MuscleMeat

Programma favorieten

el smurfo

Huge Freak
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Bestaat er een manier om je favorieten uit firefox van verschillende computers samen te voegen tot 1 favorietenbestand?

Wat je kunt doen:
1. Je opent firefox
2. Je opent de rest en kijkt bij favorieten
3. Je opent de favorieten vanuit de rest, kopieërt de url
4. Je plakt het in firefox
5. Bij firefox maak je een bladwijzer aan ( Bestand Bewerken Beeld Geschiedenis Bladwijzers Extra Help )

Die nieuwe functies geloof ik, Sync. kijk even bij Extra -> Opties -> Sync. Je moet geloof ik even een account maken en met deze ook inloggen op FF op de andere pc's en dan synchroniseren.

Of je doet het anders.

Bladwijzers>alle bladwijzers tonen>
16bwozl.jpg

Dan exporteer je een html bestand met al je bladwijzers, die je op hun beurt weer kan importeren in een andere firefox browser.

Of je doet het anders.

Bladwijzers>alle bladwijzers tonen>

Dan exporteer je een html bestand met al je bladwijzers, die je op hun beurt weer kan importeren in een andere firefox browser.
Ja maar dit is niet dynamisch, je moet dan elke keer een HTML bestand met alle bladwijzers exporteren terwijl je met synchroniseren het gewoon elke keer update als je FF start.

Ja maar dit is niet dynamisch, je moet dan elke keer een HTML bestand met alle bladwijzers exporteren terwijl je met synchroniseren het gewoon elke keer update als je FF start.

Uit zijn initiële vraag kon ik niet opmaken dat dat zijn bedoeling was.
Hij vroeg alleen hoe die de favorieten uit verschillende browsers onder een favorieten bestand kon zetten. :)

True, ik meld het er alleen even bij ;)

• Topic Starter Topic Starter
Het zit eigenlijk zo:
Ik heb een stuk of 7 favorieten-bestanden opgeslaan op mijn computer als reservekopie voor als mijn laptop ooit zou crashen. Maar nu wil ik die 7 bestanden met favorieten samenvoegen tot 1 favorietenbestand zodat ik dan 1 bestand kan opschonen en er 1 hoofdbestand van kan maken met al mijn belangrijkste favorieten.

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:12 ----------

Ik heb net een manier gevonden
De JSON files die ik had, importeren in firefox
Vervolgens exporteren als htmlbestand.
als je dan de volgende JSON importeert, dan moet je direct daarna de html file importeren en dan voegt firefox de favorieten gewoon toe aan je bladwijzerwerkbalk ipv ze te overschrijven.
Vervolgens exporteer je de nieuwe bladwijzerwerkbalk als een htmlbestand,
importeer je een nieuwe JSONfile, importeer je het laatste htmlbestand zodat hij de bladwijzers terug toevoegt en exporteer je het weer als html.

Het is dus een beetje importeer en exporteerwerk, uiteindelijk moet je wel nog alle dubbele favorieten gaan verwijderen maar het is tot nu toe de enige manier die ik gevonden heb.

Heb ook al xmarks geprobeerd maar daar kon ik de verschillende JSONfiles niet mee samenvoegen.

Terug
Naar boven