Fitness Seller

Proteine/water verhouding

Gennesis

Dutch Bodybuilder
Waardering
21
Lengte
1m77
Massa
90kg
Iemand een idee hoeveel water je nog hebt om 1g proteine te vervoeren?

Just a question brahs, nothing special

Gewoon 3/4 liter drinken per dag.

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon 3/4 liter drinken per dag.

Wat als je IF doet? Had ergens gelezen dat je +-20ml water per g proteine nodig had als transport etc, dat zou uitkomen op 2.8liter, dan nog dat je lichaam water nodig heeft voor de basisfuncties te vervullen, kan het heel goed dat je 3-4l nodig hebt per dag.

Maar per dag? Telt dat als je IF doet? Als ik nu 2l zuip in de voormiddag en in de namiddag 2l bij mijn eten, is dat dan genoeg?

Just thinking out loud, doe toch al een tijd IF en vreet al men kcals in 1 keer op en zuip men maag daarna vol xd, was gewoon benieuwd hoe het wetenschappelijk in elkaar zit.

zou mn water inname gewoon enigszins verspreiden over de dag, lichaam kan prima water opslaan voor later

ik drink alleen doelbewust extra tijdje voor mn training

Wat als je IF doet? Had ergens gelezen dat je +-20ml water per g proteine nodig had als transport etc, dat zou uitkomen op 2.8liter, dan nog dat je lichaam water nodig heeft voor de basisfuncties te vervullen, kan het heel goed dat je 3-4l nodig hebt per dag.

Maar per dag? Telt dat als je IF doet? Als ik nu 2l zuip in de voormiddag en in de namiddag 2l bij mijn eten, is dat dan genoeg?

Just thinking out loud, doe toch al een tijd IF en vreet al men kcals in 1 keer op en zuip men maag daarna vol xd, was gewoon benieuwd hoe het wetenschappelijk in elkaar zit.

Meer over de dag verspreiden :)

zou mn water inname gewoon enigszins verspreiden over de dag, lichaam kan prima water opslaan voor later

ik drink alleen doelbewust extra tijdje voor mn training

Okido, dus dan ben ik toch goed opweg :p, drink gewoon heel de dag door en alsk gegeten heb drink ik muuuug veel extra, kan nooit kwaad, alleen opgezwollen watermaag xd

---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

Meer over de dag verspreiden :)

Doe ik Stefke ;) thanks!

ff goed bloated zijn voor die bench workouts hnnggg

embrace the bloat

Hit the bloat jack

They see me bloating, they're haiting....

Goed topic, lekker bloat ook

Bulking season + Creatine after Keto diet...

All aboard the bloat boat!

Je loopt beetje te bloaten bro...

Loop altijd bloat door 't huis

Probeer per gram eiwit ongeveer 3,50 ml water aan te houden.

:roflol:

3,50 ml is prima idd tenzij je wel eens wiet rookt dan zou ik 4,20 aanraden

Terug
Naar boven