AndroidHealthClinic

Progressie

Bezoekers in dit topic

legastex

Novice
Lid geworden
7 nov 2012
Berichten
21
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
62kg
Vetpercentage
9%
Beste leden,

Dit is mijn progressie in ongeveer eens 6.5 maand.
Ik denk dat ik wat beter zou gegroeid hebben moest ik wat meer eten.
Eten is nog steeds mijn zwakste punt.


11w3mg6.jpg
 
Ziet er goed uit! Hoe zit het met de benen?
 
Zal ook eens de benen posten, spijtig genoeg heb ik geen foto van 'voor' ik trainde.
Benen train ik sowieso ook 1x per week!
Ik skip geen leg day hoor ;). Vind benen super om te trainen.
 
Ziet er goed uit. Ik ben nu bijna 4 maand bezig en ben ongeveer op dezelfde weg als jij. Ik heb ongeveer dezelfde lichaamsbouw, en hoop dus binnen 2 maand ook zo ver te staan :)

Wat betreft eten, dit is ook mijn zwakke punt vanwege een druk leven (combinatie van werken en studeren).
Voor mij werkt een weightgainer wel heel goed. Ik kan namelijk niet altijd voorzien wanneer ik kan eten. Ik zorg dus dat ik bij twijfel altijd een gevulde shaker bij heb met in totaal +-1000kcal. Gaat vlotjes binnen, en zo weet ik zeker dat ik aan voldoende kcal per dag kom.
 
Ziet er goed uit. Ik ben nu bijna 4 maand bezig en ben ongeveer op dezelfde weg als jij. Ik heb ongeveer dezelfde lichaamsbouw, en hoop dus binnen 2 maand ook zo ver te staan :)

Wat betreft eten, dit is ook mijn zwakke punt vanwege een druk leven (combinatie van werken en studeren).
Voor mij werkt een weightgainer wel heel goed. Ik kan namelijk niet altijd voorzien wanneer ik kan eten. Ik zorg dus dat ik bij twijfel altijd een gevulde shaker bij heb met in totaal +-1000kcal. Gaat vlotjes binnen, en zo weet ik zeker dat ik aan voldoende kcal per dag kom.

Dank je voor de comment! Ik ben niet zo voor gainers :(.
Ik zou sowieso meer moeite moeten doen om te eten.
Denk wel dat dit veel gaat veranderen eens ik alleen woon / eigen eten koop.
Mijn metabolische leefteid is 12 jaar, vandaar mijn héél snelle vertering ook.
 
Back
Naar boven