XXL Nutrition

Proviron

Proviron verlaagt je oestrogeen vrijwel niet. Het zou zelfs hoger kunnen worden doordat het shbg verlaagt, testosteorn verhoogt en dus meer conversie naar oestrogeen is. Proviron kan een anti-e niet vervangen en shbg verlaag ik liever met een wat werkzamere dht of een androgeen middel (met tren was mijn shbg bijna nul bv).

rare redenering. proviron verlaagt je SHBG maar zorgt wel degelijk voor oestrogeenvermindering. daar moet niet aan getwijfeld worden. en zoals als aangegeven: 25mg per dag per 250mg test enanthaat per week.

rare redenering. proviron verlaagt je SHBG maar zorgt wel degelijk voor oestrogeenvermindering. daar moet niet aan getwijfeld worden. en zoals als aangegeven: 25mg per dag per 250mg test enanthaat per week.

Bij mij niet of misschien heel nihil. En 25mg per 250mg test is misschien wel een goede richtlijn maar dat is alles wat het is, een richtlijn.
Pas wanneer je je bloed laten trekken kan je de juiste dosering proviron voor jou vaststellen. Ik gebruik het zelf nooit aangezien mijn shbg niet echt hoger wordt.

Bij mij niet of misschien heel nihil. En 25mg per 250mg test is misschien wel een goede richtlijn maar dat is alles wat het is, een richtlijn.
Pas wanneer je je bloed laten trekken kan je de juiste dosering proviron voor jou vaststellen. Ik gebruik het zelf nooit aangezien mijn shbg niet echt hoger wordt.

Ik gebruik het ook niet meer,krijg alleen dikke puisten maar hoe krijg ik m'n libido weer goed?krijg wel een stijve leuter maar kom niet klaar:(

Ik gebruik het ook niet meer,krijg alleen dikke puisten maar hoe krijg ik m'n libido weer goed?krijg wel een stijve leuter maar kom niet klaar:(

Het ligt eraan waar je precies last van hebt.
Ik had zelf tijdens de kuur ook vaak last dat klaarkomen moeizamer ging. Handig tijdens de coïtus aangezien elke minuut langer beter voor je ego is :D maar als ik er eens een slinger aan wilde geven ging het moeizaam.
Ik neem nu aromasin tijdens mijn kuur en kan zelfs weer gewoon een paar keer achter elkaar klaarkomen. Mijn oestrogeen spiegel was vrij hoog dus denk dat dat bij mij het probleem was.
Kan dus oestrogeen of prolacitne zijn, maar stel dat je een verdikte prostaat hebt kan je ook last krijgen van moeizaam klaarkomen.

Ja en hoe kom je van die verdikte prostaat af?
proscar, fina etc?

Proviron verlaagt je oestrogeen vrijwel niet. Het zou zelfs hoger kunnen worden doordat het shbg verlaagt, testosteorn verhoogt en dus meer conversie naar oestrogeen is. Proviron kan een anti-e niet vervangen en shbg verlaag ik liever met een wat werkzamere dht of een androgeen middel (met tren was mijn shbg bijna nul bv).

Wat the **** is dit nou weer? Proviron bindt toch ook aan aromatase dus via die pathway verlaagt het oestrogeen zeker wel.

Ja en hoe kom je van die verdikte prostaat af?
proscar, fina etc?

Bijvoorbeeld. Of een tijd lang off gaan kan er ook voor zorgen dat dit minder wordt.

---------- Post toegevoegd Wed 8 Aug 2012 om 13:22 ----------

Wat the **** is dit nou weer? Proviron bindt toch ook aan aromatase dus via die pathway verlaagt het oestrogeen zeker wel.

Bij mij niet. Doe anders een bloedtest, zal heel nihil zijn als het al zo is.
Als het bij jou goed tegen vocht en/of gyno werkt moet je het vooral blijven slikken bro, maar voor de overige 99% van ons is een anti-e zoals aromasin of arimidex beter op zijn plek.

Bijvoorbeeld. Of een tijd lang off gaan kan er ook voor zorgen dat dit minder wordt.

---------- Post toegevoegd Wed 8 Aug 2012 om 13:22 ----------

Bij mij niet. Doe anders een bloedtest, zal heel nihil zijn als het al zo is.
Als het bij jou goed tegen vocht en/of gyno werkt moet je het vooral blijven slikken bro, maar voor de overige 99% van ons is een anti-e zoals aromasin of arimidex beter op zijn plek.

exactly.

net 3 jaaf off geweest, en krijg nu na vanaf april on te zijn alweer problemen..... ****edddddddddddd

exactly.

net 3 jaaf off geweest, en krijg nu na vanaf april on te zijn alweer problemen..... ****edddddddddddd

Gare shit man. Ik zou alleen niet zo snel fina pakken gezien de horrorverhalen van nooit meer een boner kunnen krijgen als je pech hebt :P

vind ik een rare redenering bro..
als je proviron neemt met testosteron, zal het zich binden aan de aromatase enzymen, zodat testosteron juist niet naar oestrogeen converteert (of in ieder geval in mindere mate). het heeft ook een veel hogere affiniteit voor het aromatase enzym dan testosteron zelf, dan lijkt het me sterk dat de conversie juist verhoogd word ??? .
1 ding is zeker, t zal idd nooit de plek van een AI kunnen nemen in een kuur.. is t ook niet voor bedoelt.
helaas zien we nog steeds veel mensen die t nemen om 'harder' te worden :)

Laatst bewerkt:
kerel, je kan niet eens 13 woorden typen zonder een fout te maken....dus waar heb je het over?

Ach hij begrijpt vast niet eens wat je bedoelt. :)

effe ontopic:
Heb je er al eens naar laten kijken? Het is absoluut geen lollige ervaring maar ik denk wel verstandig.

Terug
Naar boven