin dit niet hoor,komt uit een bodybuildingboek.

Hangt af van hoe groot het deel ecto is. Er zijn gasten die nooit prof kunnen worden, is gewoon een feit. Hoef je niet eens ecto voor te zijn trouwens, de top is gewoon zo extreem tegenwoordig dat goede genen steeds belangrijker zijn geworden.
Genen spelen zeker mee maar imo alleen wat betreft de structuur van je lichaam,met name de spieren ,iedereen kan zich oppompen tot 140kilo als je genoeg spuit en genoeg eet en hard traint,zeker met n hoop hgh.Goed voorbeeld daarvan is dat engels fenomeen daar ,zo groot als coleman maar zijn spieren trekken op niks,weet niet meer hoe hij heet.Moet ik effe gaan zoeken,er werd al op alle fora over die kerel gesproken.

Laatst bewerkt:
Ik verzin dit niet hoor,komt uit een bodybuildingboek.
Waar natuurlijk meer dan eens zaken in staan die niet altijd kloppen over overdreven zijn.

Genen spelen zeker mee maar imo alleen wat betreft de structuur van je lichaam,met name de spieren ,iedereen kan zich oppompen tot 140kilo als je genoeg spuit en genoeg eet en hard traint,zeker met n hoop hgh.Goed voorbeeld daarvan is dat engels fenomeen daar ,zo groot als coleman maar zijn spieren trekken op niks,weet niet meer hoe hij heet.Moet ik effe gaan zoeken,er werd al op alle fora over die kerel gesproken.
140 kg? Eh hallo? Niet dus. Zelfs niet alle toppers halen dat.

is maar een voorbeeld van gewicht,je weet wel wat ik wil zeggen.
Hoe heet die engelsman ook weer , net een opgepomte stier , weet iemand zijn naam,kan hem niet direct terugvinden

Kijk hier anders ff : http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_British_bodybuilders

Maar natuurlijk kan je met chemische troep heel wat aan je grenzen doen, maar als je ziet wat sommige amateurs op fora nemen, en na 10 jaar zien ze er nog matig uit, dan heb je je bewijs dat het allemaal niet zo makkelijk gaat met slechte genen.

Terug
Naar boven