XXL Nutrition

Prohormonen

Bezoekers in dit topic

levibxb

Cool Novice
Lid geworden
17 aug 2011
Berichten
111
Waardering
2
Lengte
1m71
Massa
77kg
Vetpercentage
8%
Hoi,

welke prohormonen zijn de besten op de markt ? vooral voor spiermassa aan te komen.
 
ga je inlezen voor je het gaat gebruiken, als je deze vraag stelt gaat het geheid fout want je weet hoogstwaarschijnlijk niks er van. het is gewoon een volwaardige AAS
 
[Link niet meer beschikbaar] schijnen echt heftig te zijn:eek: gegarandeerd meer spiermassa.
 
Ik stel een heel makkelijke vraag denk ik toch ? Ik heb gewoon nog geen ervaring met prohormonen ik ken de risico's enzv..
 
Ik stel een heel makkelijke vraag denk ik toch ? Ik heb gewoon nog geen ervaring met prohormonen ik ken de risico's enzv..

Wat ben jij een debiel zeg.
"Ik stel een makkelijke vraag toch" en "ik ken de risico's".
Luie varkens zoals jij verdienen het om getrolld te worden.
Verdiep je eerst maar eens in de verschillende soorten die er zijn.
Afgaande op je zinsopbouw in je openingspost denk ik dat je beter af bent als je ver uit de buurt van AAS blijft. ;)
 
Ik stel een heel makkelijke vraag denk ik toch ? Ik heb gewoon nog geen ervaring met prohormonen ik ken de risico's enzv..

Tjeezus ik geef het je op een presenteerblaadje. Even de laatste 10-20 pagina's lezen in het PH topic en je weet het.

Omdat PH's feitelijk AAS zijn en zeker geen supplementen (maar de leiding van deze site het ook niet bij AAS wil hebben) is er een apart topic gemaakt. In dat topic zitten alle mensen met verstand van PH's. En zelf zoeken in dat topic is ook nuttig. Je komt nu extreem lui over.
 
Wat de beste zijn is heel persoons gebonden, das iets dat je zelf moet ondervinden en als je een beetje op de hoogte bent en leest is het antwoord redelijk makkelijk te vinden dus zonder veel gedoe zal ik je de raad geven lees de algemene ervaringen over het gebruik van tren A of E. Je vraagt iets waarop het antwoord heel simpel van op terug te vinden is als je een beetje moeite doet en dat werkt hier duidelijk op sommige mensen hun zenuwen. Eerst effe zelf zoeken en als je na een paar uur zoekwerk niks vind pas met de vraag afkomen ;-)
 
Hoi,

welke prohormonen zijn de besten op de markt ? vooral voor spiermassa aan te komen.

Prohormonen voor spiermassa aankomen? Zijn ze er ook voor spiermassa afbraak dan? ;)

TrenBomb was vroeger super spul, jaar of 5/6 terug, geen idee of je dat nog ergens in de UK kunt kopen
 
Back
Naar boven