Fitness Seller

Profs voor ze groot waren

Kijk hier anders ff : http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_British_bodybuilders

Maar natuurlijk kan je met chemische troep heel wat aan je grenzen doen, maar als je ziet wat sommige amateurs op fora nemen, en na 10 jaar zien ze er nog matig uit, dan heb je je bewijs dat het allemaal niet zo makkelijk gaat met slechte genen.

tja,ergens heb je dan wel weer gelijk want niet iedereen reageert hetzelfde op medicatie,sommige zullen zeker beter groeien dan anderen maar dan kan je de dosis wel omhooggooien of n ander produkt nemen,kwestie van uittesten.Merk ik bij mezelf ook.En veel mensen zijn gewoon niet gedisciplineerd genoeg om iedere dag keihard te trainen en om de 2uren te vreten ,deze denken dat ze groot worden dmv veel injecteren,die waar jij het over hebt dus,niet dus.

---------- Toegevoegd om 19:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------

hij zal wel zack khan bedoelen.

nee,hij lijkt wel wat op hem, de foto's zijn hier ook al gepasseerd,enkele waarbij hij n muts op heeft en in de keuken staat

Bedoel je niet die lelijke zuid-afrikaan, Guy Shaffer?

img_1222701434_2.jpg

Laatst bewerkt:
priest heeft ongetwijveld genoeg p*ssy gehad alleen vanwege zijn kop al. Laten we eerlijk wel een van de knapste bb'ers en is ook altijd verzorgt. no homo

Pardon, iig not anymore....check die foei lelijke tatoo pal in zijn gezicht.
Hij is toch niet bepaald knapper van geworden tbh.

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

**** genetics!
Ik ben ook 100procent ecto

Ja dat kun je ook wel zien ! :D

[Link niet meer beschikbaar]
hier staan er veel maar de meeste zijn toch al gepost.

• Topic Starter Topic Starter
startpost geupdate.

ja,dat is hem,die bedoel ik,ik dacht dat hij van engeland was ,my bad

---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:57 ----------

perfecte voorbeeld dat je gigantisch kunt worden als je echt wilt,zijn fysiek trekt wel op niks maar hij zal toch niet veel minder als jay cutler wegen,ik dacht dat hij rond de 135 kilo woog

---------- Toegevoegd om 20:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

staan wel paar mooie tussen,vooral omdat de vergelijkingsfoto er langs staat van hoe ze op hun grootst waren.Het zou wel overzichtelijker zijn als je ze 1voor 1 hier plakte .

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

nog 1 van die guy

[afbeelding niet meer beschikbaar]

interessant forum ook,bedankt voor link.

Tis wel goed te merken dat de vrije meningsuiting echt ook vrij is in amerika, dit staat vermeld bij "gossip and news",lol : A board where you can discuss, gossip, talk and read the latest news and events about the bodybuilding industry. Feel free to use lots of racist language, and baseless attacks on people

Pardon, iig not anymore....check die foei lelijke tatoo pal in zijn gezicht.
Hij is toch niet bepaald knapper van geworden tbh.

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

Ja dat kun je ook wel zien ! :D

ja in zijn jongere jaren bedoel ik :P

geen reactie big-T ??

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

ps. over de ecto's heb ik nog geen bijkomende info kunnen vinden tot nu toe

Wat moet ik zeggen op die foto dan? Ik zie een duidelijke meso/endo die zich volgespoten heeft. Weinig interessant allemaal verder.

ok,ik doelde maar op dit bericht hier onder en jij die die zei dat 140 kilo praktisch onmogelijk is,zelfs voor toppers ;
mijn bericht:"Genen spelen zeker mee maar imo alleen wat betreft de structuur van je lichaam,met name de spieren ,iedereen kan zich oppompen tot 140kilo als je genoeg spuit en genoeg eet en hard traint,zeker met n hoop hgh.Goed voorbeeld daarvan is dat engels fenomeen daar ,zo groot als coleman maar zijn spieren trekken op niks,weet niet meer hoe hij heet.Moet ik effe gaan zoeken,er werd al op alle fora over die kerel gesproken."

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

zie hierboven het levende bewijs ervan

Ik reageerde op jouw uitspraak waarin je stelde dat iedereen 140kg kan halen. Ik heb niet gezegd dat het niet mogelijk is voor bepaalde onbekende figuren om het te halen.

ok,ik doelde maar op dit bericht hier onder en jij die die zei dat 140 kilo praktisch onmogelijk is,zelfs voor toppers ;
mijn bericht:"Genen spelen zeker mee maar imo alleen wat betreft de structuur van je lichaam,met name de spieren ,iedereen kan zich oppompen tot 140kilo als je genoeg spuit en genoeg eet en hard traint,zeker met n hoop hgh.Goed voorbeeld daarvan is dat engels fenomeen daar ,zo groot als coleman maar zijn spieren trekken op niks,weet niet meer hoe hij heet.Moet ik effe gaan zoeken,er werd al op alle fora over die kerel gesproken."

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

zie hierboven het levende bewijs ervan
staat toch hierboven die die vriend heet. En hij is uit Zuid Afrika..
En om maar even daarop terug te komen. Lelijk fysiek, trekt op niks.
Genen spelen in die zin ook een rol dat iemand met genetisch mooie spieren er groter/beter uitziet met x-aantal kilos, dan iemand die genetisch minder gifted is, maar even lang is en hetzelfde weegt

dat denk ik ook idd

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------

staat toch hierboven die die vriend heet. En hij is uit Zuid Afrika..
En om maar even daarop terug te komen. Lelijk fysiek, trekt op niks.
Genen spelen in die zin ook een rol dat iemand met genetisch mooie spieren er groter/beter uitziet met x-aantal kilos, dan iemand die genetisch minder gifted is, maar even lang is en hetzelfde weegt

dat is toch wat ik allemaal al gezegd heb ,zie mijn vorige berichten maar

Terug
Naar boven