XXL Nutrition

Voeding hulp

• Topic Starter Topic Starter
kom je nou nog niet aan doe je er nog een ei bij ;) dan zit je wel goed met eiwitten dan alleen nog koolhydraten gaan verhogen als er nog niks gebeurd.
hoeveel gram vetten krijg je btw binnen?
Oh… dat is een goeie, die houd ik niet bij…
Hoe kan ik dat het beste doen?

Ik eet er nu dus zo’n 2300 gemiddeld per dag, en zit aan 120gram eiwit, is dit voldoende of moet ik meer ?

Weeg nu 65kg en ben 1.73m
Oh ik had ook even gemist dat je een dame bent, weet niet wat voor gewicht gepast is enzo maar als je wilt lean gainen is het een kwestie van iets meer kcal eten tot je langzaam wekelijks een beetje aankomt. Maar de hoeveelheid proteine is ok, misschien richting 140-150 als je die theorie wilt aanhouden, maar zou ook weer niet verwachten dat 120 niet genoeg kan zijn. (is ook al 2x je gewicht op basis van vetvrije massa)

Zoals anderen zeggen als je nog niet aankomt en dat moet gaan gebeuren dan ben je er met een hapje meer al.

Maar als je kcal en macros al bijhoudt dan ben je er toch voor 99%, zit je in grote lijnen vast goed. Veel kan er dan niet "aan je voeding liggen" qua keuzes aan wat je precies eet maakt dat een stuk minder uit dan gewoon genoeg kcal krijgen.

Oh ik had ook even gemist dat je een dame bent, weet niet wat voor gewicht gepast is enzo maar als je wilt lean gainen is het een kwestie van iets meer kcal eten tot je langzaam wekelijks een beetje aankomt. Maar de hoeveelheid proteine is ok, misschien richting 140-150 als je die theorie wilt aanhouden, maar zou ook weer niet verwachten dat 120 niet genoeg kan zijn. (is ook al 2x je gewicht op basis van vetvrije massa)

Zoals anderen zeggen als je nog niet aankomt en dat moet gaan gebeuren dan ben je er met een hapje meer al.

Maar als je kcal en macros al bijhoudt dan ben je er toch voor 99%, zit je in grote lijnen vast goed. Veel kan er dan niet "aan je voeding liggen" qua keuzes aan wat je precies eet maakt dat een stuk minder uit dan gewoon genoeg kcal krijgen.
Dankjewell!!
Ja een dame inderdaad haha,
Ik heb is even uitgezocht hoe ik bij de stickies terecht kom, dat is gelukt, heb een schema voor oefeningen kunnen vinden dus die ga ik zo maar is uitproberen.

Zal ook mijn voeding aanpassen en is idd proberen wat meer te eten.

Dankjewel

Oh… dat is een goeie, die houd ik niet bij…
Hoe kan ik dat het beste doen?
je hebt daar apps voor.
My fitnesspall bijvoorbeeld.
Als je daar al je eten invult wat je eet op een dag rekent die precies je macro's en kcal uit.

Maar wel knap dat je weet dat je 2300 kcal eet en je hoeveelheid eiwit maar niet je vetten :P
Hoe kom je dan bij die 2300 kcal?

je hebt daar apps voor.
My fitnesspall bijvoorbeeld.
Als je daar al je eten invult wat je eet op een dag rekent die precies je macro's en kcal uit.

Maar wel knap dat je weet dat je 2300 kcal eet en je hoeveelheid eiwit maar niet je vetten :P
Hoe kom je dan bij die 2300 kcal?
Via een andere app, maar die bleek niet heel accuraat heb ik begrepen :(( dus vandaar dat ik het niet zeker durf te zeggen aan hoeveel vetten ik per dag zit. Zat volgens de app op 1200 vetten… leek me sterk?
Had ook nog geen nieuwe optie, tot nu dus

Via een andere app, maar die bleek niet heel accuraat heb ik begrepen :(( dus vandaar dat ik het niet zeker durf te zeggen aan hoeveel vetten ik per dag zit. Zat volgens de app op 1200 vetten… leek me sterk?
Had ook nog geen nieuwe optie, tot nu dus
ik denk 1200 calorieen uit vetten. dat zou wel kunnen. zal zo'n 133 gram zijn wat vrij hoog is. laat die eieren dan maar zitten die ik aangaf eet dan maar 100 gram extra kip ;)
Of nog beter zet gewoon alles wat je eet even hier neer

Terug
Naar boven