JeePee18
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 11%
Beste heren,
Op 27 januari a.s. start mijn eerste kuur:
Week 1 t/m 12 Testosteron Enanthaat 600 MG per week
Week 1 t/m 13 HCG 400IU 2 keer per week
Week 14 t/m 17 Nolvadex 15 MG per dag
Nu rest mij nog één vraag en dat is of proviron hier een goede toevoeging zou kunnen zijn. Heb er veel over gelezen, maar ik kom er nog niet echt uit ,aangezien de meningen aardig uiteen liggen. Zou het kunnen zorgen voor meer vrije test en daarbij extra gains. Het is tenslotte m´n eerste kuur en ga er vanuit dat het gainen zeker goedkomt (ook zonder proviron). De vraag is alleen....zou het een goede toevoeging zijn? De rest van de werkingen van proviron zij me al bekend, maar deze zijn voor mij dan meer bijzaak.
Alvast bedankt
Op 27 januari a.s. start mijn eerste kuur:
Week 1 t/m 12 Testosteron Enanthaat 600 MG per week
Week 1 t/m 13 HCG 400IU 2 keer per week
Week 14 t/m 17 Nolvadex 15 MG per dag
Nu rest mij nog één vraag en dat is of proviron hier een goede toevoeging zou kunnen zijn. Heb er veel over gelezen, maar ik kom er nog niet echt uit ,aangezien de meningen aardig uiteen liggen. Zou het kunnen zorgen voor meer vrije test en daarbij extra gains. Het is tenslotte m´n eerste kuur en ga er vanuit dat het gainen zeker goedkomt (ook zonder proviron). De vraag is alleen....zou het een goede toevoeging zijn? De rest van de werkingen van proviron zij me al bekend, maar deze zijn voor mij dan meer bijzaak.
Alvast bedankt

haha
......als ik last krijg van GYNO neem ik 10MG nolva per dag. Kijken hoe het verloopt tijdens de kuur.