XXL Nutrition

progressie van iets meer dan een jaar

Calorien vloeibaar maken is een optie.

Heb ik vroeger gedaan toen ik een mager menneke was. Een bak kwark in de blender brinta er in en wat melk, chocomelk en een paar lepels pindakaas.

Ik vond het elke ochtend snel en lekker.

Opbouwen is idd ook noodzakelijk. Ineens het dubbele eten trek je niet.

Hij moet niet per se veel meer carbs gaan eten, hij is niet superdroog ofzo...

Jij hebt een mooie progressie, maar TS zal andere genetics hebben en wellicht in bepaalde mate skinnyfat zijn. Dan is aankomen en in vet % droppen zeker uitgesloten. Kan ervan meespreken.

wat ik bedoelde met geen vet kwijt is dat ie niet bvb 8kg vet kwijt en maar 4kg zwaarder, maar echt maar 4kg LBM heeft overgehouden in een jaar. niet dat ie vet kwijt moet raaken terwijl die spier aankomt.

skinnyfat heeft niet veel met genetics te maken, betekend gewoon ongetraind chubby maar niet dik.

Hij moet niet per se veel meer carbs gaan eten, hij is niet superdroog ofzo...

wot?

jou comments maken niet veel sense maat.

Laatst bewerkt:
wot?

jou comments maken niet veel sense maat.

Iedereen zegt dat hij meer moet eten, hij is al niet heel droog, wat wil je dat hij wordt? Skinny met een buikje ofzo?
Hij moet zijn voeding zeker aanpassen, maar zeker niet té hoog in carbs gaan zitten...

Iedereen zegt dat hij meer moet eten, hij is al niet heel droog, wat wil je dat hij wordt? Skinny met een buikje ofzo?
Hij moet zijn voeding zeker aanpassen, maar zeker niet té hoog in carbs gaan zitten...

Bak kwark is 45g proteine, melk en pindakaas doen daar nog iets bij op. Dan heb je een ontbijt dat voornamelijk uit proteine bestaat en wat vet, een beetje lactose en wat kh's uit de brinta voor een beetje evenwichtige macro's.

Bak kwark is 45g proteine, melk en pindakaas doen daar nog iets bij op. Dan heb je een ontbijt dat voornamelijk uit proteine bestaat en wat vet, een beetje lactose en wat kh's uit de brinta voor een beetje evenwichtige macro's.

Daar heb ik ook niets slechts op te zeggen, het ging me over het feit dat er werd gezegd dat hij meer en meer calorieën moest eten...

Daar heb ik ook niets slechts op te zeggen, het ging me over het feit dat er werd gezegd dat hij meer en meer calorieën moest eten...

Je zegt dat hij niet meer carbs moet gaan eten en even later nog een keer dat hij zeker niet te hoog in carbs moet gaan zitten.

Misschien dat er sprake is van een misverstand? Carbs gebruik ik als synoniem voor koolhydraten, niet voor calorieën.

Dat buiten beschouwing gelaten vind ik hem mager en zeker niet zo vet dat hij eerst zou moeten cutten, maar dat is mijn mening.

Je zegt dat hij niet meer carbs moet gaan eten en even later nog een keer dat hij zeker niet te hoog in carbs moet gaan zitten.

Misschien dat er sprake is van een misverstand? Carbs gebruik ik als synoniem voor koolhydraten, niet voor calorieën.

Dat buiten beschouwing gelaten vind ik hem mager en zeker niet zo vet dat hij eerst zou moeten cutten, maar dat is mijn mening.

Klopt, hij moet niet gaan cutten. Maar wat ik al heel de tijd probeerde te zeggen, was dat hij niet de stereotiepe hardgainer ecto is, zoals de kerel in onderstaand topic:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/hardgainer-progress-375107/

De kerel in dat topic staat droog as fuark.

De TS is skinny, maar niet droog, wat betekent dat hij niet ongeremd carbs kan eten, want hij zal wel sneller vet gainen dan een typische droge ecto.

Klopt, hij moet niet gaan cutten. Maar wat ik al heel de tijd probeerde te zeggen, was dat hij niet de stereotiepe hardgainer ecto is, zoals de kerel in onderstaand topic:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/hardgainer-progress-375107/

De kerel in dat topic staat droog as fuark.

De TS is skinny, maar niet droog, wat betekent dat hij niet ongeremd carbs kan eten, want hij zal wel sneller vet gainen dan een typische droge ecto.

Je weet toch niet wat hij wel of niet gegeten heeft? Dan weet je ook niet of het aan aanleg ligt of vet eten.

Ben het wel met je eens dat ongeremd carbs nooit goed is. Maar ik blijf er bij dat hij nog lang niet vet is en makkelijk lekker boven onderhoud kan gaan zitten. Vind hij toch dat hij te vet wordt dan kan ie altijd nog een stapje terug doen, maar zijn probleem was dat hij niet aankomt, dan is een tweede oplossing om ook de carbs op te krikken als je proteine al hoog zitten.

Terug
Naar boven