MuscleMeat

Proviron

88ja

Competitive Bodybuilder
Waardering
201
Lengte
1m76
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
Ik wil in de toekomst mijn eerste kuur gaan doen.
Wordt test e met provi.

Nu mijn vraag hoe hoog moet ik de provi doseren?
(ik heb de wiki gelezen, daar staat tussen de 25 en 100 mg perdag)

Alvast bedankt

25/50 mg
Waarom neem je provi?
Voor vocht?

Doet iedereen ja ;)

• Topic Starter Topic Starter
verschil tussen 25 en 50 mg is de dosering, check je doel van de provi, halfwaardetijd en denk na

haha ik maakte ook een grolletje.
provi neem je voor je shbg

Is de proviron in de aanbieding dat iedereen dat opeens in zn kuur wil? Laat de provi gewoon weg bij je eerste kuur kijk eerst is wat test je brengt voegt allemaal weinig toe. Je kan het altijd nog toevoegen halverwege als je denkt dat het nodig is. Vergeet je nakuur niet.

is gewoon beter om mee telaten lopen meer vrije test houd de shbg laag zorgt dat je coïtusdrive hoog blijft heeft alleen maar voordelen ken best in eerst kuur

is gewoon beter om mee telaten lopen meer vrije test houd de shbg laag zorgt dat je coïtusdrive hoog blijft heeft alleen maar voordelen ken best in eerst kuur

lul niet zo slap.
lees je in voor je mensen deze onzin verkoopt.
en doe wat aan je taalgebruik.

provi weglaten. imo is dit een middel voor mietjes, blablabla vrije test, blabla vocht, je heb je vocht nodig voor smering etc.
coïtusdrive met 500mg test e, is top.
geef eens een goed antwoord man.

Is de proviron in de aanbieding dat iedereen dat opeens in zn kuur wil? Laat de provi gewoon weg bij je eerste kuur kijk eerst is wat test je brengt voegt allemaal weinig toe. Je kan het altijd nog toevoegen halverwege als je denkt dat het nodig is. Vergeet je nakuur niet.

Ja ik heb nog zoveel proviron liggen dat ik de prijs scherp heb gezet en nu wil iedereen het hebben.Hahaha Ik zie hier wel gekkere kuurtjes voorbij komen dan dit.

lul niet zo slap.
lees je in voor je mensen deze onzin verkoopt.
en doe wat aan je taalgebruik.

provi weglaten. imo is dit een middel voor mietjes, blablabla vrije test, blabla vocht, je heb je vocht nodig voor smering etc.
coïtusdrive met 500mg test e, is top.
geef eens een goed antwoord man.
lees zelf maar is beter in beunhaas

:D ik kom niet met deze domme antwoorden maat.
en ik lul niet stom
je shbg moet je zo laag mogelijk houden
je kan na week of 6veel minder coïtusdrive hebben door bijv teveel oestrogeen Proviron verlaagt het
en meer vrij test is altijd meegenomen
en over vocht heb ik het niet eens

ik laat proviron ook meelopen in men test kuur, simpel om het feit dat het bewezen je vrije test omhoog haalt. Is geen onzin, of het kleine beetje extra ervoor over hebt is een andere discussie maar waarom iemand bashen die proviron wilt pakken. Het is gewoon een goeie toevoeging die niet erg schadelijk is, ik zou zeggen lekker erbij pakken man. En de dosering tja meestal word er 25 mg per 250mg test aangeraden. Ikzelf neem 1 tab van 25 per dag voor 500mg

en ik lul niet stom
je shbg moet je zo laag mogelijk houden
je kan na week of 6veel minder coïtusdrive hebben door bijv teveel oestrogeen Proviron verlaagt het
en meer vrij test is altijd meegenomen
en over vocht heb ik het niet eens

Proviron verlaagt je oestrogeen vrijwel niet. Het zou zelfs hoger kunnen worden doordat het shbg verlaagt, testosteorn verhoogt en dus meer conversie naar oestrogeen is. Proviron kan een anti-e niet vervangen en shbg verlaag ik liever met een wat werkzamere dht of een androgeen middel (met tren was mijn shbg bijna nul bv).

Proviron verlaagt je oestrogeen vrijwel niet. Het zou zelfs hoger kunnen worden doordat het shbg verlaagt, testosteorn verhoogt en dus meer conversie naar oestrogeen is. Proviron kan een anti-e niet vervangen en shbg verlaag ik liever met een wat werkzamere dht of een androgeen middel (met tren was mijn shbg bijna nul bv).

dat een DHT of tren het SHBG ook actief verlaagd was ik niet van op de hoogte. :eek:

• Topic Starter Topic Starter
ik laat proviron ook meelopen in men test kuur, simpel om het feit dat het bewezen je vrije test omhoog haalt. Is geen onzin, of het kleine beetje extra ervoor over hebt is een andere discussie maar waarom iemand bashen die proviron wilt pakken. Het is gewoon een goeie toevoeging die niet erg schadelijk is, ik zou zeggen lekker erbij pakken man. En de dosering tja meestal word er 25 mg per 250mg test aangeraden. Ikzelf neem 1 tab van 25 per dag voor 500mg

Ha hier heb ik wat aan, dankuwel.

Terug
Naar boven