MuscleMeat

Stelling Proviron in elke kuur is het beste

Bezoekers in dit topic

Bertus bruut

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 jul 2008
Berichten
709
Waardering
2
Dus doe jij in elke kuur proviron ?

Waarom wel? of Waarom niet ?

Het lijkt mij het beste want meer vrije testosteron is beter voor spieropbouw lees ik overal !
 
Afhankelijk van de dosis en lengte van je kuur: JA
 
niet in alle kuren doe ik het,alleen waar test in zit,om het SHGB te binden
 
Lijkt me zinvol in een kuur met o.a. test, maar niet direct bij de start van de kuur.
Tijdens de kuur lopen je SHB waardes op, dus kan het b.v. zinvol zijn voor de tweede helft van de kuur. Wanneer je ermee start krijg je alleen maar hogere SHBG waardes aan het einde van je kuur.
 
Ik heb het nog nooit gebruikt in een kuur en ben altijd enorm goed vooruit gegaan. Ik ga het wel een keertje proberen maar denk niet dat het een grote meerwaarde heeft.
 
Oke nog meer ervaringen ?
 
en bij een eerste kuur van 500mg test E 10weken.
dan laatste weken nog Proviron erbij nemen.. scheelt weer kilo bijvoorbeeld

maar als je je kuur simpel wilt houden ivm sides. en hoe belastend het is

proviron is toch ook vrij mild? of wel duidelijk extra belastend (relatief gezien)
 
Ik ga het gebruiken in me volgende kuur test/bold

je word er schijnt super hard van met proviron er bij
 
Hoeveel mg voorkomt dat die SHBG hoog wordt ?
 
25-50 mg bij mijn weten
 
Interessant topic:thumbs::)
 
Heeft proviron dan wel zo'n grore meerwaarde,kan het helpen tegen vocht tijdens bv:test/deca kuurtje?
 
Sex hormone-binding globulin (SHBG) is een glycoproteine (een eiwit gekoppeld met een of meerdere suiker ketens) waaraan vooral geslachtshormonen zich hechten.

Het zijn zeg maar de transporteurs van deze hormonen.

Lees eens:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sex_hormone-binding_globulin

Daar staat het vrij duidelijk uitgelegd
 
Oke heel duidelijk thanks sava !!

Maar hoe meer shbg hoe beter zou je dan toch zeggen ?
 
ik gebruik het soms tss kuren in , zit nu op 60 mg /dag ,werkt goed
 
om niet in n dip terecht te komen en geen spiermassa te verliezen en kracht blijft redelijk op peil
 
hier een link naar een interessante discussie van een tijd geleden op CEM over proviron/SHBG/totale en vrije test..heb dit wat jaartjes terug al eens gepost volgens mij..
SHBG wordt wel eens het zwarte schaap van de hormoonhuishouding genoemd...niets is zoals het lijkt..blijkt..uiteindelijk draait alles om homeostase..

[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven