AndroidHealthClinic

Progressie pics Khalid!!

nou leuk dan, moeten we ons maar allemaal aanmelden op een andere site...

ik zie alleen deze negert

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Damn! Chest 'n back zijn gruwelijk. Benen iets uit verhouding.

32zjcyu.jpg

damn, defig wat massa bijgekregen zeg!!!

ziet er zeker goed uit, armen zijn nu eenmaal zo denk ik. TOP!

Bovenlichaam is goed.
Benen hebben nog erg veel werk nodig. Mist daar echt een cm of 10 heb ik het idee.

ow brother zie ik dat nou goed of niet? heeft die nou roze bjorn borg ondergoed...omfg!

Ik hoop dat ie goed zal scoren. Ziet er groot uit!

Beest! Hij gaat hard man.

Benen verdienen wel de aandacht, beginnen achter te lopen, maar dat weet ie zelf uiteraard ook.

Wat denken jullie wie gaat er beter scoren Khalid of Neset?

Wat denken jullie wie gaat er beter scoren Khalid of Neset?

Moeilijk te zeggen, maar ik gok op Neset. Hij zag er net ff wat bruter uit op die foto's, vooral meer rug wijdte, en imo ook ietsje harder.

Maar geen pijl op te trekken, dat kan pas op de wedstrijd-dag zelf.

Neset moet eerst zien of hij zn prof kaart geregeld gaat krijgen want die heeft hij dus nog niet. De bedoeling zou zijn dat die op de dag zelf kan worden gefixd. Lukt dit niet heeft dan heeft hij zich voor joker in het zweet zitten werken.

zijn benen vind ik wel ok maar zijn armen tegenover zijn schouders iets minder.. of is het wat vertekend?

ik zie wel wat! Gozer ziet er rete goed uit zeg! Hoop dat ie gaat scoren op de Iron man. Hij traint toch met die gast die het NK heeft gewonnen in de tot 90 kg klasse?

Ik zie ze lekker wel en ziet er bruut uit

t*ring, wat een beest. Mooie boxer ook! :D

Hij mist nog wat scherpte bij zijn armen, maar verder... :bow:

:(. Hoezo ga je er vanuit dat wij allen daar een account hebben?

ik zie alleen deze negert

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: :roflol: Lig hier dubbel, wat een topic.

:bow: Merci.

Zo dan!

En naar een externe site wordt me teveel werk

Maak dan geen topic :rolleyes: Nu heeft iemand anders zich moeten aanmelden op een of ander board om die fotos in dit topic te plaatsen. :o

Anyway.. wel een beest, maar maakt natuurlijk geen kans tegen de toppers bij de Iron Man :)

Maak dan geen topic :rolleyes: Nu heeft iemand anders zich moeten aanmelden op een of ander board om die fotos in dit topic te plaatsen. :o

Anyway.. wel een beest, maar maakt natuurlijk geen kans tegen de toppers bij de Iron Man :)

Ik was daar blijkbaar ook al een member maar toen heette het nog anabolicresource.nl ;)

Karma blijft toch welkom hoor :D

wtf een borst daar zeg je u tegen

Terug
Naar boven