XXL Nutrition

Ervaringen met Frank den Blanken "dominate your life" programma

Iedereen maakt het tegenwoordig zo onnodig ingewikkeld. Als je gaat hardlopen of wielrennen/mtb doe vrijwel iedereen het zonder coach.
Dat is bij hardlopen voor sommigen eerder een groot probleem. Die zouden na jaren op de bank zitten er beter aan doen bij een atletiekclub of met een loopgroepje te beginnen.

Tegenwoordig schieten de commerciële loopgroepen ook als paddestoelen uit de grond. Als je een toptijd wil neerzetten dan is een atletiekclub, loopgroep of coach geen slecht idee.

Net als bij bodybuilding denk ik dat er veel te maken heeft met "instant gratification".

Zo zie ik het dus ook. Maar misschien zegt dat meer over ons en hoe we aankijken tegen bewegen versus sporten 🤷‍♀️

Hallo allen,

Ik ben Mark en nieuw hier op het forum.

De laatste 12 weken heb ik een programma gevolgd bij Frank den Blanken en daarmee 10 kg afgevallen. Ik kom van 98kg (1,78cm) en wil nog eens 10 kg verliezen. Hiermee zou ik op mijn normaalgewicht van een aantal jaar geleden zitten. Om daar te komen werd mij (door Frank) het dominante your life programma aangeraden; online coaching: trainingsschema en voedingsschema voor 6 maanden/1500 euro.

Heeft iemand ervaring met de programma's van FvB en/of kan iemand mij vertellen of dat gangbare prijzen zijn? Ik ben namelijk wel tevreden met de resultaten van het gevolgde programma en ik heb wel de indruk dat Frank wet waar hij het over heeft. Echter vraag ik mij af of ik niet gewoon diezelfde lijn (training & voeding) kan aanhouden ipv een nieuw (prijzig) programma te volgen.

Fijn als iemand wat zinnigs kan delen.

Overzicht
Producten
Services
Reviews
Foto's
Over

1. Shredding programma
    Practical Nutrition
  2. Review-overzicht van Google
    Alle
    kennis28
    theorie26
    coach23
    techniek19
    +6
    Kevin Backelant
    Local Guide·9 reviews·2 foto's

In behandeling
    pure commerciële oplichting. Na 4 weken in het programma, zelfs 4kg, nee niet in spieren, bijgekomen en elke aangegeven. Als je ze erop aanspreekt, maken ze een kleine opmerking dat het wel daalt hoor. 'Eet wat minder, da's het enige …Meer
    Houd je vinger op de knop om te reageren
    Kelly Lemckert
    1 review

2 weken geleden
    Nieuw
    Eerste programma dat mij op een gezonde manier in mijn beste shape ooit gebracht heeft. Allemaal hele fijne coaches die je van feedback voorzien. Zelf het programma een jaar lang gevolgd en toen mijzelf uiteindelijk opgegeven voor de fotoshoot om het resultaat vast te leggen. Heel spannend, maar het zeker waard!
    Quu Q
    11 reviews·1 foto

3 weken geleden
    Nieuw
    Gebruikt fake gewichten zoals hieronder al geschreven is, ook zei ons frankie in een podcast dat hij naturel is maar na de fake gewichten rel geeft hij ineens toe dat hij trt gebruikt. Het aantal volgers op insta en de likes/reacties klopt ook van geen kant.
    Nancy Groenewegen
    5 reviews·4 foto's

6 dagen geleden
    Nieuw
    Lang getwijfeld …. maar
    Beste zet EVER!
    Een goed haalbaar plan, met een stuk kennis in hapklare brokken. Volg het en je …Meer
    wesley de Vries
    2 reviews·1 foto

3 maanden geleden
    De samenwerking met Frank heeft mijn leven veranderd in alle opzichten. Hij is de subjectmatterexpert in dit vakgebied. De begeleiding die hij geeft is niet alleen in het trainen, maar ook op het mentale vlak. Hij beantwoord vooral de vraag …Meer
    🙏1
    Gerard Plasmans
    5 reviews·2 foto's

10 maanden geleden
    Zeer nuttige musclecamp gevolgd bij Frank in Erp. Leuk om tevens kennis te maken met medesporters die serieus nadenken over een goede start van deze mooie sport of juist de fijne kneepjes willen leren. …Meer
    Frank den Blanken PT (eigenaar)
    10 maanden geleden
    Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback, Gerard! Wij zijn erg blij om te horen dat u onze musclecamp nuttig vond en dat u de ervaring met medesporters waardeerde. Wij zien er naar uit om u weer te mogen verwelkomen.
    Robbe Sari
    Local Guide·14 reviews·8 foto's

2 maanden geleden
    Post video’s online met fake gewichten. Zo laat hij zich sterker overkomen en dit zou dan weer door zijn kennis komen. Misleid vanaf het begin zijn klanten
    ❤️1
    Shiary
    3 reviews·2 foto's

een jaar geleden
    Super veel geleerd, heel waardevol was echt een top dag! Heb me daarna ook opgegeven voor het sunshine coaching traject om nog meer te leren en te groeien! 😃💪🏼
    Eline Bierings
    5 reviews·1 foto

2 jaar geleden
    Onwijs veel geleerd op Musclecamp van Frank en zijn team.
    De techniek trainingen waren super interessant en leerzaam en hebben me geleerd dat je next level kunt trainen voor meer resultaat! Dankjewel!! 🙏🏻
    frank smits
    1 review

een jaar geleden
    Musclecamp gehad afgelopen weekend. Super leerzaam om een uitgebreide uitleg (theorie + praktijk) te krijgen over de technische uitvoering van oefeningen. Kom je er toch achter dat 90% in de gym verre van ideaal aan het trainen is, waaronder ikzelf ook al jaren.
    H Weerman
    1 review

11 maanden geleden
    Musclecamp upperbody van Frank mogen bijwonen. Leuke en gezellige dag met het hele team. Goed georganiseerde dag, informatieve theorie en dat gecombineerd met praktijk training. Heel veel kennis mee naar huis genomen en zeker een aanrader!
    11 maanden geleden
    We zijn blij om te horen dat je een geweldige ervaring hebt gehad in ons Muscle Camp, H Weerman! Bedankt voor uw bemoedigende feedback en voor het aanbevelen van ons. We zorgen ervoor dat we tijdens onze evenementen waardevolle en leuke ervaringen kunnen blijven bieden.
    Vertaald door Google·Origineel bekijken (Engels)
    Edmond Spelier
    14 reviews

een jaar geleden
    Musclecamp is echt een toevoeging voor iedere serieuze krachtsporter. Een heldere uitleg en goede begeleiding tijdens de verschillende oefeningen. Nu inmiddels 2 trainingen gedaan en wat een giga verschil in uitvoering en gevoel als eerst en dacht redelijk op weg te zijn. deze dag is een prachtig cadeau voor jezelf!!
    Jh Hh
    1 review

10 maanden geleden
    Ik ben hier bij Frank Den Blanken musclecamp geweest dat was een heel leerzame ervaring, je leerd echt veel daar over houding techniek voeding etc. Heel veel aan gehad echt een aanrader voor iedereen die fitness doet.
    10 maanden geleden
    Bedankt voor je positieve recensie, Jh Hh! We zijn blij te horen dat het muscle camp leerzaam voor je was en je veel hebt geleerd. We hopen je snel weer te zien!
    Joyce De Kluijs
    1 review

een jaar geleden
    Fijn om te leren van iemand die veel kennis heeft. Mijn doel was veel meer verdieping van kennis van de oefeningen, en dat is zeker gelukt door Frank en zijn team. Ik werd op een fijne manier uitgedaagd en de persoonlijke aandacht en …Meer
    Amanda Stakenborg
    Local Guide·23 reviews·4 foto's

een jaar geleden
    Interessante dag! Veel geleerd. Vooral de trainingen waren goed opgezet en heel leerzaam. Hier kun je echt veel van meenemen in je eigen trainingen . Theorie zou van mij nog wat uitgebreider mogen of misschien wat minder snel overgedragen. …Meer
    Natasja Scholte
    2 reviews

10 maanden geleden
    Hele fijne en leerzame training.
    Alles wordt zeer duidelijk uitgelegd met alle rust en ze nemen echt de tijd voor je. …Meer
    Freek Leppers
    6 reviews

11 maanden geleden
    Afgelopen zaterdag een zeer interessante musclecamp bij Team Frank den Blanken mogen ervaren. Goede tips meegekregen en aandachtspunten voor de technisch goede uitvoering van oefeningen.
    Tim Den brok
    1 review

11 maanden geleden
    De musclecamp was erg waardevol! Ik heb nog nooit zo mijn spieren gevoeld. Persoonlijk wil ik daarom ook iedereen bedanken voor deze waardevolle dag!
    Max Lastname
    Local Guide·11 reviews

een jaar geleden
    Inmiddels bezig met mijn tweede jaar serieus bij Frank en zijn team. De begeleiding, communicatie, toegankelijkheid en overall kwaliteit zijn ongeëvenaard in Nederland. Mijn resultaten zijn tot nu toe echt super! Ik ga dit zeker nog jaren …Meer
    Lisette van Lanen
    1 review

een jaar geleden
    Super leerzame dag gehad! Zowel theorie als in de praktijk veel bijgeleerd. Een aanrader voor iedereen! Of je nou personal trainer bent of zelf meer wilt leren op het gebied van spieren en training zeker de moeite waard. Alle dingen die ik geleerd heb ga ik zeker toepassen in mijn werk, maar ook in mijn eigen trainingen!
    Jesse Swienink
    2 reviews·1 foto

een jaar geleden
    Onlangs een musclecamp gevolg voor kennis opdoen voor mijn bedrijf. Enorm veel geleerd wat ik weer kan toepassen met mijn eigen klanten!
    jasper boswinkel
    2 reviews

een jaar geleden
    Gisteren de muscle camp van bovenlichaam bijgewoond van Frank Den Blanken. Het was erg leuk en leerzaam om de oefeningen in de praktijk te kunnen uitvoeren. Je ziet de oefeningen altijd op heel veel filmpjes staan. Maar in het echt is het …Meer
    Denny en Dominique H
    5 reviews·3 foto's

een jaar geleden
    Super training en ontzettend veel geleerd. Ik train al een hele tijd, maar dit heeft mij weer een nieuwe inzicht gegeven en weer verder in mijn spiergroepen kan laten groeien. Het is voor iedereen toegankelijk, van beginner tot gevorderde. …Meer
    Colin Huijg
    4 reviews

een jaar geleden
    Hele leerzame dag gehad bij Frank dan Blanken en zijn team. Een hoop geleerd in de praktijk met betrekking tot uitvoering van oefeningen en daarbij waardevolle individuele tips en aandachtspunten. Daarnaast kennis opgedaan en vragen kunnen stellen. Een aanrader!
Kevin Backelant
Local Guide·9 reviews·2 foto's

pure commerciële oplichting. Na 4 weken in het programma, zelfs 4kg, nee niet in spieren, bijgekomen en elke keer aangegeven dat dit ook het geval is. Als je ze erop aanspreekt, maken ze een kleine opmerking dat het wel daalt hoor. 'Eet wat minder, da's het enige 'advies' dat je dan kreeg. Telkens ook iemand anders die reageerde en niet wist met wie ze aan het spreken waren. 'Wij overleggen altijd met elkaar hoor'. Een kwartier later reageert nog een andere 'coach' met dezelfde standaard bullshit. Om dan te zeggen dat je het niet volgt. Ik volgende het TOT DE LETTER, wanneer ik dat ook duidelijk aangaf, kreeg ik zo'n bullshit antwoord en video terug dat ik toch eens in een verloren maandag 200g lichter woog. Om dan een uur later een andere coach te horen die een ander antwoord gaf. Als je nog nooit fatsoenlijk gesport hebt kan dit je voor de eerst keer wel eens helpen, eerder is het gewoon, verkoop, verkoop, verkoop, dat telt. Niet de kwaliteit van het product. En de geld terug garantie kan je ook naar fluiten... Want dan krijg je het antwoord dat je niet hun raad heb opgevolgd. Doe het niet, chatgpt geeft je beter advies en begeleid je beter. Bespaar je de 'elitecoaching' die overprijsd is.

Ik weet in ieder geval dat je voor 250 euro per maand, wat een flink bedrag is VEEL betere coaches kan vinden dan Frank, zijn content zie ik vooral op tiktok voorbij komen, 90% van de tijd met de comments beperkt of helemaal uit

Ik denk dat dat over het algemeen al geneog zegt bij iemand die 'informatieve' content maakt, daarnaast staan zijn comments, indien ze aanstaan helemaal vol met mensen die hem corrigeren

Verder kan ik hem eigenlijk ook echt niet uitstaan en is het voor mij meer een 'laughing stock'

Ik weet in ieder geval dat je voor 250 euro per maand, wat een flink bedrag is VEEL betere coaches kan vinden dan Frank, zijn content zie ik vooral op tiktok voorbij komen, 90% van de tijd met de comments beperkt of helemaal uit

Ik denk dat dat over het algemeen al geneog zegt bij iemand die 'informatieve' content maakt, daarnaast staan zijn comments, indien ze aanstaan helemaal vol met mensen die hem corrigeren

Verder kan ik hem eigenlijk ook echt niet uitstaan en is het voor mij meer een 'laughing stock'
Mijn ouders wouden ook coaching daar van doen. Probeerde het al uit te leggen maar die zijn al helemaal onder hypnose.

Mijn ouders wouden ook coaching daar van doen. Probeerde het al uit te leggen maar die zijn al helemaal onder hypnose.
Kans is groot dat je zelf veel beter kan helpen, omdat jij daadwerkelijk het beste voor hen wilt

Mijn moeder had het recent ook over een nieuw sportschool/zaaltje waar je dan begeleid zou worden

Puur met het doel om iets fitter te worden, dus ik zei al dat ze net zo goed met onze dumbbells thuis dat kon doen en anders op zn minst met mij zou kunnen gaan om te trainen. Weet niet hoe dat zal aflopen

Kans is groot dat je zelf veel beter kan helpen, omdat jij daadwerkelijk het beste voor hen wilt

Mijn moeder had het recent ook over een nieuw sportschool/zaaltje waar je dan begeleid zou worden

Puur met het doel om iets fitter te worden, dus ik zei al dat ze net zo goed met onze dumbbells thuis dat kon doen en anders op zn minst met mij zou kunnen gaan om te trainen. Weet niet hoe dat zal aflopen
Ze hebben nu al ergens anders coaching. Kan even niet op de naam van die flapdrol komen maar is zo eentje die de mensen niet eens zelf coached. Zij al ik zou niet weten waarom je naar frank toe wil want die gaat ook jou niet zelf coachen. Ja maar nee dat snappen ze wel wat dat gaat ook lastig met zo veel mensen. Nou dan is het onzin dat je overstap zei ik maar nee dat was dan allemaal een andere aanpak en andere coach. Maarja ik ben niet groot op social media en heb geen papiertjes er voor en die ouwe oplichter wel dus daar word naar geluisterd. Dan ga ik er ook verder geen woorden vuil aan maken.

Ze hebben nu al ergens anders coaching. Kan even niet op de naam van die flapdrol komen maar is zo eentje die de mensen niet eens zelf coached. Zij al ik zou niet weten waarom je naar frank toe wil want die gaat ook jou niet zelf coachen. Ja maar nee dat snappen ze wel wat dat gaat ook lastig met zo veel mensen. Nou dan is het onzin dat je overstap zei ik maar nee dat was dan allemaal een andere aanpak en andere coach. Maarja ik ben niet groot op social media en heb geen papiertjes er voor en die ouwe oplichter wel dus daar word naar geluisterd. Dan ga ik er ook verder geen woorden vuil aan maken.
Echt verschrikkelijk

Hallo allen,

Ik ben Mark en nieuw hier op het forum.

De laatste 12 weken heb ik een programma gevolgd bij Frank den Blanken en daarmee 10 kg afgevallen. Ik kom van 98kg (1,78cm) en wil nog eens 10 kg verliezen. Hiermee zou ik op mijn normaalgewicht van een aantal jaar geleden zitten. Om daar te komen werd mij (door Frank) het dominante your life programma aangeraden; online coaching: trainingsschema en voedingsschema voor 6 maanden/1500 euro.

Heeft iemand ervaring met de programma's van FvB en/of kan iemand mij vertellen of dat gangbare prijzen zijn? Ik ben namelijk wel tevreden met de resultaten van het gevolgde programma en ik heb wel de indruk dat Frank wet waar hij het over heeft. Echter vraag ik mij af of ik niet gewoon diezelfde lijn (training & voeding) kan aanhouden ipv een nieuw (prijzig) programma te volgen.

Fijn als iemand wat zinnigs kan delen.
Kost bij mij €95,00 voor dezelfde diensten.
Damn ik moet mijn prijs gaan verhogen. :duh:

stuur ze maar door naar mij.
dezelfde papiertjes en skills

stuur ze maar door naar mij.
dezelfde papiertjes en skills
Ga jou er niet eens mee vermoeien. Mijn pa is te beroerd om meer dan 3 keer te trainen per week. En als hij even geen zin heeft is 0 ook prima.
En mijn ma wil zich natuurlijk overal goed er bij voelen en dat mag prima maar kritiek gaat ze dus niet lekker op al is het goedbedoeld en onderbouwd.

Ga jou er niet eens mee vermoeien. Mijn pa is te beroerd om meer dan 3 keer te trainen per week. En als hij even geen zin heeft is 0 ook prima.
En mijn ma wil zich natuurlijk overal goed er bij voelen en dat mag prima maar kritiek gaat ze dus niet lekker op al is het goedbedoeld en onderbouwd.
Daar kan ik wel mee omgaan hoor. Geleerd bij de Marine hahahaha

Mijn pa zij laatst nog dat als je 2 keer 50 kilo verplaats dat het zelfde doet voor de spier als 1 keer 100. Hij kan gewoon een goeie 135 kilo bankdrukken maar doet nu dan incline db met 20 kilo. Meer hoef ik volgensmij niet uit te leggen dus. Dikke onzin natuurlijk.
Geen eens zin om die discussie aan te gaan.
Daar kan ik wel mee omgaan hoor. Geleerd bij de Marine hahahaha
Mijn pa ook misschien dat hij dan een gaat luisteren hahaha

Mijn pa zij laatst nog dat als je 2 keer 50 kilo verplaats dat het zelfde doet voor de spier als 1 keer 100. Hij kan gewoon een goeie 135 kilo bankdrukken maar doet nu dan incline db met 20 kilo. Meer hoef ik volgensmij niet uit te leggen dus. Dikke onzin natuurlijk.

Jij bent "eigen" dus per definitie snap je het niet

Maar het hoeft niet he. Ik spreek jou er niet op aan als eea niet lukt.
Lekker met de mainstream coaches werken. Bakken met geld kwijt en je wordt niet verantwoordelijk gehouden.
Ik ben van mening dat ik mensen iets leer wat ze voor de rest van hun leven mee kunnen nemen.
Ik heb ook terugkerende klanten die het wel ff zelf kunnen en er niet uit komen. En dat is niet erg die mogen zo terug komen.

Veel succes met je ouders hahaha

Laatst bewerkt:

Mijn ouders denken al dat ik iets gebruik …. Hele preek gehad net.

Terug
Naar boven