MuscleMeat

Progressie pics Khalid!!

maar met alleen borst kom je er niet!!

Maak dan geen topic Nu heeft iemand anders zich moeten aanmelden op een of ander board om die fotos in dit topic te plaatsen.

Zeik niet zo man!!! Weet ik veel dat je op dit forum niet kan linken naar foto's op een ander forum! Ik zit op verschillende fora en bij de anderen lukt het wel altijd of kun je gewoon uploaden. En als ik die foto's hier post, zie ik ze gewoon staan en dan weet ik niet dat de helft ze dan niet ziet. Maar je moet verder niet zeuren, want je heb nu foto's en reken maar dat hij zeker wel aandacht krijgt op de Iron Man!! Het gaat er niet om meteen de Iron Man te winnen, maar op dit soort wedstrijden maak je wel naam!

Zeik niet zo man!!! Weet ik veel dat je op dit forum niet kan linken naar foto's op een ander forum! Ik zit op verschillende fora en bij de anderen lukt het wel altijd of kun je gewoon uploaden. En als ik die foto's hier post, zie ik ze gewoon staan en dan weet ik niet dat de helft ze dan niet ziet. Maar je moet verder niet zeuren, want je heb nu foto's en reken maar dat hij zeker wel aandacht krijgt op de Iron Man!! Het gaat er niet om meteen de Iron Man te winnen, maar op dit soort wedstrijden maak je wel naam!

Zeg even tegen bokito dat hij dan wil in die roze boxer moet gaan als je hem ziet vanaaf! :D

Hoe zit eigenlijk met jou? Ook nog wedstrijden op de planning? :)

Bruut!

Tjezus, ziet er echt top uit.

Goede verhouding...

Bovenlichaam is goed.
Benen hebben nog erg veel werk nodig. Mist daar echt een cm of 10 heb ik het idee.

Hij zegt er zelf over dat ie net met een borsttraining bezig was,waardoor zijn benen kleiner lijken.Jij komt toch ook op die site,effe verder lezen dan je neus lang is he.:D

Ziet er allemaal goed uit hoor. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen op de wedstrijd...

We zullen zien.

Ziet er goed uit.
Maar ik vind het niet allemaal kloppen misschien komt het door de foto maar benen lopen wel achter zeg en de onderarmen ook,ook qua wijdte .
Maar desondanks niets meer dan respect.

Ik heb een aantal foto's waar ik samen met em op sta .. ben in zijn gym geweest en heb een training van em gehad... Resultaat: helemaal kapot, maar zeker een goede training !

Ik heb een aantal foto's waar ik samen met em op sta .. ben in zijn gym geweest en heb een training van em gehad... Resultaat: helemaal kapot, maar zeker een goede training !

Ja post die pics ff ergens man, je maakt me benieuwd.

Terug
Naar boven