AndroidHealthClinic

progressie 2,5jaar 62kg naar 87kg

soldier92

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m88
Vetpercentage
1%
trainingstijd: 2,5 jaar
19jaar
begin: 1m72 ofzo, 62kg, 16%vp
nu:1m82, 87kg
stats:
squat 5x3x132,5kg
deadlift 5x3x157,5kg
push press 5x3x60kg
bench press 5x3x70kg

wat is nu ongeveer mijn vetpercentage?

1pi16c.jpg

15fpzia.jpg

dit is van 1 januari 2011

2s5xt7s.jpg

Laatst bewerkt:
benen zijn netjes, wel zwakke bench. zou je vp niet hoger laten oplopen gaat alleen maar moeilijker worden straks

WUT?? Dat je nog zoveel kunt groeien op die leeftijd :O
Ik ben 193 maar dat ben ik onderhand al vanaf mijn 16de..

Iig er mag wel wat van je vp af.
Duimpje omhoog voor je quads.
Before pics??

ik hoop dat ik nog zoveel kan/ga groeien XD

• Topic Starter Topic Starter
hoe hoog denken jullie dat mijn vp is?
ik begon pas met groeien toen ik 16/17 was
heb een before pic toegevoegd maar van langer geleden heb ik er geen

Laatst bewerkt:
Ik denk 13% Jammer dat je niet echt vergelijkings materiaal hebt.

sorry maar dit is echt wel meer dan 13% hoor lol.. ik zit zelf op iets van 14-15 en zie er droger uit dan hem..

verder behoorlijke progressie, keep it up!

Ziet er wel goed uit. Moeilijk te beoordelen zonder echte beginfoto's alleen je progressie vergeleken met vorig jaar is goed. VP% zit op zo'n 16-17% schat ik.

VP denk ik 16/17%
Maar wtf, hoe komt je bench zo laag?

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet het niet is altijd zwak geweest ik denk dat ik wel 75 zou kunnen maar hoger niet. Ik hoor in iedergeval van de chickies dat ik een mooie chest heb dus ik lig er niet wakker van xD

Laatst bewerkt:
Slecht voor 2.5 Jaar dit lijkt eerder op een Begin fysiek

ik zou es goed naar je techniek op de bench kijken. Ik zat heeeel lang vast op 85kg en toen ik nog eens serieus naar techniek ging kijken ging het ineens omhoog naar 95 nu en denk dat ik nog wel wat omhoog ga.

krachtstats zijn netjes.

Eerder 14% lijkt me. Maar slechte lichtinval om te zien.

vp is zowizo >15 %

ik denk dat je je bovenlichaam niet aanspant op de eerste foto, vetpercentage is echt niet hoger dan 14% denk ik. Heb mijzelf onlangs laten meten en stond op 14,7 en ik heb echt meer vet dan jij

Quads dwarven calves?
Werken aan je bench :)

ik denk dat je je bovenlichaam niet aanspant op de eerste foto, vetpercentage is echt niet hoger dan 14% denk ik. Heb mijzelf onlangs laten meten en stond op 14,7 en ik heb echt meer vet dan jij

Dan heb je slecht gemeten of kan je niet goed inschatten. De meeste op het forum dat denken dat ze op 10 % staan, staan meestal op 12-13.

Toen ik er ook niets van kende dacht ik ook dat ik op 15 % stond, echter stond ik toen (door efficiënte meting) op 18.

Wat zou ie aan zn calves moeten denken. Hij heeft geen borst, armen, schouders ... Quads zijn wel goed though.

Ik weet het niet is altijd zwak geweest ik denk dat ik wel 75 zou kunnen maar hoger niet. Ik hoor in iedergeval van de chickies dat ik een mooie chest heb dus ik lig er niet wakker van xD
Maakt niet uit brah, mijn bench is ook ****ing zwak maar chest is beter dan menig ecto die meer drukt.

Geloof er heilig in dat fly's minstens zoveel toevoegen qua massa als presses.

Terug
Naar boven