Ik ben nog natty maar je kan het zo duur maken als je zelf wilt. De kosten om je gezondheid te monitoren en supplementen is sowieso duur.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben nog natty maar je kan het zo duur maken als je zelf wilt. De kosten om je gezondheid te monitoren en supplementen is sowieso duur.
daar doelt hij niet op helder licht.Ik ben nog natty maar je kan het zo duur maken als je zelf wilt. De kosten om je gezondheid te monitoren en supplementen is sowieso duur.
Drugs deed je wel toch?Mijn ouders denken al dat ik iets gebruik …. Hele preek gehad net.
anders vat je even samen waar het al 4 pagina's over gaat.Helder! Wat ik wil toevoegen aan dit topic omdat het over coaches gaat merk dat in NL behoorlijk wat coaches geen verstand hebben van wat ze nu daadwerkelijk met hun klanten doen.
Er word meestal een standaard training/voedingsschema gegeven, veel coaches hebben nog het gebrek aan kennis waardoor ze behoorlijke fouten maken met hun klanten.
Volgens mij ben jij de gezelligste thuis 😊anders vat je even samen waar het al 4 pagina's over gaat.
Woon alleen dus dat klopt.
Nog niet samen met je vriend?
@bodybuilding.nl heeft nog last van bindings angst dus dat word hem nog niet.
Wat ben je toch een relnicht@bodybuilding.nl heeft nog last van bindings angst dus dat word hem nog niet.
Wat ben je toch een nicht.
WLB en ik hebben soms een haat / liefde verhouding ❤️
Waar merk jij dat precies aan? Heb jij inmiddels meerdere coaches versleten?Helder! Wat ik wil toevoegen aan dit topic omdat het over coaches gaat merk dat in NL behoorlijk wat coaches geen verstand hebben van wat ze nu daadwerkelijk met hun klanten doen.
Er word meestal een standaard training/voedingsschema gegeven, veel coaches hebben nog het gebrek aan kennis waardoor ze behoorlijke fouten maken met hun klanten.
Ja, maar niet als zijnde coach.Waar merk jij dat precies aan? Heb jij inmiddels meerdere coaches versleten?