Fitness Seller

prolactine gyno?

Is helemaal geen onzin, het ontstaat mits er inderdaad ook een oestrogeen probleem is maar gyno is meer dan oestrogeen.

Zoek maar eens op gyno en verband met oestrogeen, progesteron, prolactine en IGF-I.

TS: prolactine gyno pak je best aan door het teveel aan oestrogeen weg te nemen, prolactine gyno kan namelijk niet blijven groeien zonder oestrogeen. Bekijk het als een borst die melk geeft, zonder borst is er ook geen melk.

Sowieso letro erin op 2,5 per dag en dit tijdje aanhouden. Voor prolactine gerelateerde problemen kan je zware en dure middelen als caber gaan pakken maar ik merk duidelijk betering door hoge dosering vitamine B6 te pakken (400-600mg per dag). Zal je veel over vinden over vit B6.

als je letro of een andere AI hebt lopen dan heb je geen caber nodig.
omdat 'prolactine gyno' niet bestaat :) die mythe is al tig keer ontkracht door verschillende leden waaronder bigcat

omdat 'prolactine gyno' niet bestaat :) die mythe is al tig keer ontkracht door verschillende leden waaronder bigcat

Snap eigelijk niet dat standaard een AI mee laten lopen nog geen standaardprotocool is hier. Doet veel meer goed dan kwaad, zeker als je gewoon met een lage dosis begint. Heb je ook niet al die gynotopics meer, wou dat ik het toen der tijd ook had gedaan bij mijn 1e kuur maar hier werd me geadviseerd dat het overbodig was.

Snap eigelijk niet dat standaard een AI mee laten lopen nog geen standaardprotocool is hier. Doet veel meer goed dan kwaad, zeker als je gewoon met een lage dosis begint. Heb je ook niet al die gynotopics meer, wou dat ik het toen der tijd ook had gedaan bij mijn 1e kuur maar hier werd me geadviseerd dat het overbodig was.

Mee eens. Aan wat voor hoeveelheid/protocol denk je?

Is arimidex zo lang werkend dat er zo'n lange tijd (lees 3 dagen) tussen kan zitten?

half life is 45 uur oid

Ontkracht? zij nemen een stelling in, das wat anders dan definitief bewijs voorleggen. Volgens hun kan tren in de verste verte niet geassocieerd worden met gyno, terwijl dit forum VOL staat van mensen met gyno problemen op tren.

Hoe verklaar je trouwens dan dat er bij deca/tren gebruik vaak vochtafscheiding is uit de tepel, waar dit bij een 'normale' gyno niet is?

Wetenschap is allemaal heel mooi, maar soms is het koffiedik kijken en dan ga je best op gebruikerservaring af.

Jij hebt dat duidelijk niet.

Ontkracht? zij nemen een stelling in, das wat anders dan definitief bewijs voorleggen. Volgens hun kan tren in de verste verte niet geassocieerd worden met gyno, terwijl dit forum VOL staat van mensen met gyno problemen op tren.

Hoe verklaar je trouwens dan dat er bij deca/tren gebruik vaak vochtafscheiding is uit de tepel, waar dit bij een 'normale' gyno niet is?

Wetenschap is allemaal heel mooi, maar soms is het koffiedik kijken en dan ga je best op gebruikerservaring af.

Jij hebt dat duidelijk niet.

lactatie is iets heel anders dan gyno.

Ook weten die mensen het verschil niet tussen gyno en een opgezwollen/geirriteerde tepel(hof)

Bin there, done that... Het maakt me niet meer uit wat mensen hierover zeggen. Beste advies is je eigen ervaring.

Beginnend gyno zou ik aanpakken met 20 mg Nolva, bij mij werd het niet erdoor kleiner of minder aanwezig, maar het groeide simpelweg niet meer door. Letro is killing voor je libido, maar dan echt killing en haalde het bij mij heeel langzaam weg maar ervaarde veel shit sides naast libido maar ook echt zwaaar moe.

Toen in las dat wanneer er vocht uit je tepel komt, letro en die shit niet helpt dacht ik shit whaat, uiteindelijk hiermee gestopt, week gewacht en overgegaan op caber en toen trok het helemaal weg. Dit allemaal is gebasseerd op mijn ervaringen, geen goed of fout denk ik zo. Hoop dat je et wat aan hebt.

Nu tegenwoordig doe ik naast mn kuur 2x per week 0,5 adex nemen en pd 10mg nolva, voorheen altijd last van mn nipples, nu vrijwel niets

Jammer dat je zo veel sides hebt op letro.

Ik pak het nu op 2,5 per dag, werkt super en ik sta op 6%, wat wil zeggen streng dieet en cardio. 0,00 last van vermoeidheid (of toch niet meer dan anders).

Het is wel een libidokiller, maar buiten dat is er voor mij niet veel meer aan.

Nolva als je nog on bent is gewoon zonde, het werkt niet snel genoeg en 'reversal' werkt bij mij enkel mits ik off ben.

Als ik gyno krijg on cycle is het altijd meteen letro, zonde om tijd te verspillen aan nolva als dit mogelijks niet werkt.

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

lactatie is iets heel anders dan gyno.

Ook weten die mensen het verschil niet tussen gyno en een opgezwollen/geirriteerde tepel(hof)

Dat weet ik, maar bij mijn weten is er zonder gyno ook geen lactatie...

Wat is het verschil tussen een opgezwollen klier en gyno dan misschien? Bij mijn weten is er geen, of anders: wat is de reden dan van een 'opgezwollen' klier?

Terug
Naar boven