XXL Nutrition

Stelling proteineshake voor vetverbranding & spierontwikkeling?

sjp

Novice
Waardering
0
Hallo,

ik ben een kerel van 17, ik doe nu zo'n 4 maanden aan powertraining,
dit alles thuis met eigen materiaal. Nu zou ik graag wat sneller vet verbranden/omzetten naar spieren. Aangezien ik niet veel afweet van shakes dacht ik dat jullie me wel zouden kunnen helpen...

ik heb gelezen dat shakes met veel aminozuren goed zijn voor vetverbranding.

Welke shakes raden jullie aan?

Alvast bedankt,
Groeten
Sjp.

Het is een supplement,zo'n shake - niet een fatburner.
Lees eens op een winkel van een leverancier (bijvoorbeeld de site van XXL Nutrition), dan weet je wat je ervan kan verwachten, en welke producten wellicht aan je verwachtingen zullen voldoen.

Verder is het belangrijk zowel een goed voedingsschema als een goed trainingsschema te hebben, belangrijker dan geweldige supplementen. Heb je die?

• Topic Starter Topic Starter
Het is een supplement,zo'n shake - niet een fatburner.
Lees eens op een winkel van een leverancier (bijvoorbeeld de site van XXL Nutrition), dan weet je wat je ervan kan verwachten, en welke producten wellicht aan je verwachtingen zullen voldoen.

Verder is het belangrijk zowel een goed voedingsschema als een goed trainingsschema te hebben, belangrijker dan geweldige supplementen. Heb je die?

voeding en trainingsschema zijn in orde, ik zou gewoon wat sneller resultaat willen zien + meer spier ontwikkeling.

is Muscle milk aan te raden?
http://www.bodybuilding.com/store/cs/milk.html

Ik geloof niet in snel resultaat - is meestal 'too good to be true'.

Een goed voedingsschema+ branden op de cardio-afdeling gaan je het meeste resultaat opleveren! Heb zelf nog nooit een fatburner gebruikt, gewoon goed eten, water drinken als een paard en goed trainen! Hier gaat je vet van lopen :D

Terug
Naar boven