MuscleMeat

Progressie Foto 85K BF 10-11%?

Zoek op JimmyNeutron

heeft iemand cliffs over de hele situatie met hem? heb nml geen zin om talloze topics door te lezen (was een aas oplichter of zoiets?)

heeft iemand cliffs over de hele situatie met hem? heb nml geen zin om talloze topics door te lezen (was een aas oplichter of zoiets?)

Een narcistische Turk die voortdurend foto's van zichzelf postte, niets van trainen afwist maar wel deed alsof hij een fitnessgoeroe was, voortdurend aan de AAS zat en via PM mensen overtuigde om geld over te schrijven naar zijn bankrekening in ruil voor AAS. Of ze die AAS ook werkelijk gekregen hebben weet ik niet.

Zijn fysiek was trouwens helemaal niet zo speciaal, zeker niet gezien de hoeveelheden AAS die hij al gebruikt had. Maar hij had wel een vast groepje homo-fanboys.

• Topic Starter Topic Starter
5de week nu,weeg inmiddels 87 kilo,heb besloten voor de anavar te gaan ipv van Masterson.
Anavar op 60mg per dag gedurende 6 weken.denk dat ik wel dat ik de 90 kilo aan kan tikken.en misschien wel meer.
bp 142,5K
Ben bij week 4 ingesprongen met Anavar.

k*tfotos

laat me raden, je begint met anavar om zo aandacht te trekken en ga je weer iemand naaien?

Fysiek valt tegen na 2jaren en dan nog kuuren ook nog

Hoi Jimmyneutron.

Epic fail

Lol die laatste foto lijkt wel erg op dat partyflock foto'tje van Jimmy Neutron.

Zeer matig voor iemand die al meerdere kuurtjes heeft gehad.

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

weeg nu stabiel 86 kg
(koud genomen)
ben 3 kilo afgevallen. van de 89 naar de 86

Bp record was 142,5k

nu 135K

sexy. X

Ik begrijp niet waarom je nu al (en zo te horen al een tijd) naar de AAS grijpt, dit had je naturel ook kunnen behalen in 3/4 jaar met je 1.77.

Ziet er wel strak uit!
Maar denk dat Cobblepot ook wel gelijk heeft, alleen betwijfel ik of de spieren dan wel zo mooi opgepompt waren.

Terug
Naar boven