XXL Nutrition

prolactine gyno?

Bezoekers in dit topic

aleyezonme

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 dec 2007
Berichten
2.106
Waardering
17
zit in mijn laatste week tren 150mg EOD, en voel zonet 2 harde knobbeltjes onder mijn rechtertepel, één onder en één boven mijn tepel.

Nu heb ik enkel nolva en provi bij de hand maar uiteraard not done tegen prolactine gyno, de reden dat ik niks anders bij dehand heb is omdat ik tijdens mijn vorige kuur, ook met tren geen last had van gyno...

wat kan ik nu het best gebruiken om het te verhelpen? en tren stoppen of doorgaan?
 
is niet gevoelig, in de spiegel zie ik niks maar als ik naar beneden kijk zie ik mijn rechtertepel wel, en mijn linkertepel niet. dus duidelijk dat mijn rechtertepel beetje opgezwollen is...
en de twee knobbeltjes hebben een scherp puntje als ik eraan voel, dus na de kuur verdwijnt het gewoon?
momenteel laatste week tren na 5 weken tren en daarna nog 3 weken enkel TestP en proviron...
 
tnx voor de info bro, ik ben blij dat ik er mij niet al teveel zorgen om moet maken...
Het is wel pas deze morgen begonnen dus het kan nog verergeren, zal het zeker in de gaten houden...
 
Toch zou ik altijd iets tegen prolactine gyno bij de hand houden...grote kans dat het na de kuur weer wegtrekt, maar het kan ook zomaar zijn dat het blijft zitten hoor.
 
dostinex, bromo en letro
 
dosti en bromo zijn tegen prolactine niet progesteron
 
oeps, we hebben het over prolactine.. was even in de war:P
 
moet zeggen. dit is de eerste keer dat ik kuur met tren en t3. zonder t3 altijd moe en suf en prolactine sides/gyno

25/50mcg t3 ed haalt dit helemaal weg.
75/100mcg t3 en het suffe gevoel is even erg als zonder t3.
125mcg t3 en hoger en sufheid en gyno worden FLINK ERGER
 
maar wat? oral winny en letro zijn volgens mij de enige 2 producten die het tegengaan..

Letro/femara was bij mij het enige wat hielp. Winny doet er totaal niks tegen hoor...althans niet bij mij.
 
Eens de gyno aanwezig is gaat winny daar niet veel meer kunnen aan doen.
Letro ,bromo of dosti deze middelen kunnen de prolactine gyno doen verdwijnen.
 
Letro/femara was bij mij het enige wat hielp. Winny doet er totaal niks tegen hoor...althans niet bij mij.

gebruikte je ze allebij? or will Letro only do the trick?
en op welke dosering?
 
Al het boven genoemde behalve letrozole werkt alleen preventief.
 
bij mij is het al op gang, dus moet ik letro halen?

of is werkt enkel letro preventief?
 
Als je denkt dat het prolactine/progesteron gerelateerd is wel.
 
ik denk het wel, het is de eerste keer dat ik tren zo hoog doseer, en de loomheid is de laatste weken toch wat opgelopen...

dus letro zal zeker voldoende zijn? zodat ik weet wat ik moet gaan halen...
 
Voldoende .. bro het is echt zware shit. Tis schieten met een atoombom op een mier. Maar je hebt geen andere keus als het echt prolactine of progesteron gerelateerd is.
 
moest je letro gebruiken 1/4 tab EOD.
 
Hij moet nog een klein weekje he ! Ik zou het niet doen. Gaat vanzelf weg.

tren loopt nog 1 week, maar mijn kuur loopt hierna nog verder met testP, MastP en provi. dus als de gyno groter zal worden, dan zit ik er voor de rest van de kuur mee en het is niet 100% zeker dat het na de kuur weg gaat?

heb het nog maar 1 dag en moet al op de 2min eens voelen aan die k*tknobbels, dus ik denk dat ik het zo snel mogelijk wegwerk met letro
 
Kijk, ik ga van mijn eigen ervaringen uit wat dit betreft.

Ik neem eigenlijk nooit iets tegen gyno of vocht (ja, hooguit wat proviron)
Dan loop ik een aantal wkn met knobbels en gevoelige tepels maar die zijn na de kuur zo weg.
Op die manier kan je voor elke bijwerking wel een "pilletje" slikken.

Nu weet ik niet hoe jou lichaam is.
Maar zolang het niet gevoelig is lijkt er mij niets aan de hand en zijn middelen als letro zwaar overdreven.

Ik vind het moeilijk om voor jou te zeggen wat te doen. Ja of nee.
Je eigen ervaring zal het leren.

Gr. Navy


Ben je niet een beetje aan het liegen???

Hier een stukje die jij hebt geschreven in je topic Anti-oestrogeen.

Ik heb zelf tijdens het kuren altijd een aromataseremmer gebruikt.
En heb mede daardoor nooit last gehad van gyno.
Mijn laatste kuur bestond uit Test.e Primo Proviron Femara.
Gehele kuur nergens last van totdat ik in week 5-6 Trenbolone>tren ging toevoegen.
Binnen enkele dagen had ik last van beginnende gyno.
 
Back
Naar boven