XXL Nutrition

Proviron toevoegen aan m´n eerste kuur?

JeePee18

Dutch Bodybuilder
Waardering
8
Lengte
1m92
Massa
99kg
Vetpercentage
11%
Beste heren,

Op 27 januari a.s. start mijn eerste kuur:

Week 1 t/m 12 Testosteron Enanthaat 600 MG per week
Week 1 t/m 13 HCG 400IU 2 keer per week
Week 14 t/m 17 Nolvadex 15 MG per dag

Nu rest mij nog één vraag en dat is of proviron hier een goede toevoeging zou kunnen zijn. Heb er veel over gelezen, maar ik kom er nog niet echt uit ,aangezien de meningen aardig uiteen liggen. Zou het kunnen zorgen voor meer vrije test en daarbij extra gains. Het is tenslotte m´n eerste kuur en ga er vanuit dat het gainen zeker goedkomt (ook zonder proviron). De vraag is alleen....zou het een goede toevoeging zijn? De rest van de werkingen van proviron zij me al bekend, maar deze zijn voor mij dan meer bijzaak.

Alvast bedankt :)

Eerste keer gewoon alleen test, weet je wat het doet met je lichaam, handig bij de keuze voor volgende kuurtjes omdat test gewoon de basis is standaard. (in de meeste gevallen)

Proviron heeft bij mij nooit verschil gemaakt.

Nee niet doen kijk wat Test voor je doet indd. Wellicht dat je geen ernstige sides heb zoals ik en dan is het zonde dat je gaat onderdrukken en daardoor je gains vermindert.

Ik heb nog steeds mijn provi van mijn eerste kuur. imo van geen enkel nut, ben er maar mee opgehouden na 3 wkn.

• Topic Starter Topic Starter
Als ik het zo lees lijkt het me dus niet nodig om toe te voegen. Ik zal idd eerst kijken hoe ik op de test reageer. Bedankt voor de reacties mannen!

Ik open 26 januari m´n LOG! Dus VOLGEN :D haha

Vanwaar eigenlijk 600 en geen 500mg? Je kan het altijd in huis halen just in case...

Omdat een bepaald UG merk, test aan 300mg/ml doseert.(en niet de gebruikelijke 250)

alsof proviron je gains vermindert

Zo was het mij toen uitgelegd chef :) Omdat het toch onderdrukt (je oestrogeen?) en je dit ook nodig heb om te groeien tijdens je kuur. Vandaar dat het niet handig is om het gelijk mee te laten lopen, eerst achterkomen of je het wel nodig heb.

Sorry als ik het fout heb.

Zo was het mij toen uitgelegd chef :) Omdat het toch onderdrukt (je oestrogeen?) en je dit ook nodig heb om te groeien tijdens je kuur. Vandaar dat het niet handig is om het gelijk mee te laten lopen, eerst achterkomen of je het wel nodig heb.

Sorry als ik het fout heb.

Proviron werkt niet als anti oestrogeen of in ieder geval vrijwel niet.
Het zorgt wel dat je minder vocht vast houdt, maar dat doet tren ook welke ook geen anti oestrogeen is.
Enige waar proviron goed voor zou zijn is SHBG verlagen, maar je moet er niet klakkeloos vanuit gaan dat dat bij jou nodig is. Mijn SHBG wordt altijd lager tijdens een kuur, dus zou het zinloos zijn voor mij om te nemen.
Mijn ervaring is dat proviron je een wat hardere look kan geven als je al een droge stack doet (zinloos om te nemen tijdens een natte stack) en dat je libido omhoog kan gaan. Het helpt niet tegen gyno.

Er is trouwens geen schande in een anti oestrogeen nemen als je de neiging hebt veel vocht vast te houden en/of snel gyno ontwikkeld. Het zal over het algemeen geen gains verminderen is mijn ervaring.
Ik heb tijdens mijn kuur met succes aromasin, letro, arimidex en zelfs de serm nolva gebruikt en veel gains gemaakt. Aromasin is sinds kort mijn favorieten. Eigenlijk sinds mijn leverancier ze ging maken, want daarvoor heb ik vaker aromasin gebruikt en had letro bijwerkingen of merkte helemaal niks.
De laatste kuur gebruikte ik 10mg aromasin per dag naast 1500mg test en dat is heel erg goed bevallen.

Check mijn foto in deze post:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...oflesje-meer-325622/index106.html#post8212753

Zo zag ik eruit op 1500 test e tijdens de bulk

Ik merkte met proviron weinig verschil tijdens 500 mg. test-e (6 weken met, en 6 weken zonder proviron). Mast-e daarentegen was een ander verhaal. Ik kreeg er een hardere look door, hield minder vocht vast en mijn libido steeg er enorm door.

Het zorgt wel dat je minder vocht vast houdt, maar dat doet tren ook welke ook geen anti oestrogeen is.
Enige waar proviron goed voor zou zijn is SHBG verlagen, maar je moet er niet klakkeloos vanuit gaan dat dat bij jou nodig is. Mijn SHBG wordt altijd lager tijdens een kuur, dus zou het zinloos zijn voor mij om te nemen.
Mijn ervaring is dat proviron je een wat hardere look kan geven als je al een droge stack doet (zinloos om te nemen tijdens een natte stack) en dat je libido omhoog kan gaan. Het helpt niet tegen gyno.

Er is trouwens geen schande in een anti oestrogeen nemen als je de neiging hebt veel vocht vast te houden en/of snel gyno ontwikkeld. Het zal over het algemeen geen gains verminderen is mijn ervaring.
Ik heb tijdens mijn kuur met succes aromasin, letro, arimidex en zelfs de serm nolva gebruikt en veel gains gemaakt. Aromasin is sinds kort mijn favorieten. Eigenlijk sinds mijn leverancier ze ging maken, want daarvoor heb ik vaker aromasin gebruikt en had letro bijwerkingen of merkte helemaal niks.
De laatste kuur gebruikte ik 10mg aromasin per dag naast 1500mg test en dat is heel erg goed bevallen.

http://forum.dutchbodybuilding.com/...oflesje-meer-325622/index106.html#post8212753

Je gebruikte toen ook gewoon GH toch? Ik wil ook een lage dosis Aromasin pakken naast m'n 1000 test/600 deca en GH/Slin als ik vind dat ik echt een bolle plofkop krijg, dat kan aldus jou dus gewoon prima? Good to know, m'n 1e keer deca was op 250 test/600 deca en toen heb ik echt 12 weken rondgelopen als een ballon.

Je gebruikte toen ook gewoon GH toch? Ik wil ook een lage dosis Aromasin pakken naast m'n 1000 test/600 deca en GH/Slin als ik vind dat ik echt een bolle plofkop krijg, dat kan aldus jou dus gewoon prima? Good to know, m'n 1e keer deca was op 250 test/600 deca en toen heb ik echt 12 weken rondgelopen als een ballon.

Ik neem idd 4iu hgh

Zie er echt, maar dan ook echt goed uit man! Pffff wat was je lichaamsgewicht daar? :D
Bedankt voor de uitleg betreft proviron!!!!;)......als ik last krijg van GYNO neem ik 10MG nolva per dag. Kijken hoe het verloopt tijdens de kuur.

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:07 ----------

Ik las net tussen de 124 en 126, maar wat een verschil met een jaar geleden man!!!! :eek:

Thanks man. Blijf een beetje op hetzelfde gewicht terwijl ik droger wordt, dus dat is wel nice.
Steeds als ik heel veel zwaarder werd moest ik daar erg aan wennen.

Mij is altijd 'geleerd' dat proviron zorgt voor meer vrij testosteron in het lichaam?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven